Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4850
Noen som har vært inne i Villa Balcon? http://www.bt.no/tv/Bolig/Forfallet-...n-2907082.html

Ser veldig kult ut... Noen som har vært der eller vet noe?
Jeg har vært der flere ganger, vi brukte det som konsertlokale en stund.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=217763
BergenUnderground
Trådstarter
Hvordan er forholdene der inne? mye sprøyter?
Sitat av UrbanBærgen2013 Vis innlegg
Hvordan er forholdene der inne? mye sprøyter?
Vis hele sitatet...
Har ikke vært der siden jeg opprettet tråden jeg linket til, men det var ikke så ille da.
Ta på deg sko med tykke såler for sikkerhet skyld.
Sist endret av The Great Catsby; 10. desember 2013 kl. 19:45.
BergenUnderground
Trådstarter
ok takk
Mye narkomane som sover der, 3 venner av meg ble og tatt av politiet der når de skulle ta seg et par trekk på bongen.
Dette var 1 år siden ca.

Halve sykehuset som ligger under, er og forlatt- ene rommet er litt spennende, der står det. (2etg.)
"Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal "
skrever med gråblyant på hele veggen, og noen tegninger/mønster.

3etg. sover det narkomane og uteliggere.
Sist endret av WhyNot!; 10. desember 2013 kl. 20:09.
BergenUnderground
Trådstarter
Tror egentlig ikke at det er noen som bor der lengre, siden vinduet på loftet har stått åpent i flere måneder
Noob urban explorer
kvamsky's Avatar
18 5
[quote=WhyNot!;3047350]Mye narkomane som sover der, 3 venner av meg ble og tatt av politiet der når de skulle ta seg et par trekk på bongen.
Dette var 1 år siden ca.

Halve sykehuset som ligger under, er og forlatt- ene rommet er litt spennende, der står det. (2etg.)
"Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal Ikke gal "

Hoho! Det er jo rene "gjøkeredet". Skulle jeg gjerne sett bilder av!!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Det er meldt om røykutvikling i Villa Balconen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Flink jente
Ingulf's Avatar
var der senest idag! Synes det er ett relativt fint sted og sitte og ta seg en blås. Enkelt og komme seg inn gjennom to forskjellige åpene dører og ett vindu ^^ Enste som er stress er alle trappene opp der. Har også hendt at jeg har møtt på en tilfeldig uteligger, eller hørt andre i huset, men som regler gjør de deg ikke noe om du finner ett eget rom og gjør ditt og som jeg har merket, synes jeg ikke det er ofte det er andre det. Fredelig og fint sted i grunn
BergenUnderground
Trådstarter
Hvordan er forholdene der?
Flink jente
Ingulf's Avatar
helt fint, vi gikk oss iallefall en rundtur rundt og det er ingenting som ser forfallent ut, men er heller ikke så veldig mye spennende der, mest søppel og grafitti.