Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1665
lager nok en tråd, lurte litt på å kjøpe tlf som står i tittel, noen som har erfaring fra denne? selger forlanger 1400, er dette en fornuftig pris?

takker for svar
Jeg har en slik tlf, og bruker den hver eneste dag. Den hopper inn og ut av Wifi eller mobil internett, noe som er irriterende når man surfer på nett. Den skrur seg av og på helt av seg selv noen ganger. Kameraet er relativt dårlig det også. Og batteritiden er elendig!

Ellers er telefonen helt fin å surfe med, bra skjerm og grei lyd. Men i mine øyne ikke verdt 1400
Man får det man betaler for, bortsett fra halvspist eple telefonene som er overpriset. Ergo, en billig android telefon er ikke noe du har lyst på.
Begge brødrene mine har den og virker fornøyd. Er nok en helt mid-class android mobil som ikke kan måle seg med feks Galaxy S 2 eller 4S.
Har den selv, og bruker den til å høre musikk + game noen android spill. Funker fett, har god ytelse og fin skjerm med god respons. Kameraet har ikke 100000x10000 pixler, men det kan du ikke forvente for en såppas lav pris. Batteriet varer ca. 48 timer med lite bruk.
Støtter meg på det folk sier her. Du får det du betaler for, noe som er en helt kurant Android telefon som ikke er best på noen områder, men er helt ok på de fleste områder. Hører mange klager over kort batterilevetid, og det kan je bekrefte. Litt musikklytting, litt surfing og litt spilling og jeg må lade den hver dag. I mitt tilfelle står den tilkoblet lader om natten, så det betyr ikke så mye.
Jeg har denne telefonen selv, og som de fleste her sier, det er ikke en toppklassemobil. Levetiden er så som så (avhenger VELDIG av hva du bruker den til), har ingen problemer med hverken wifi eller mobilt nett så langt, har generelt lite problemer med den, mangler fysisk tastatur, men det innebygde skjermtastaturet fungerer knall når man tilter mobilen vannrett får å skrive. Kunne sagt mye mer, men gidder ikke.

Oppsummert er dette en telefon du går for dersom:
- Du har et noe begrenset budskjett og du absolutt skal ha touchtelefon.
- Du klarer deg med "helt ok", og ikke er en av de som MÅ ha det nyeste og beste hele tiden.
- Kan leve med mulig ofte lading.

Betalte selv 2k for min, direkte fra Chess, for ca 9 mnd, godt fornøyd med mitt kjøp da jeg ikke trenger mer enn det mobilen har å tilby.
bør jeg velge den fremfor HTC Desire ?
Sitat av skukketrure Vis innlegg
bør jeg velge den fremfor HTC Desire ?
Vis hele sitatet...
Huawei IDEOS X5 U8800 VS. HTC Desire S

Forskjeller mellom telefonene som gjør HTC'n til et bedre kjøp: 200 mhz mer prosessorkraft , android 2.3 istedenfor 2.2, nyere chipset og dobbelt så mange Mbps ved dataoverføring på GPRS, EDGE og 3G.

Dersom prisen er en samme, kjøpt HTC.
takker for svar
Sitat av skukketrure Vis innlegg
lager nok en tråd, lurte litt på å kjøpe tlf som står i tittel, noen som har erfaring fra denne? selger forlanger 1400, er dette en fornuftig pris?

takker for svar
Vis hele sitatet...
Du får den vel NY for 16-1700 kroner.. høres ikke ut som noe veldig bra tilbud

Den er forøvrig grisetreig!
da var htc i hus