Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 4238
Jeg vurderer å teste ut kokain.
Jeg har forsøkt det meste utenom Heroin, Amfetamin, Ritalin og lignende sentralstimulerende, så jeg har litt erfaring

Hva kan kokain sammenlignes med?
Hvordan er rusen?
Hva er beste inntaksmåte dersom man ønsker at effekten skal vare lengst mulig og gi størst mulig effekt av minste mulige dose?
For min del kan kokain alene uten alkohol sammenliknes med rastløsheten og knuten i brystet etter 5+ kopper sterk kaffe + en eufori som er vanskelig å sammenlikne med noe annet enn drugs.

Se for deg forventningene, fryden og spenningen du føler før du skal gjøre noe du gleder deg jævlig mye til. Samtidig som du kjenner en rastløshet som er ganske så kraftig. Man får også en kongefølelse, som om man er overlegen alle andre. Som om alle i rommet ser opp til deg
Det er sannsynlig at du kommer til å få mye på hjertet og ville prate utrolig mye hvis det er folk rundt deg.

Om du drikker et par øl eller litt vin ved siden av blir rusen mye kraftigere, de positive effektene forsterkes noe veldig og rastløsheten blir mindre merkbar og irriterende.
Beste inntaksmetode er å sniffe, coke er lokalbedøvelse så man får en merkelig følelse i trynet.
Sist endret av krystallkongen; 9. mai 2020 kl. 23:58.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Føles ut som mye kaffe, med benzo sin selvsikkerhet (enda kraftigere i tillegg). Sniff det.
Anonym bruker
"Urolig Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Cola fungerer ikke på meg
Anonym bruker
"Begeistret Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tja når du ikke har erfaring med noe sentralstimulerende så er det egentlig ingenting man kan sammenligne det. Kokain alene gjør en rastløs og gira, kan kanskje sammenligne den indre rastløsheten i kroppen med jævlig mange kopper kaffe, men i hodet kommer jeg ikke på noe å sammenligne med. Kokain med alkohol gjør en mere glad, man driter mer i ting så man snakker høyere, tøffer seg mer osv. Og sikkert 9 av 10 blir lettere aggressive også. Foreksempel hvis noen velter en øl kan man le det bort til vanlig å si det går bra mens på coke tenner man på pluggene og ypper til bråk eller kjefter osv. Man kan bli ganske ufin og stygg, nedlatende mot andre men ikke alle blir sånn og ikke i enhver situasjon.

Hvis du spør meg så syns jeg kokain er bortkasta å ta, det kan være fett på en ellers jævlig kul fest hvor du skravler i vei med folk, men rusen går ut fort, det føles nasty i nesa å ta striper hver halvtime, og linja (no pun intended) er kort mellom å ha det kult og være i godstemning, og å bare være jævla gira og amper. Man føler seg som shit dagen derpå, coke hangover kan være ordentlig ille opptil flere dager etter og det er veldig fort gjort å bli avhengig også..
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kokain er for sosiale kvelder med noen kompiser, og der stopper det. Dritt lei å høre kokain omtalt som et partydop.

Du vil nok få en eufori og en trang til å snakke. Høyt, og gjerne om deg selv.

Vil du ha en skikkelig dopaminrus så er amfetamin/crystal meth way to go. Anbefaler ingen av disse tre stoffene men faktaene er i det minste plassert
Kokain rusen passer best i kombinasjon med alkohol, å ta kokain kliss edru er teit i mine øyne. Kokain kan sammenlignes med 5-6 kopper kaffe. Beste er å ta det i nesa, trenger ikke være så nøye på å måle opp stripene da kvaliteten pleier å være svak så det blir fort til at det er om å gjøre å ta størst lisser uansett. Men en stripe på 3-4cm er vell hva jeg ville tatt selv.

Kjenner flere som sier at etter å ha prøvd gate speed og ritalin så foretrekker de det over kokain når som helst. De begrunner det med at intensiteten er mye sterkere og de kjenner rusen mye bedre. Får du tak i noe som er svak kokain som nesten bare er bøff så kan jeg lett forså favorittiseringen da god kokain er en mangelvare i Norge.
Anonym bruker
"Begeistret Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
trenger ikke være så nøye på å måle opp stripene da kvaliteten pleier å være svak
Vis hele sitatet...
Sykt vondt å lese du oppmuntrer til å være unøye med måling. Mange dør av kokainoverdose inkl min nærmeste roomie.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
kokain føles litt som 15 kopper kaffe på en dag du våkner med stort ego
Som kaffe som mange her nevner. Så får du litt ekstra eufori etter den første linjen. Resten av kvelden blir du sittende og sniffe opp resten av kokainen gjerne uten å kjenne noe særlig mer. Men der er en slags jakt på den uoppnåelige formen. For meg har kokain vært et oppskrytt møkkastoff som alldrig har gitt meg noe. Farlig for kroppen er det og, faktisk en del være i seg selv en alkohol. Folk er forskjellige og druger er som mat som ikke stimulerer smaksansene likt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sykt vondt å lese du oppmuntrer til å være unøye med måling. Mange dør av kokainoverdose inkl min nærmeste roomie.
Vis hele sitatet...
Du skal legge opp rimelig feite striper med god kokain for å stryke med av coke og snorte alt for ofte, eller ha noen underliggende hjerte- eller sirkulasjonsproblemer. Vet det er mulig å få slag om man tar mye kokain.

Jeg støtter allikevel definitivt det å være litt varsom med størrelsen på stripene du legger opp, og prøv å la det gå 30-60 minutter mellom hver lisse. Selv om det frister å sitte der som en støvsuger og kjøre hardt!
Sist endret av krystallkongen; 10. mai 2020 kl. 08:26.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Du skal legge opp rimelig feite striper med god kokain for å stryke med av coke og snorte alt for ofte, eller ha noen underliggende hjerte- eller sirkulasjonsproblemer. Vet det er mulig å få slag om man tar mye kokain.

Jeg støtter allikevel definitivt det å være litt varsom med størrelsen på stripene du legger opp, og prøv å la det gå 30-60 minutter mellom hver lisse. Selv om det frister å sitte der som en støvsuger og kjøre hardt!
Vis hele sitatet...
Du er ikke lege selv om du spise piller som godteri vettu.

Du skal heller ha et sterkt hjerte for å tåle det. Kokain er ikke som andre main stims (amfetamin,mdma, tina osv) da det raser igjennom kroppen, så kommer mer tillskudd and so on.
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan er det med å droppe kokain istedenfor å snorte? Finner ingen fasitsvar. Blir ubehagelig å bruke nesa for mye.
Bioavailability oral: 33%
Bioavailability insufflated: 60-80%

Du får med andre ord mye mer ut av kokainen om du sniffer den. Og virkningen kommer mye kjappere!
R.i.p 23.04.2021
Kokain er bortkasta penger. Får like god form og kongefølelse av ren racemisk amfetamin i lave doser,og varer 10x lengre for en brøkdel av penga.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Kokain er bortkasta penger. Får like god form og kongefølelse av ren racemisk amfetamin i lave doser,og varer 10x lengre for en brøkdel av penga.
Vis hele sitatet...
Noe sier meg at du ikke har prøvd god kola. Amfetamin er et søppeldop.

Er svært mye god kola i omløp for tiden.
R.i.p 23.04.2021
Dro garantert kola før du ble født. Hva vet du om det? Da har du vel bare prøvd ræva amfetamin..
Jeg stusser også litt på det her. Jeg har betraktelig mye mer erfaring med speed enn med cola, men de to gangene jeg har testa cola har det etter sigende vært av god kvalitet. etter formen å dømme så virker det som om det er tilfellet også, har aldri fått noe i nærheten av økt selvtilitt på speed, eller en euforifølelse som kan måle seg med de 2 gangene jeg har testa cola. Speeden har jeg skrota for godt men cola er absolutt noe jeg kunne tenke meg å prøve igjen, en dag hvor jeg har bedre økonomi, en dag hvor det er godt vær og noe godt i glasset attåt.

Jada, klar over at det stort sett har florert dårlig cola her i landet så kanskje jeg har hatt flaks? Kjenner meg i hvert fall ikke igjen i påstanden om at amfetamin er bedre på noen som helst måte. Men smaken er kanskje også som den berømmelige baken og alt det der.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Får du tak i noe som er svak kokain som nesten bare er bøff så kan jeg lett forså favorittiseringen da god kokain er en mangelvare i Norge.
Vis hele sitatet...
Ekstremt god og ublandet kokain er lett å få i Norge så lenge man vet hvordan man bruker det mørke nettet.
Fishscale/peruvian/Bolivian/Colombian flakes er ord som går igjen og det er oftest ekstremt god kvalitet, type at det nesten bør blandes ut før bruk pga styrken.

Det du kjøper på gata derimot... det er som regel bare crap og man får nesten bare skylde seg selv dersom man kjøper den dritten der.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Dopamin er kilden til mye av euforien og velværen på amfetamin, meth og kokain. Det vet alle.

Men videre er det sånn at det fins flere undergrupper eller kategorier av nevrotransmitter reseptorer.
I medisinsk litteratur blir de fks henvist til slik D1, D2, for dopamin, eller fks 5htp1a og 5htp1d for serotonin.

En mulig forklaring for hvorfor kokain holdes for å være mer euforisk eller enda heftigere enn meth og amfetetamin,
er fordi kokain agoniserer 3 dopaminreseptor "grupper" der amfetamin/meth/speed osv meg bekjent bare agoniserer 2

Det gir en mulig forklaring for hvorfor rusopplevelsen av veldig ren kokain og amfetamin er ganske lik, men kokain er "enda høyere". Og det viser også at de beste stoffene å sammenligne kokain med, er de andre stimulantene med lignende men mer lengevirkende effekt.
Sist endret av meaculpaUIO; 10. mai 2020 kl. 19:29.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Tarm Vis innlegg
Dro garantert kola før du ble født. Hva vet du om det? Da har du vel bare prøvd ræva amfetamin..
Vis hele sitatet...
Det er godt mulig, jeg vet jo ikke hvor gammel du er. Ikke det at alderen betyr så mye for hvor gode saker man får tak på. Har hatt folk godt oppi årene innom meg for å handle både kola og amf da jeg styrte med det. Men folk er jo forskjellige. Ikke uten grunn at amfetamin kalles for fattigmannskola. Baserte innlegget mitt på det du skrev, og står for det.
Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
En mulig forklaring for hvorfor kokain holdes for å være mer euforisk eller enda heftigere enn meth og amfetetamin,
er fordi kokain agoniserer 3 dopaminreseptor "grupper" der amfetamin/meth/speed osv meg bekjent bare agoniserer 2

Det gir en mulig forklaring for hvorfor rusopplevelsen av veldig ren kokain og amfetamin er ganske lik, men kokain er "enda høyere".
Vis hele sitatet...
Jeg synes uten tvil god amfetamin er mer euforisk og intenst samt empatogent (du vet, sånn som MDMA) enn god kokain. I tillegg gjør den korte virkningstiden til cola at man bruker halve rusen på å grue seg til at rusen skal gå over og at neste dose ikke blir like heftig.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tarm: Jeg ble nysgjerrig, og nå vet jeg hvor gammel du er. Du er altså yngre enn meg... lol

Sitat av Tarm Vis innlegg
På meg i starten fikk jeg ikke abstinenser i det helle tatt fra 14års alder til 23.nå i en alder av 33 spiser jeg 100 ksalol på 1mnd får jeg syke kramper i leggene og brainzaps,aggressiv mot alle og får 0 søvn på flere uker.. hold deg unna benzo.
Vis hele sitatet...
R.i.p 23.04.2021
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er godt mulig, jeg vet jo ikke hvor gammel du er. Ikke det at alderen betyr så mye for hvor gode saker man får tak på. Har hatt folk godt oppi årene innom meg for å handle både kola og amf da jeg styrte med det. Men folk er jo forskjellige. Ikke uten grunn at amfetamin kalles for fattigmannskola. Baserte innlegget mitt på det du skrev, og står for det.
Vis hele sitatet...
Sorry har en dårlig dag og bjeffer på alle. Greia med kola er at det varer såpass kort i forhold til amf og som ts skrev så lurte han på hva det kunne sammenlignes med og det nærmeste vil da bli amf som også er et stimulant.finnes mye dårlig amf der ute som gir Kjiip effekt i forhold til fks ren uncut amf som ikke gir noe nedtur etterpå. Har testet de de 3 typ cola fra dn fra han norske. Nevner ikke noe navn her ,var gode dem men til den prisen er det noe man ikke holder på med vær dag, bare en gang i blant.
Kokain er omtrent identisk som metamfetamin bare at det varer bokstavelig talt 100 ganger kortere. Det er veldig likt vanlig amfetamin også, men vanlig amf er ikke så rund og god i rusen som kokain eller metamf.
Sist endret av PsuedoVitenskap; 10. mai 2020 kl. 23:23.
Et billig alternativ til Kokain som varer lenger og der du er 100% sikker på å få rene varer er Metamina. Heter også Attentin. ADHD-medisin med Dexamfetamin som virkestoff. Eventuelt medisinen Elvanse som inneholder Lisdexamfetamin som bruker litt lenger tid på å funke. Varer også en del timer (3-5t) lenger. Alt sammen er jævlig heftig i riktige doser og meget euforisk.

Apropos skadereduksjon: Jeg er nesten helt sikker på at det er sunnere (mindre skadelig blir mer riktig) enn Kokain som er produsert i urene omgivelser og kutta med masse rart. Enklere å dosere også. Mange ting som taler for, få som taler i mot. Mulig det er litt vanskeligere å få tak i enn coke om du ikke har kontakter eller venner med ADHD eller ADD.
Sist endret av krystallkongen; 11. mai 2020 kl. 00:50.
Overvurdert rusmiddel. Kan sammenlignes med fyste snusen eller røyken bare at det er litt mer intenst og varer lengre.

Dopamin rush 10-40 min etter det dabber det bare ned, og du må ha mer for og opperteholde rusen. Neste gangen du tar det er det bare enda mer skuffene, du får aldri tilbake godfølelsen du fikk fyste gangen du prøvde.

Ved bruk av alkohol samtidlig blir du sansynligvis mindre full. Stort dopamin kick og du blir glad i og prate, du kan og oppleve å bli tøffere i kjeften en du normalt er.

Føler du får svert lite igjen for pengene og helsen her, men om du har lyst og prøve ønsker eg deg lykke til med eksperimentet ditt.
Svært avhengighetsskapende stoff, svært belastende for hjertet, svært dyrt.
Effekten av kokain er superdigg, når du får tak i en bra batch, men problemet kommer når det koster 5 ganger mer enn andre type rusmidler som gir nesten lik effekt. Har desverre ikke noe å sammenlikne det med. Det er en mye bedre selvtillitsbooster enn feks amfetamin.

Jeg har aldri blitt agresiv og sint på kokain. Her tror jeg det er mye underliggende om hvordan man er som person, som hvordan man oppfører seg på kokain.

Hvis penger ikke er noe problem er dette en fin rus. Hvis dette skal taes i en spesiell anledning kan du jo prøve 6-7 øl kombinert med 0,5g kokain. Det skal visst gi nok en heftig synergieffekt.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Effekten av kokain er superdigg, når du får tak i en bra batch, men problemet kommer når det koster 5 ganger mer enn andre type rusmidler som gir nesten lik effekt. Har desverre ikke noe å sammenlikne det med. Det er en mye bedre selvtillitsbooster enn feks amfetamin.

Jeg har aldri blitt agresiv og sint på kokain. Her tror jeg det er mye underliggende om hvordan man er som person, som hvordan man oppfører seg på kokain.

Hvis penger ikke er noe problem er dette en fin rus. Hvis dette skal taes i en spesiell anledning kan du jo prøve 6-7 øl kombinert med 0,5g kokain. Det skal visst gi nok en heftig synergieffekt.
Vis hele sitatet...
Jeg er motsatt, ble alt for tøff i trynet og keen på bråk den gang jeg holdt på mye med coke ute på byen. Selvtilliten får man, det har du rett i! Men ikke mindre enn på speed for min del.

Amfetamin derimot gir meg strålende humør, økt lyst til å sosialisere og jeg blir gjerne mer empatisk.

Ikke for å si at noen av delene bør prøves
Sist endret av krystallkongen; 11. mai 2020 kl. 11:24.
Syns hele greia med kokain var så rart første gang jeg fikk prøve ordentlige varer. Det sto absolutt ikke til forventningene. Jeg ble mer eller mindre lam i halsen og nesa etter en sniff. Jeg ble sosial, glad, og "kul" å være omkring. Den natten endte jeg opp med å prate et kvarters tid med en inngangsvakt til en nattklubb. Det var også når jeg var på kur.

Det står ikke akkurat til forventningene når man leser om folk som sloss og blir bura inne etter en fuktig natt på byen med "hormoner", "narkotika" og alkohol i kroppen.
R.i.p 23.04.2021
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Jeg er motsatt, ble alt for tøff i trynet og keen på bråk den gang jeg holdt på mye med coke ute på byen. Selvtilliten får man, det har du rett i! Men ikke mindre enn på speed for min del.

Amfetamin derimot gir meg strålende humør, økt lyst til å sosialisere og jeg blir gjerne mer empatisk.

Ikke for å si at noen av delene bør prøves
Vis hele sitatet...
Me2 ,helt enig.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Syns hele greia med kokain var så rart første gang jeg fikk prøve ordentlige varer. Det sto absolutt ikke til forventningene. Jeg ble mer eller mindre lam i halsen og nesa etter en sniff. Jeg ble sosial, glad, og "kul" å være omkring. Den natten endte jeg opp med å prate et kvarters tid med en inngangsvakt til en nattklubb. Det var også når jeg var på kur.

Det står ikke akkurat til forventningene når man leser om folk som sloss og blir bura inne etter en fuktig natt på byen med "hormoner", "narkotika" og alkohol i kroppen.
Vis hele sitatet...
Man føler seg gjerne i fin form like før det smeller, ja.