Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5416
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
hallaos freaks!

Har lyst på en facebook account hacker, ikke for å skifte passord til den personen, men grunnet litt mistanker om diverse saker og ting. Det ligger jo en million youtube videoer om dette, men leser at 90% av disse er virus, noe som er uønsket på min pc.

Noen som har tips til en account hacker som fungerer? Online eller et eget program har ikke noe å si
Jeg tror du heller kan lese deg til at 100% av disse programmene er virus, ikke 90%.
Er jo ikke bare bare å starte et program som hacker Facebook, du må vel enten bruteforce passordet, eller infisere personen med keylogger eller en RAT. Alt dette kan du lese mer om på diverse forumer.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Trådstarter
Vet dette med bruteforce, men om det finnes en tjeneste for dette?
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Tror du må lese mer. Hackforums.net er plassen for deg.
Hvis du har mulighet til det, kan du bare koble deg på samme Wi-Fi som vedkommende du vil "hacke" og bruke DroidSniff. Sett at du har en roota android tlf. Du vil ikke få pw og sånt, men du kan enkelt snoke i meldinger osv
Den letteste metoden (hvis du ikke har fysisk tilgang til vedkommendes pc) er å bruke phising. Du lager en side som ser lik ut som Facebook sin login page, men forskjellen er at når de putter inn sitt brukernavn og passord blir de dirigert til en side du bestemmer, mens brukernavn og passord vil bli lagret så du kan lett finne det igjen. My3gb er en perfect hosting side for phising. Bare ta et google søk som inneholder ordene my3gb og phising så vil du finne en utmerket guide.

Hvis du fortsatt ikke får det til, så kan jeg lage en enkel guide med HTML filene du trenger.
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Trådstarter
Og om jeg har tilgang til pc'en?
Sitat av Dillinger Vis innlegg
Og om jeg har tilgang til pc'en?
Vis hele sitatet...
Har ikke veldig god greie på det; men du da kan du bare installere en keylogger, så ser du brukernavn/pw når vedkommende logger seg inn. Eventuelt kan du være så heldig at passordet for facebook ligger lagret i nettleseren, så er det bare å gå der å se det. Mange som lagrer passordene sine i nettleseren.
Sitat av uaexed Vis innlegg
Tror du må lese mer. Hackforums.net er plassen for deg.
Vis hele sitatet...
På Hackforums er det jo nesten bare skiddies har jeg fått inntrykk av, så skal ikke se bort ifra at han blir tilbudt et par "super-hack-tool_2013.exe" der heller?
Eneste måten å hacke facebook er sosial engeneering. Dette er et pent ord for å lure han til å sende deg passordet sitt. Hvis jeg var deg hadde jeg brukt java drive by og darkcomet til å ratte h*n. Da får du masse innsikt i ikke bare facebooken hans men også filene
Sitat av eDahlen Vis innlegg
Hvis du fortsatt ikke får det til, så kan jeg lage en enkel guide med HTML filene du trenger.
Vis hele sitatet...
om du gidder og lage en guide så hadde det vært tøft!
Om du leser litt rundt linux distroen back track så er dette mye lettere enn du tror =)
Sitat av Tux_The_Pro Vis innlegg
Om du leser litt rundt linux distroen back track så er dette mye lettere enn du tror =)
Vis hele sitatet...
Kan du utdype litt mer om hvordan BT skal hjelpe OP med å hacke facebook?

Social engineering i form av phishing eller RAT eller bruteforce er nok de enkleste alternativene. Bruteforce kan være både det beste og det dårligste alternativet men det kommer jo ann på hvor sterkt passordet til målet er. Adobe Reader har jo like mange hull som en sveitserost så det kan jo være verdt en titt.

Er uansett ingen vits å lete etter "one-click" programmer som jacker facebook brukere. Hvis noen av de på youtube var legit hadde jo facebook gått under for lengst.
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Kan du utdype litt mer om hvordan BT skal hjelpe OP med å hacke facebook?
Vis hele sitatet...
Tipper at han tenker på SET (Social Engineering Toolkit), som kan brukes til phishing.
Sitat av bronsky Vis innlegg
Tipper at han tenker på SET (Social Engineering Toolkit), som kan brukes til phishing.
Vis hele sitatet...
Godt mulig, men å laste ned BT kun for å bruke SET er jo meningsløst i mine øyne.
▼ ... over en uke senere ... ▼
  • Step one: Say you've forgotten your password.
  • Step two: Say you've forgotten your email address.
  • Step three: Use a security question or customer service rep to change over to a new email address—one you control.
  • Step four: Send a new password of your choosing to that new email address.
  • Step five: Log in.

Kilde: Gizmodo - The Giant Security Hole That Facebook Doesn’t Care About
Jeg tenkte mest på SET eller hydra. Angående det med back track så tenkte jeg at det var et bra sted også starte siden back track alt har en god del programmer innebygget som blandt annet kan brukes til dette formålet.
Keylogger eller phising er mitt tips.

Hydra er forsåvidt et program som blir brukt til brute force, men ettersom det jeg har lest så vil Facebook stenge ut din ip adresse etter et vist antall forsøk på denne måten.

Om målet ditt i tilegg har slik mobil vertifisering er det så og si umulig.
Hvis du logger inn på en konto fra en geografisk lokasjon som er for langt unna alle de andre åpne sesjonene MÅ man bruke en av sikkerhetsopsjonene som kontoen har skrudd på. Det vil si å svare på hemmelig spørsmål (hvis satt) eller identifisere venner på bilder. Sistnevnte gir deg ~10 minutter på å identifisere 5 unike personer, hvor det er 6-8 svaralternativer og 3 bilder av personen per gang. Har du mange venner som er tagget i tullebilder så kan dette være vanskelig å passere selv om det faktisk er din konto.

En annen, lite brukt funksjonalitet for å nullstille et passord er også å si at du har mistet tilgang til kontoen (i samme gata som Turbolego nevner). Et alternativ her er da å få med 3-5 av personene på vennelista til å bekrefte at personen faktisk er den som prøver å få tilgang. Jeg vet ikke hvordan dette gjennomføres praktisk, men jeg tipper det er et automatisert system. Så du trenger bare å alliere deg med et par andre, eller lage falske profiler som "Donald Duck" og legge til målet i "Nære venner" (og håpe målet ikke har satt noen selv).

Uansett så er det vanskelig å logge på en konto som du *vet* passordet til, da Facebook har mange mystiske sperrer på lokasjon, operativsystem/nettleser-kombo, innloggingstidspunkt og sannsynlighet for hackingforsøk gitt IP-adresse. Hvis man aktiverer epostnotifikasjon ved nye enheter og/eller 2-faktor-autentisering så er man stort sett veldig trygg.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
  • Step one: Say you've forgotten your password.
  • Step two: Say you've forgotten your email address.
  • Step three: Use a security question or customer service rep to change over to a new email address—one you control.
  • Step four: Send a new password of your choosing to that new email address.
  • Step five: Log in.

Kilde: Gizmodo - The Giant Security Hole That Facebook Doesn’t Care About
Vis hele sitatet...
Ser ut til at dette ikke fungere nu