Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1244
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok knips med en kompis i helga. Veldig bra knips og rusen var chill. Vi ble sykt kosete og tilfreds. Hørte på musikk, danset, dusjet og tulla. Kompisen min begynte å kose med puppene mine på et tidspunkt, vi kjenner hverandre godt og det var bare digg. Plutselig sier han ¨jeg skulle ønske det var melk i dem¨. Jeg lo det litt bort, og etter noen minutter sier han det samme igjen. Da fikk jeg en helt merkelig følelse i begge brystene. Som at de skrumpet seg sammen i en slags krampe, fikk en følelse av melkesyre og det var egentlig litt ubehagelig.
Så ble de veldig varme innenfra og jeg kunne liksom kjenne at de myknet opp. Deretter sa jeg bare ¨jammen, jeg har jo det! se her!¨, så klemte jeg rundt puppen og det piplet noen dråper hvit melk ut. Han slurpet merkelig nok i seg, og jeg gjorde det samme med det andre brystet.
Jeg har ingen barn og er heller ikke gravid. Aldri hatt melk i de før. Når jeg klemmer på de nå kommer det bittelitt ut, men det blir mindre og mindre for hver dag.

Altså hva i alle dager?! Noen som har noen idé om hva har skjedd her?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så ekstremt forvirret jeg ble når jeg antok begge var han-kjønn.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
At kvinner produserer melk uten å være gravid eller å ha født er ikke umulig.
Det er mange dokumenterte tilfeller, men du vil neppe få svar på akkurat hvorfor det skjedde deg med mindre du finner en medisinsk institusjon som er villig til å bruke ressurser på å finne dette ut (mange tester etc: med andre ord høyst usannsynlig).

Her har du noe lesestoff på emnet
Sist endret av Dodecha; 27. mai 2020 kl. 16:06.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg har allerede Googlet, men finner ikke noe relevant. Puppene mine begynte altså å produsere melk på forspørsel fra en kompis når vi begge var påvirket av MDMA. Nå har produksjonen begynt å avta veldig. Dette er bare merkelig
Jeg er jente.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for link, Dodecha. Finner ikke noe om sammenhengen mellom melkeproduksjonen og knips, men det trenger kanskje ikke ha noe sammenheng? Isåfall veldig tilfeldig.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nei, det er meg bekjent ikke foretatt en studie på MDMA og laktering, det er et ganske spesielt og snevert område å drive studier på og slikt koster penger.
Derimot er "erotisk laktering" noe som har eksistert lenge i menneskehistorien, det kan ha vært stimuleringen som hjalp på, ikke vet jeg: https://en.wikipedia.org/wiki/Erotic_lactation
Sist endret av Dodecha; 27. mai 2020 kl. 16:11.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Takk for link, Dodecha. Finner ikke noe om sammenhengen mellom melkeproduksjonen og knips, men det trenger kanskje ikke ha noe sammenheng? Isåfall veldig tilfeldig.
Vis hele sitatet...
Galaktorré, som det heter på fint, forekommer hovedsakelig på grunn av hormonforstyrrelser, spesielt i prolaktin-systemet.
MDMA øker utskillelsen av både prolaktin og oksytocin, som begge er hormoner viktig for produksjon og utskillelse av brystmelk.
Beføling av bryster og brystvorter trigger dette systemet ytterligere (positiv feedback loop), så jeg anser det ikke som utenkelig at rusopplevelsen din kan ha forårsaket eller bidratt til dette.

Dog det er nok ikke "ekte" brystmelt i den forstand at det som kom ut har samme næringsprofil som det babyer slurper i seg.
Da produksjon av brystmelk vanligvis er en kompleks og langvarig prosess.

Hvis tilstanden vedvarer, hadde jeg tatt meg en tur til lege.
Det er desverre et par andre ting assosiert med galaktorré som kan være verdt å få utredet eller utelukket, slik som hjernesvulst eller problemer med stoffskifte.
Du har nok laktert på grunn av høye prolaktinnivåer. Mannlige bodybuildere kan også laktere hvis du injiserer enkelte type hormoner.
Har du vært gravid? Og/eller går du på hormonprevensjon?