Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1952
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Da har jeg vært på min første UE-tur. Min fetter og jeg dro spontant til et hus vi visste var forlatt, han hadde så vidt vært forbi der og sett litt før. Bildene er tatt med mobilen, det må jeg beklage, men får hvertfall gi dere en smakebit på hvordan turen var!


Huset har tre etasjer og en balkong.


Et slags toalett, med en dusj til venstre, og en do til høyre, som ikke kom med på bildet.


Kjøkkenet, med komfyr og alt.

Det var ingen narkomane å se, ingen sprøytespisser, men litt knust glass rundt om og noe hærverk på vinduene, ellers veldig greit der inne!
Alt i alt, en fin tur som absolutt ga mersmak! Send PM hvis noen vil ha meg med på en UE-tur i Bergen!
Sist endret av Dillinger; 2. januar 2014 kl. 19:11.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Gratulerer med første Ue tur. Fint hus det der. Så temmelig skummelt ut det første bildet der. Håper på å få se mer av turene dine etterhvert.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Trådstarter
Da har jeg vært på enda en hyggelig tur til et forlatt hus. Huset har to hovedetasjer, pluss et loft og en ekstremt skummel kjeller.

En gammel TV jeg fant i kjelleren:



Et skrivebord som noen har ransaket, det stod veldig malplassert midt i noe som kan minne om en stue:



Sikringsboks:



Et rom med gamle gardiner som lå rundt om:



Vel fornøyd med turen, døren stod til og med åpen! Jeg fant noen aviser og en frossenpizza datert til 2004, men fant også noen nyere ølbokser rundt om.
Utrolig bra
▼ ... over et år senere ... ▼
Vært på noe mere turer siste 2 årene?