Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 763
Hvordan funker truxal? Har fått det pga daglige angstanfall, bruker det mellom tiden mens psykologen prøver å finne en diagnose, har ikke prøvd tablettene enda.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noe c-prep som skal roe deg ned. Funket dårlig på meg, eneste som skjedde var at jeg ble veldig trøtt. Det var veldig plagsomt hvis du tar det midt på dagen. Merket ikke noe ro, bare en svært ubehagelig trøtthet.

Kanskje noen andre får bedre virkning av det, men for meg er det bortkasta søppel. Vil aldri ta det igjen, har heller angst.

Sorry, jeg bare hater de pillene. Hatt noen skikkelig ubehagelige opplevelser. Ekstremt blodtrykksfall blant annet.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De har vel det som kalles en sederende effekt, som gjør at man blir rolig og trøtt. Jeg fikk de utskrevet som beroligende for mange år siden når jeg slet med uro og de var gode å ha når hodet var oppe å kjøre en periode. Nå bruker jeg de bare for søvn og tar to stk hvis jeg er tom for seroquel som jeg egentlig bruker for søvn. Truxal funker greit de, men vær obs på at du får mindre utbytte av de jo mere eller lenger du tar dem.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Å bare for å legge til det: man blir ikke rusa, sløv eller "tung". Men kan være uopplagt dagen derpå når man tar de på kvelden.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Du vet de stereotypiske zombiene man ser på eldre filmer fra mentalsykehus osv, sånn føles det. Tiltaksløs, uentuastisk og letthåndterlig. Ikke noe å være våken på, og dagen derpå føles nesten like tung hvis du ikke er vant til de. Apedop imo, men det funker sikkert veldig bra mot mani og insomnia. Ikke farlig med mindre man prøver å kjøre eller løpe parkour elns.
Effekten er så kjip at du tar det ikke hvis du ikke må.
Sist endret av Bothrops; 27. mai 2020 kl. 16:08.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Ikke farlig med mindre man prøver å kjøre eller løpe parkour elns.
Effekten er så kjip at du tar det ikke hvis du ikke må.
Vis hele sitatet...
Shit, hadde planlagt å løpe parkour på truxal i dag

Men ja, det er de kjipeste medisinene jeg har vært borti. Man føler seg jo verre enn man var i utgangspunktet. Sikkert helt greit å sove på, men seroquel er fortsatt mye bedre for søvn føler jeg.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Shit, hadde planlagt å løpe parkour på truxal i dag

Men ja, det er de kjipeste medisinene jeg har vært borti. Man føler seg jo verre enn man var i utgangspunktet. Sikkert helt greit å sove på, men seroquel er fortsatt mye bedre for søvn føler jeg.
Vis hele sitatet...
Har forklart til legen at det ikke er for søvn lol. Er mere for å ha noe i mens jeg er på utredning hos psykolog mot angstanfall jeg har nesten daglig. Så det jeg har fått er ubrukelig mot det?
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av mordi123 Vis innlegg
Har forklart til legen at det ikke er for søvn lol. Er mere for å ha noe i mens jeg er på utredning hos psykolog mot angstanfall jeg har nesten daglig. Så det jeg har fått er ubrukelig mot det?
Vis hele sitatet...
Føler med deg. Angstanfall er ikke noe gøy! vel, du må nesten teste en å se om det funker på deg. Men ikke ha høye forventninger vær så snill. Dette er noe skvip legene skriver ut når de er redde for å gi ut benzo. Totalt ubrukelig.

Synes det er ekstremt kjipt av legen din å gi deg det tullet der hvis du virkelig sliter med ordentlige panikkanfall. Kunne i det miste gitt en liten pakke Sobril for nødstilfeller. Hadde legen gitt meg det der igjen hadde jeg blitt forbanna.