Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2939
Har lyst å ta inn rundt 3g med cola å lage crack. noen som vet hvordan man gjør det?
eg skal selge det

ja er det noen som vet hvor mye mel og vann jeg trenger
Sist endret av hasjkake nr 2; 1. juni 2020 kl. 18:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror ikke du kommer så veldig langt på vei med mel.
Sist endret av hestpåpinne; 1. juni 2020 kl. 18:37.
Du trenger salmiakk og vann. Kok det opp i en skje. Evt med ammoniakk men det er vanskelig å få tak i her i Norge
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Du trenger salmiakk og vann. Kok det opp i en skje. Evt med ammoniakk men det er vanskelig å få tak i her i Norge
Vis hele sitatet...
tusen takk for svar

eg er bare en butikk. folk velger å handle av. hva de gjør med varene er ikke opp til meg.
Sist endret av NoillStress; 1. juni 2020 kl. 20:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Du trenger salmiakk og vann. Kok det opp i en skje. Evt med ammoniakk men det er vanskelig å få tak i her i Norge
Vis hele sitatet...
Dette er ikke crack men freebase.
For og lage crack trenger du bakepulver aka bakeingsoda

Du finner ut av det med og søke her på freak forum eller Google det. Så ikke for å være frekk men siden du ikke engang klarte det vet jeg ikke om du klarer og lage crack
Sist endret av AbSoul; 1. juni 2020 kl. 20:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av AbSoul Vis innlegg
Dette er ikke crack men freebase.
For og lage crack trenger du bakepulver aka bakeingsoda

Du finner ut av det med og søke her på freak forum eller Google det. Så ikke for å være frekk men siden du ikke engang klarte det vet jeg ikke om du klarer og lage crack
Vis hele sitatet...
"Baking soda" er ikke bakepulver det er Natron
Sitat av Bothrops Vis innlegg
"Baking soda" er ikke bakepulver det er Natron
Vis hele sitatet...
Ja, stemmer. Gikk litt raskt i oversettingen!
Sitat av hasjkake nr 2 Vis innlegg
eg skal selge det

ja er det noen som vet hvor mye mel og vann jeg trenger
Vis hele sitatet...
Du skal ikke bruke mel. Vrack kan du lage med bakepulver og kausik soda eller koke opp med salmiakk

Natron eller salmiakk bruker du
Sist endret av oleener85; 7. juni 2020 kl. 20:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.