Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4877
Hei Vi er 3 jenter på 18 år som skal reise til enten Rhodos By eller Magaluf på partyferie i juli. Vi tenker at en uke vil bli lenge nok når det er partyferie vi skal på.

Er det noen hoteller dere har å anbefale til ungdommer der det er liv?
Når er det lurest og bestille?

Om vi skal til Magaluf så tenker vi enten på hotell BH Mallorca eller vista sol.
Noen som vet om det er mye briter på de hotellene?

Om vi skal til Rhodos:
Det bør ligge i bargata, eller veldig nærme. Har sett litt på hotell alexia og hotell athina.

Hvordan er prisene på de plassene, å hvor ville dere ha dratt?


Vi tenker at det ikke skal være så alt for dyrt.

Gjerne si ifra om det er noen flere som skal på tur i juli og hvor dere skal!

Takk på forhånd!
Jeg og 7 andre kompiser var i magaluf i fjord sommer og vi storkoste oss. Bargaten er lang og mange forskjellige utesteder. Er alltid noe som skjer dag og natt der. Er masse events der som skumpraty, konserter, båt turer og masse annet å ta seg til. Det er og noe tivoli greier rett ved bargaten som var virkelig verd å prøve om dere liker slikt. Eneste negative med turen var at det er masse inhavere som vil ha deg inn på utesteder. Var type " Hey! Come in here just 5 Euro for 2 shots and 2 drinks."Og det stod slike folk langs 80% av alle barene. På dagtid var de samme personene der og ville selge deg biletter til events. Noen andre kompiser som reiste til Rhodos sa at det var akuratt samme der.

Vi bodde på hoteller TRH Magaluf som var et billighotell. Personlig ville jeg på vista sol, men grunnet kompiser som ikke hadde all verden av økonomi ble det TRH.

Hotellet hadde et soverom med 2 senger, bad med badekar og kjøkken og stue i ett. Var og 2 sofasenger i stuen og en liten altan med bord. Dette betalte vi 1700kr for 8 dager! Med fly og overnatting i England på 4 stjerners en dag, kom prisen på litt under 4k.
Sist endret av Sandybridge; 15. desember 2015 kl. 17:13.
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Jeg og 7 andre kompiser var i magaluf i fjord sommer og vi storkoste oss. Bargaten er lang og mange forskjellige utesteder. Er alltid noe som skjer dag og natt der. Er masse events der som skumpraty, konserter, båt turer og masse annet å ta seg til. Det er og noe tivoli greier rett ved bargaten som var virkelig verd å prøve om dere liker slikt. Eneste negative med turen var at det er masse inhavere som vil ha deg inn på utesteder. Var type " Hey! Come in here just 5 Euro for 2 shots and 2 drinks."Og det stod slike folk langs 80% av alle barene. På dagtid var de samme personene der og ville selge deg biletter til events. Noen andre kompiser som reiste til Rhodos sa at det var akuratt samme der.

Vi bodde på hoteller TRH Magaluf som var et billighotell. Personlig ville jeg på vista sol, men grunnet kompiser som ikke hadde all verden av økonomi ble det TRH.

Hotellet hadde et soverom med 2 senger, bad med badekar og kjøkken og stue i ett. Var og 2 sofasenger i stuen og en liten altan med bord. Dette betalte vi 1700kr for 8 dager! Med fly og overnatting i England på 4 stjerners en dag, kom prisen på litt under 4k.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar!
Om det blir Magaluf vi drar te så hell vi nok oss i dem scandinaviske baran der britan ikke får kom inn Oi, det va jo ganske billig å, veit du kor dokker bestillt? finn ikke bestilling med fly og hotell ilag
Vi bestilte fly og hotell seperat siden vi sparte en del. Vil anbefale og bruke momondo til å finne fly biletter og hotell om du ikke kjøper pakkereiser hos feks ving.

Tror det bare er 2 evt 3 skandinaviske barer der. Vi startet alltid alltid med å besøke grabane grus før halv 1 siden da var det gratis ingang. Om jeg ikke tar feil så er det gratis for jenter hele natten. Er heller ikke noe stempel opplegg slik som her i norge. Vi var der i ca en time før vi ble lei og før dansegulvet ble fylt opp med 60-70%+- av svette gutter.

Gikk som oftest videre til the office rett over gaten der var det alltid god stemmning. Det beste var at alle var fornøyd med musikken der, i motsetning til grabane der det bare ble spillet russemusikk, Broiler og svenske party låter.

Gikk innom den andre skandenaviske baren kaldt Viking. Vi var der i 5 min før gikk. Lokalet var for lite for min smak og var enten ingen der ellers var det stappfult.Magaluf har alt av utesteder og dere kommer garantert ikke til å bli misfornøyd om dere er en helt "vanlig" jentegjengen.

Før vi reiste ned var vi veldig skeptisk til alle britene som også reiste dertil. Men når ferien var over hadde vi egentlig bare gode minner. Ingen slåsskamper eller agresiv oppførsel mot noen av oss som reiste. Så bare oppfør dere og hver hyggelig så er de hyggelig tilbake😉

Vi holde på å planlegge ferie nå og det blir entel kos, ios eller kavos. Jeg ville egentlig til aya napa men resten av flokken har fått IS skrekken (er bare litt vann imellom syria og aya napa)😂
2 evt. 3 skandinaviske barer i Magaluf? Er du full enda eller? Tror du burde lest deg litt bedre opp før du reiste ned.

Kommer på iallefall 11 skandinaviske barer i farten. Godt mulig jeg har glemt noen. Det er en egen skandinavisk bargate, hvor plassene ligger på rad og rekke, i tillegg til de som ligger ett steinkast unna. Det er altså INGEN poeng i å gå på de britiske stedene - Drittsprit, dårlige drinker, stinker spy, etc.

Hold dere i den skandinaviske gaten, og stikk heller ned på f.eks GG Beach Club eller Viking når dere føler for det.

Når det gjelder hoteller er det briter på alle hotellene der nede. Det er ingen hotell hvor skandinavere er i klart flertall. Vista Sol er nok hotellet med mest %-ratio skandinavere. I tillegg ligger det svært sentralt.

BH Mallorca derimot har verdenskjente DJs på plakaten flere ganger i uken. Så det spørs litt hva dere vektlegger.
Sist endret av TopGun; 16. desember 2015 kl. 01:10.
Anbefaler dere rhodos by, var der for tre år siden ca like gamle som dere. Vi bodde på Manousos Hotel via Ving som er rett ved barstreet og veldig nærme strand. Greit og starte litt roligere enn magaluf, så kan man heller dra dit når man er blitt litt mer eldre og rutinert.

Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Vi bestilte fly og hotell seperat siden vi sparte en del. Vil anbefale og bruke momondo til å finne fly biletter og hotell om du ikke kjøper pakkereiser hos feks ving.

Tror det bare er 2 evt 3 skandinaviske barer der. Vi startet alltid alltid med å besøke grabane grus før halv 1 siden da var det gratis ingang. Om jeg ikke tar feil så er det gratis for jenter hele natten. Er heller ikke noe stempel opplegg slik som her i norge. Vi var der i ca en time før vi ble lei og før dansegulvet ble fylt opp med 60-70%+- av svette gutter.

Gikk som oftest videre til the office rett over gaten der var det alltid god stemmning. Det beste var at alle var fornøyd med musikken der, i motsetning til grabane der det bare ble spillet russemusikk, Broiler og svenske party låter.

Gikk innom den andre skandenaviske baren kaldt Viking. Vi var der i 5 min før gikk. Lokalet var for lite for min smak og var enten ingen der ellers var det stappfult.Magaluf har alt av utesteder og dere kommer garantert ikke til å bli misfornøyd om dere er en helt "vanlig" jentegjengen.

Før vi reiste ned var vi veldig skeptisk til alle britene som også reiste dertil. Men når ferien var over hadde vi egentlig bare gode minner. Ingen slåsskamper eller agresiv oppførsel mot noen av oss som reiste. Så bare oppfør dere og hver hyggelig så er de hyggelig tilbake😉

Vi holde på å planlegge ferie nå og det blir entel kos, ios eller kavos. Jeg ville egentlig til aya napa men resten av flokken har fått IS skrekken (er bare litt vann imellom syria og aya napa)😂
Vis hele sitatet...
Anbefaler Ios! Var der i sommer, utrolig bra sted. Litt mer internasjonalt enn rhodos og kos. Gutt, 22år
Sist endret av snickersogtwist; 16. desember 2015 kl. 03:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Magaluf er heeelt rått anbefaler bh Mallorca! Vi reiser å bor der hvert år nå! Masse svenske norske finske danske å briter! 18års aldersgrense på hotellet! Utestedene vi drar på er som regel bcm som er Magaluf største utested å har 🆓 bar hele natta, helt vilt der til 5 6 på morraen ()() eller grabbarne grus som d er bare skandinaver på men litt roligere enn bcm! Ellers er det helt vilt på hotellet i juli! 3året på rad vi reiser nå! hehe, vi reiser 11juli med fly fra Moss til London 45min mellomlamding Så videre til Mallorca med samme flyselskap, fly må kjøpes i 2 biletter å koster ca 2.500totalt tur retur ()() hotellet er dyrt 4.000 får eks4 dager med all inklusive men det er vært det! Herregud får et eventyr xD _ har vært i aiya napa, alanya kos, playa del ingles, sensasion amster og rhodos men ingen ting slår Magaluuuuf! God tur kanskje vi ses

Bestill senest ca (15)mai ellers er det fullt xD xD

Å Bestiller hotel rett fra hjemmesiden www.bhmallorca.com Ryanair billigste fly fra moss med mellomlanding i London stansted
Sist endret av Steffenpaus; 21. april 2016 kl. 02:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ville nok reist til Rhodos hvis jeg var på deres alder. Var der selv som 17-åring med en del venner. Liten bargate, men sinnsykt intensiv uansett!
Maten og menneskene er bra også. Eneste å si noe på er alle de irriterende selgerene.

Anbefaler dette hotellet: http://bit.ly/1Wf6qIZ
Til stjernene å dømme, var det faktisk sinnsykt ryddig og fint. Dessuten ligger det rett ved bargata (man hører den ikke), og en gåtur unna stranda. De er heller ikke strenge på gjester, og tar ikke ekstra for det. Her kan dere ha vors med så mange dere vil, eller ta med noen hjem


Andre hoteller tar ofte betalt for ekstra folk, eller rett og slett, nekter dere innpass med ekstra personer.
prater bare piss
HelloInsomnia's Avatar
Hvis dere er 18 år så hadde jeg aldri reist til Magaluf eller Rhodos der dere vil bli ansett på som barn. Reis til kos, median alderen der er 17 og alt fra 16-19 års alderen regjerer der!