Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1031
Prøver å finne billigst mulig bf3, med download, så kom jeg over denne http://www.direct2play.com/50-battle...-download.html

Noen erfaringer med siden? Det står (RUSSIAN) der, hva vil det si? Kan jeg ikke skifte språk?

takk på forhånd
Du kan skifte språk med en språkpakke/fil
CDON er ganske greit egentlig
frista veldig å kjøpe det der Sinken, men har du no erfaring med det? Er dette en sikker side?
Har kjøpt flere spill på den siden, både Origin og Steam spill, alle har fungert veldig bra uten noen ekstra problemer i snart ett år. Ryktene som svirrer rundt den siden der er bare tullball etter min mening. Billig er det også.
Sist endret av Crazy-Norwegian; 12. februar 2012 kl. 14:52.
Sitat av Darkanor Vis innlegg
frista veldig å kjøpe det der Sinken, men har du no erfaring med det? Er dette en sikker side?
Vis hele sitatet...
Er en veldig sikker side. Har selv kjøpt både mw3,wow gametime og wow gold dær. Pluss at jeg har mange venner som har kjøpt blant annet bf3 fra offgamers.
Ok da er det for min del ingenting som hindrer meg i å kjøpe det =)
Kjøpte nettopp fra siden jeg linket til og funket feilfritt. Noe av mailen havnet i junk mappen.
har fått koden men det funker ikke å adde den på origin, the code is not valid får jeg opp.

ser skummelt ut det her :P

nvm der funka det