Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 902
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Hallaos

Jeg driver og rapper, og har fått min første spillejobb, på en ungdomsklubb. Dette er en ungdomsklubb hvor de vanligvis bare spiller techno og listepop, og jeg vil jo ikke komme der og ødelegge en god vibb. Jeg har en del låter på lager, noe med litt tempo, som det er mulig å danse til, og noen litt triste, sakte låter.

Hvordan vil dere anbefale å legge det opp? Jeg har mulighet til å spille 3 låter.
Vanskelig å si uten å ha hørt sangene dine, men gjør din egen greie, drit i hva som vanligvis har spilt på samme scene. Artistlogicen er "jeg er booka her, jeg spiller det jeg vil" Lykke til.
En med futt i, så en av de mer triste rolige, så en som tar kaka igjen ! LYkke til!
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, tenkte allerede på et slikt oppsett, Alekanderck!
De du har fått mest skryt for og er mest fornøyd med selv hadde jeg tatt.

Men er ikke mulig å få høre noen sanger'a?
Stygg & samtidig fin
Dillinger's Avatar
Trådstarter
Har bare 2 låter som ligger på nettet, men har mye mer, bare som ikke er spilt inn enda! Beklager noe skrivefeil og ikke bruk av BB-koder iom at jeg er på mobilen nå, men her er link: www.soundcloud.com/mrsk8mafia98

Spiller forresten for et kjent publikum, de fleste som går der går på samme skole som meg!