Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 10062
Må vel ihvertfall prøve å vedlikeholde en gammel tradisjon.. Blir vel siste året mitt på TG i år, så skal få mest mulig ut av det :P

Planlegging av babb, og mulige andre sosiale sammenkomster kan vel planlegges her.
Meld din interesse!
I'm in

Hadde vært morro med syrebrilleløp igjen! Har folie, men ikke briller atm.
I'll be there. om jeg ikke sitter og cruncher på deadlines i konkurransene.
Sitat av GreenRay Vis innlegg
I'm in

Hadde vært morro med syrebrilleløp igjen! Har folie, men ikke briller atm.
Vis hele sitatet...
Jeg kan prøve og få tak i noen briller, har noe som ble med i et kjemisett jeg fikk for mange år siden, funker fjell og med litt gaffa dekker det for alle åpninger bortsett fra gjennom folien
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Jeg gikk på en eller annen måte glipp av babben i fjor, så I'm in!
Jeg er veldig, veldig med. Donerer gjerne et par kasserte laptop-skjermer hvis det er behov!
Jeg tror faktisk jeg har et par syrebriller liggende fra tidligere aktiviteter. Skal se om jeg finner de
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Jeg er veldig, veldig med. Donerer gjerne et par kasserte laptop-skjermer hvis det er behov!
Vis hele sitatet...
Ta med! Det ble arrangert løp i 2012, da var det mange som skulle ta med... endte opp med kun to par briller...

Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Jeg tror faktisk jeg har et par syrebriller liggende fra tidligere aktiviteter. Skal se om jeg finner de
Vis hele sitatet...
TG12 edition?
▼ ... over en uke senere ... ▼
I'm in! Blir det egen NFF IRC på TG i år og eller? Noen som skal ha persille på kebabben hvis noen husker den?
Jeg blir også med på freak-happenings, om jeg får tid