Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1593
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på bursdagsselskap hos en kompis (Kun 1 person som IKKE er corona smittet bare så det er sagt) i oslo i går, ble ganske sent. Satt å skravla i timesvis om alt mulig rart. Begynte samtalen å gå sakte så justerte vi med ett par striper. Og praten var igang igjen i full sving, humøret på topp

Var vel hjemme rundt 5 tiden og dere kjenner makka, da må man dra seg litt for å si det slik. Dette viste seg å være forferdelig vanskelig pga. Det jeg liker å kalle stim dick.

Uansett, nå er kl 12:35 og jeg har ikke sovet på over 24 timer.

Litt bakgrunn om meg selv, jeg er 26 år gammel, god fysisk form vil jeg si.
Men føler at det henger ganske godt igjen enda.

Så spørsmålet mitt er, er det fare for psykose eller andre gale sinnstilstander om jeg kjører på og har en reste fest alene i dag også? Eller burde jeg ligge til langt utpå kvelden å snu døgnet opp ned?

Hva synes DERE?
Jeg tenker at du gjør akkurat det du har lyst til. Du er en voksen mann i din beste alder og hvis du ønsker å dra noen striper i dag så gjør du selvfølgelig det.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Jeg tenker at du gjør akkurat det du har lyst til. Du er en voksen mann i din beste alder og hvis du ønsker å dra noen striper i dag så gjør du selvfølgelig det.
Vis hele sitatet...
Føler meg ganske sliten, tok noen falske rivo, alt jeg hadde, og har egentlig lyst til å sove men skal på jobb i morra så sover jeg nå er hele døgnrytmen min gått rett i dass.

Bare krysser fingrene for at dette gpr bra
Mer dop for å fikse nedtur etter dop kan bli en stygg nedoverspiral, men så lenge du er bevist på dette så er det bedre enn ingenting.
Om rivotrilene inneholder vanlig Klonazepam, så er det litt dumt og ta mer en maks en da du vil bli ganske så påvirket av dette i morgen uten å vite det selv. Ei er det heller noen god ide og ta speed dersom du skal jobbe i morgen. Det med psykose er individuelt. Jeg personlig ville fått en god del paranoia, og kjent at nervene fikk seg en smell av en slik behandling. Og jobbe neste dag er ellers ganske dumt. Da er det bedre og skylde på potensielle corona symtomer og at du må være hjemme.
Høres ikke ut som enorme mengder. Med det sagt; amfetamin er et stoff jeg syns er vanskelig å legge fra seg. Litt pga det opphenget man får, man vil bare fortsette i det rette humøret. Den mest ansvarlige metoden er vel å ta en lisse som skal vare i noen timer også er det over, hvor mange her inne holder seg til kun 1 justering?
What he said ^ bruker selv ikke amf, men selv drikker jeg aldri bare EN drink f. Eks. Stay safe, take care
3 dager oppe + benzo? Det blir nok en flau dag på jobb.
Her burde du sove eller ta ut egenmelding i morgen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Helt vanlig episode
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjører på i verre stil 1-7 ganger i måneden. Ja, det såklart fare for det ene og det andre som det er med alt, men en av de mest prominante bivirkningene av speed er jo nettopp paranoia.
Back in the days visste jeg at det garantert ikke ble søvn på minst tre døgn hvis jeg fikk i meg speed, jeg ville alltid ende opp med å justere i dagesvik. Jeg ville ikke bekymret meg mye om en sunn ung person tok en to-tredagers. Men man blir mer og mer utsatt for noia og hemmet virkelighetsoppfatning jo lengre man er våken, ro ned hvis du merker noe sånt. Og, vel, sunt på noen som helst måte er det nok ikke.
Jeg tar som regel alt jeg har med en gang i en smell, så slipper jeg vurdere sånne ting, min måte å ta det på det. Bare justerer med litt magnesium for muskelkramper, diverse rolium jeg får tak i på resept eller utenom, og kaffe eller noe, sover vist jeg får det til, eller bare venter det ut til jeg tar metadonen min på morgen, da er det over for farten...... Er oppe å flyr på en 0,75g smell nå i dag midt på dagen, varte lenge denne, digg men er litt lei nå. Tror ikke det blir ro før morgenen nei, men da har det gått lenge nok til at jeg blir fin av medisinene mine for jeg er sliten også. Sparer alle andre ting jeg har lengst mulig på oppturen, så jeg har mer å dytte i trynet senere. Tar aldri metadonen for tidlig, er flink med å ta vare på morgenritualet mitt. Skal ta meg litt grønn te nå, det er ofte helt ok oppkvikker og føkker ikke sånn med magen som kaffe på natt.

Jeg ville kult an vist ikke du er langt forbi det valget, og tok mer uansett da, anbefaler noe røyk om du har når du har mulighet, hvertfall etter jobb. Men er sjelden vare det nå her hvertfall. Synd, det er liksom den faste 'har ikke røyk, men litt fart om du vil.....' Lurer meg utpå igjen og igjen den. Men jeg er hvertfall i drømmeland neste natt hver gang, har melatonin som er konge for meg nå å ta i morgen. Sover faen meg 8t natten på melatonin 3mg nå, med 30mg niacin eller b3, reseptfrie på apoteket, det er tre stk verdt jeg tar hver kveld for den dosen. Sluttet med en haug sovepiller som ikke gjorde en shit lenger. Bare boss for faen, skulle hjelpe meg sa legen..... Føkk det, naturmedisin er vist best i test for meg, selv med mye mindre sovemedisin en før, putter de på en boks og gir det til noen som får funk av det. Skulle gått meg en tur så hadde jeg fått et par trekk, men gidder ikke gå ut i regnet bare for to trekk heller.... Er ikke helt desperat heller.

Mer fart nå er uansett det siste i verden jeg vil ha nå. Det er min løsning på det hele spørsmålet, kjøp så mye du tar, mye eller lite, ta det, og ri ut den bølgen, sov neste natt. Første oppturen er så mye bedre at jeg vil heller ha en enkelt kjempesmell, for jeg tåler mye på en gang. Heller det enn tre små doser, da kjenner jeg bare den første egentlig skikkelig likevel, men sprøyten er halve vitsen for meg. Den er så mye mer vanedannende en selve speeden for meg, med rushet med en gang bare. Liker å hoppe godt i stolen når jeg tar den store dosen, så er jeg egentlig over den greia og slapper mer av. Er jo fett med godt selskap og preike og høre trance, men ikke som i gamledager. Jeg er vel blitt litt gammel, er bare 35år, men føler meg sliten og tåler alt for mye av alle stoffer nå, prøver å kutte alt av piller egentlig så jeg får lov å gå på morfin heller, men ikke med et lass tabletter nei. Metadon er nesten bare vann på dårlige dager.... Andre dager er grei nok. Er vel bølgedaler i alles liv, bare mine er voldsomme når det blåser godt=) Autismen/aspergeren min gjør fart ekstremt potent, som dere sikkert har merket, hehe.

Peace and love, stay safe, be happy=)


saviour of man kind