Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 5156
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
I 2014 opprettet jeg tråden «Nye snustyper i 2014». 2014 er historie, og nye snusmodeller kommer og går.

Bruk denne tråden til å dele og diskutere nye snusmodeller som kommer i år. For snus som kom i 2014 skal overstående link brukes.

Sitat av Dragoon Vis innlegg
Nye snustyper frem til nå i år:
  • 03
  • Lundgren´s Black Ice
  • Lundgren´s Wild Berry
  • Skruf Slim Fresh Hyllebær
  • KickUp Original (nikotinfri, inneholder 10 forskjellige vitaminer og mineraler, koffein og guarana)
  • KickUp Strong (nikotinfri, inneholder 10 forskjellige vitaminer og mineraler, koffein og guarana)
    ref: Nye snustyper i 2014#107
Vis hele sitatet...
Selger de ikke Lundsgrens Ferdig Bakt lengre? Synes den var digg, elsker lakris.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Selger de ikke Lundsgrens Ferdig Bakt lengre? Synes den var digg, elsker lakris.
Vis hele sitatet...
Tror ikke det, den er borte herifra ihvertfall
Finner den kun i sverige nå
Kickup kjøpte jeg engang i 2013 så den er ikke spesielt ny.

Men en ny jeg har sett i norge er jacobsons wintergreen, mente de bare hadde den i sverige før.
Hvor fant du wintergreen hen? (Ikke at det er så farlig, handler for det meste i sverige)
Fant den på vanlig matbutikk i Asker, mulig det har den andre steder også.
Er egentlig 03 en ny snustype? Da den kom mente noen kompiser den er den gamle general extra sterk med "vinge" på topplokket, bare med nytt design :P
Sitat av mo66y Vis innlegg
Er egentlig 03 en ny snustype? Da den kom mente noen kompiser den er den gamle general extra sterk med "vinge" på topplokket, bare med nytt design :P
Vis hele sitatet...
Tror du tenker på G.3 fra General. 03 er fra The Lab.
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Selger de ikke Lundsgrens Ferdig Bakt lengre? Synes den var digg, elsker lakris.
Vis hele sitatet...
Joda, Lundgren´s Ferdig Bakt er fremdeles i sortimentet.

Salgskonsulenten min har hintet om en ny snus som står for døren. Han ba meg ikke si noe høyt om den til noen. Kan desverre derfor ikke dele noe mer enn at den kommer fra Swedish Match.
Sist endret av Dragoon; 23. februar 2015 kl. 18:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen som vet om man får tak i de Lundegrens greiene med perforerte poser i Norge?
Har sett de på svenskebåten og i Sverige, men ikke i Norge?

(heller ikke noe jeg handler så mye av, men artig konsept)
De har dem på de fleste butikker med greit snusutvalg her i Stavanger iallefall.
Sitat av jorwax Vis innlegg
Noen som vet om man får tak i de Lundegrens greiene med perforerte poser i Norge?
Har sett de på svenskebåten og i Sverige, men ikke i Norge?

(heller ikke noe jeg handler så mye av, men artig konsept)
Vis hele sitatet...
Akkurat kjøpt lundgrens slim dark ice på rimi, så de hadde den orginale samt en mint utgave også.
Sitat av TopGun Vis innlegg
Tror du tenker på G.3 fra General. 03 er fra The Lab.
Vis hele sitatet...
lol, tror ikke jeg er helt våken idag, gud
nye lundgrens er bra som aveksling, men holder meg fast til skruf orginal-