Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4752
Ketamin er kule greier. Har alltid tatt det opp via nesa men fikk lyst til å utforske dette med I.M injeksjon. Høres konge ut at man kan bruke mindre for bedre effekt, er jo penger spart det.

Er helt grønn på både sprøyter og hvordan alt skal forberedes dessverre. Har tatt stoff opp via alle andre veier men sprøyter har jeg aldri rørt med tanke på rykte det har på seg. Tydeligvis så er dette med ketamin litt annerledes i følge ketamin brukere selv og det er jo lagd for injeksjon så hvorfor ikke.

Hvordan går man frem? Hva trenger man av utstyr? Hvor får man kjøpt eventuelt utstyr? Hvordan gjør man ketaminen om til væske? Og hvordan setter man sprøyte og hvor?
Står om det i "Den store ketamintråden"

Intramuskulær injeksjon (IM):
Ketamin injisert intramuskulært har en rekke fordeler, blant annet at det er mindre sjanse for kvalme og mer effektiv utnyttelse av stoffet. I forhold til nasalt sparer du også tennene, siden ketamin ikke renner inn i munnen din. Til IM skal du spørre etter gule sprøyter, av den typen som brukes til insulin. 1ml-varianten av disse kan helt fint brukes til IM ketamin og det koster typ. 250 kr for 100stk. Som injeksjonsvæske kan man bruke sterile flasker med vann og natriumklorid, som kan kjøpes på apoteket. Springvann er ikke å anbefale. Her er stegene forklart veldig simpelt. Her og her er videoer på youtube om hvordan man utfører. Under er stegene enkelt forklart:
1) Løs opp ketaminet i natriumklorid, med f.eks en konsentrasjon på 200mg/ml.
2) Trekk opp i pumpa.
3) Sett sprøyta inn i f.eks overarmen eller andre egnede steder. (Videoene viser hvor).
4) Injiser saaakte, ellers kan det gjøre litt vondt.

PS: Vær forsiktig og renslig om du velger å sette ketamin IM. Ingen liker infeksjoner. Nåler er svært billige, så bytt for hver injeksjon. Og for guds skyld, ikke del nål!

Intramuskulær injeksjon av denne typen er LANGT steg fra å sette et skudd heroin e.l. og kan aldeles ikke sammenliknes. Bare så det er sagt.
Vis hele sitatet...
Take care!
Jeg var ung og dum. Fikk ingen, til liten virkning av og sniffe det. Ble så skuffet at jeg til slutt fikk en kompis til og skyte det på meg (0.3g i åra, visste ikke bedre..)
Jeg husker jeg datt ned i en sirkel som gikk rundt og hørte typiske drrrrrrrrr trippelyder i hele skallen. Hele rommet ble et svæært grønt nett og jeg skjønte ingenting.
det var ikke noe deilig følelse. Ble heller noe mer en ekkel "reptil" tilstand. Jeg visste ikke hva jeg var, eller hvor jeg var. Lærte ingenting etterpå det var bare helt sinnsykt heavy. Har fra denne dagen frarådet alle til og prøve det, det er ekstremt overveldende og lite behagelig :P Du burde se VICE sin dokumentar om det på youtube denne synes jeg fremstiller det bra Uansett hva du måtte gjøre, lykke til!
Sitat av Rapdosbombados Vis innlegg
Jeg var ung og dum. Fikk ingen, til liten virkning av og sniffe det. Ble så skuffet at jeg til slutt fikk en kompis til og skyte det på meg (0.3g i åra, visste ikke bedre..)
Jeg husker jeg datt ned i en sirkel som gikk rundt og hørte typiske drrrrrrrrr trippelyder i hele skallen. Hele rommet ble et svæært grønt nett og jeg skjønte ingenting.
det var ikke noe deilig følelse. Ble heller noe mer en ekkel "reptil" tilstand. Jeg visste ikke hva jeg var, eller hvor jeg var. Lærte ingenting etterpå det var bare helt sinnsykt heavy. Har fra denne dagen frarådet alle til og prøve det, det er ekstremt overveldende og lite behagelig :P Du burde se VICE sin dokumentar om det på youtube denne synes jeg fremstiller det bra Uansett hva du måtte gjøre, lykke til!
Vis hele sitatet...
Her snakker vi intramuskulær injeksjon, noe som er langt tryggere enn å injisere i blodåre(IV). Det er en grunn til at IV ikke er oppført som en doseringsmulighet på erowid. Det er rett og slett ubehagelig og livsfarlig.
Ja, det kan være ganske heavy og bli en litt for wild ride. Høres ut som om du fikk kjenne på det

Men når det er sagt, så er det forskjell på å bumpe en 30mg, vs det å skyte 300mg rett i åra.
Er jo instant k-hole, god damn. Ubehagelig, og ikke noe du har lyst til å gjøre
med mindre du er forberedt på det.

Synes det gjør seg best i små doser, til å jevne ut nedturen fra andre ting.
Som signaturen min sier, do not exceed stated dose.
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Står om det i "Den store ketamintråden"



Take care!
Vis hele sitatet...
Fantastisk, takker for link! Var ikke klar over at det var en dedikert tråd til ketamin hehe.

Bare for å være helt sikker, det jeg trenger er en sprøyte, sprøytenåler av gul type, antibac og sterilt vann? Satser på at sprøyter osv ligger bak disken eller kan man finne det frem selv? Ser for meg at jeg kommer til å kløne rundt om jeg ikke er 100% sikker på hva jeg spør etter. Man kjøper vel sprøyta separat fra sprøytenålene? Kjenner det er litt ukomfortabelt å gå på apoteket for å kjøpe alt dette mtp at de kan mistenke meg for å bruke det til dette. De kan jo ikke gjøre noe med det men ja, ikke så kult.
Sitat av Raging Vlad Vis innlegg
Ser for meg at jeg kommer til å kløne rundt om jeg ikke er 100% sikker på hva jeg spør etter. Man kjøper vel sprøyta separat fra sprøytenålene? Kjenner det er litt ukomfortabelt å gå på apoteket for å kjøpe alt dette mtp at de kan mistenke meg for å bruke det til dette. De kan jo ikke gjøre noe med det men ja, ikke så kult.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at du er bekymret for det er pga. grunnen du kjøper dette. Med mindre du går svimmel inn på apoteket så er det ingen som tenker over at du handler det, og hva du skal gjøre er forsåvidt ikke dem sitt problem
Vært å sett litt innom Apotek1 sine sider for det jeg leter etter. Angående gule sprøyter, er det disse man mener da? https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-838524p og https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-898922p . Siste nevnte virka gigantisk, er vel første jeg skal ha? Angående sprøyte, er det meningen at alle jeg finner har plastikk tupp? Fester man kanylen på disse? Eller er det meninga å kjøpe insulin sprøyter som det her https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-914600p ? Sterilt vann eller salt vann? Er det noe forskjell?

Er helt grønn på dette som sagt så beklager alle spørsmålene haha.

Etter mer googling frem og tilbake så har jeg kommet frem til dette:

https://www.apotek1.no/produkter/omn...100stk-924411p
https://www.apotek1.no/produkter/bd-...m-1001-867737p
https://www.apotek1.no/produkter/cut...100stk-902217p
https://www.apotek1.no/produkter/nat...1000ml-887422p

Tror det bør være hva jeg trenger? Eneste jeg sliter litt med å skjønne er dette med kanyler og sprøyter. Ser at noen sprøyter har en låse mekanisme mens andre har bare en plastikk tut. Kjøper jeg de med en låse mekanisme som den jeg har linket over her eller kjøper jeg noe som dette? https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-918031p
Sist endret av Raging Vlad; 20. september 2016 kl. 22:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ikke noe stress å handle på apotek. Du får kjøpt alt du trenger, no questions asked.
Noen har kjøpt det før deg. Blir du spurt i kassa på kiwi når du kjøper aluminiumsfolie?

Insulinsprøyte funker. Har du det i pulverform, eller i ampuller?
Hvis det er pulver du har, må du løse det opp i saltvann (pass på at det er ment til injisering).
Good to go

Og btw, kan sikkert være greit å ha noen andre til å passe på første gang. Hvis ting blir litt for vilt.
Da var alt kjøpt! Henter på apoteket i morgen. Ketaminen har jeg i pulverform så må nesten løses opp ja. Gjorde bom på saltvannet og kjøpte det man bruker til skylling først. Kjøpte den du linket nå nettopp også just in case men hadde vel ikke vært mulig å bruke den jeg kjøpte først? Tenker nei om de selger saltvann spesifikt for injisering?

Kjøpte også 2ml "luer" sprøyter og 23g kanyler med 30mm lengde. Slik jeg forsto det så vil disse passe sammen. Var litt redd for å kjøpe insulinsprøyte siden tydeligvis så er disse så pass korte at det er vanskeligere å gi en I.M injeksjon? Var visst folk der ute (reddit f.eks) som syntes at 23g var for stort og at jeg heller burde gått for 28g+. Hvor stor forskjell dette vil utgjøre vet jeg ikke, håper at 23g er smertefritt nok til at det er null stress.
Håper på en tripprapport ��
Det skal jeg få ordnet! Ketamin er definitivt stoffet som er gøyest å skrive tripprapport på syntes jeg haha. Helt vilt hva man kan tro under den rusen. Husker jeg k-hola en gang rundt Mankind Divided kom ut og var helt sikker på at jeg var Adam Jensen. Det virka ikke helt logisk men det var mer logisk enn virkeligheten så var lettere å tro det.
Da var alt plukket opp. Får ikke prøvd dette ut før lørdag mest sannsynlig men er ihvertfall klart. Selveste injeksjonen bør ikke være altfor ille, handler mest om å "just do it". Er litt skummelt men tror denne type injeksjon er relativ enkel å gjennomføre. Det som bekymrer meg er hvor sterilt alt dette virker. Natriumkloridet er i en steril flaske så har 20 av dem, hvordan får jeg blandet dette med ketaminen om det skal være så sterilt som mulig? Putt på en nål, trekk opp væska, putt det oppi en grundig vasket skål, bland det med ketaminet så bruke en ny nål for å ta opp og sette selve injeksjonen? Det var det og da, vil det ikke regnes som "ikke sterilt" om jeg bruker ketamin pulver jeg får på gata? Dette kan da umulig være 100% rent? Jeg er nok ikke den første som setter en sprøyte med pulver ketamin i skulderen så vil da tro det vil gå greit. Hva er det verste som kan skje? Har noen skumle bilder om at musklene blir nekrotisk om jeg har noe rart i ketaminen jeg har.
Sikkert mye "rart" som kan skje. Eneste jeg tenkte på når jeg leste innlegget. Er at viss du tenker å ta intramuskulær injeksjon er når du har ført nålen inn i muskelen må du holde den helt i ro slik at nålen ikke beveger seg verken lengre inn eller ut igjen og trekke pumpen motsatt vei enn når du injiserer for å se at du ikke injiserer i en blodåre. Når du trekker pumpen tilbake ikke hardt bare litt vil du kanskje kjenne et slags vakum inne i muskelen du injiserer det kan også komme noen små luftbobler inn i sprøten det er normalt. Så når du har sjekket at du ikke har truffet en blodåre er det viktig å holde nålen helt i ro når du starter injiseringen for viss den beveger seg foreksempel dypere når du injiserer kan du treffe en blodåre.

http://spotinjections.com/index3.htm