Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 818
S3 Krypton Series har nå kommet ut for salg!
S3 Krypton Series er en grønn laser med styrke på 300-1000 mW!

den koster totalt 6200 hviss du skal ha med alt av extra utstyr.

den lyser totalt 13 mil(osonlaget er 10 mil over hodet på oss)

planen med denne tråden er og diskutere om denne laseren er verdt prisen, og hvor lovlig den er(vet det må tilatelse til for alt over 500 mW)

min mening er:
det er totalt verdt det! 13 mil rekkevidde, 1000 mW grønn.
synes 20 ganger bedre enn artic S3 serien.
8000 ganger lysere enn solen
kan ha den skrudd på 24/7 uten skader pga kjølesystemet/teknologien deres
tåler mye osv.

her er link til laseren

hva synes dere? er det totalt waste med penger? finnes det grønne lasere på 1W som er billigere(håndholdt)
Altså, om den er verdt pengene kommer (i de fleste folks tilfeller) ikke ann på om den er bra eller dårlig, men hva slags praktisk nytte den faktisk gjør for deg.
Og av alle ting i hele verden å ha en tydeligvis stor interresse for, er lasere litt vel..unyttig..? Eller? Skal du peke på noe 13 mil unna?
Selvsagt er det fascinerende, jeg prøver ikke være negativ her! Men er det så mange som har denne interressen bare for show? Nå er du riktignok på freak, så hvem vet

Du vet du får en anstendig bil for 6k ikke sant?



PS: Hvis du er fra Skreia, så fuck deg!
Innestengt
StålSkuff's Avatar
Trådstarter
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Altså, om den er verdt pengene kommer (i de fleste folks tilfeller) ikke ann på om den er bra eller dårlig, men hva slags praktisk nytte den faktisk gjør for deg.
Og av alle ting i hele verden å ha en tydeligvis stor interresse for, er lasere litt vel..unyttig..? Eller? Skal du peke på noe 13 mil unna?
Selvsagt er det fascinerende, jeg prøver ikke være negativ her! Men er det så mange som har denne interressen bare for show? Nå er du riktignok på freak, så hvem vet

Du vet du får en anstendig bil for 6k ikke sant?



PS: Hvis du er fra Skreia, så fuck deg!
Vis hele sitatet...
lasere er egentlig totalt unyttig bortsett fra show og skryte til venner osv.
hovedsaklig derfor jeg syns det er verdt det!

PS: nei jeg er ikke fra skreia, men fra oppdal
hva er galt med skreia btw?
De som ikke skjønner lasere, kommer aldri til å skjønne det, det er det som er så flott med det

Sikler selv noe veldig på S3 Krypton, men har ikke så mye penger å rutte med her i gården.

Jeg mener at har man råd til det, så er det absolutt verdt det.
Sitat av UncleSam Vis innlegg
Du vet du får en anstendig bil for 6k ikke sant?
Vis hele sitatet...
Var det ikke en deltaker på Vil Du Bli Millionær som en gang sa at "Selfølgelig vil jeg gå videre, jeg får jo så vidt en brukt Lada for 25 000 kroner.." ? :P
Anstendig bil til 6k, njaaa, kommer vel ann på hvordan man definerer anstendig :P
Innestengt
StålSkuff's Avatar
Trådstarter
Sitat av RainbowDash Vis innlegg
Anstendig bil til 6k, njaaa, kommer vel ann på hvordan man definerer anstendig :P
Vis hele sitatet...
stefaren min kjøpte bilen sin for rundt 2000 kr men han som solgte den var på vei til og hive den på dynga (men vært lite problemer med den og han hadde sykt flaks!)

det er vanskelig og få en bil som man ikke må koste på tusenvis for og reparere for 6k