Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1034 118452
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Og er det trådløst nett der?
Vis hele sitatet...
Tidligere år er det satt opp trådløst nettverk der, men det fungerer veldig dårlig på grunn av store elektroniske forstyrrelser i hallen.

Sitat av Luc1fer Vis innlegg
skal ta med gullbelagte fryseelementer på pur F
Vis hele sitatet...
Det blir jo ditt tap da, når du må bytte de inn i vanlig fryseelementer.

Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Skulle gjerne hatt en link å følge til "billettluka"
Vis hele sitatet...
Logg deg inn på https://www.geekevents.org/event/25/shop/

Sitat av Knudsen Vis innlegg
Trodde det var en aldersgrense på TG jeg.
Vis hele sitatet...
Det er ingen aldersgrense, men det stilles krav til at du kan ta vare på deg selv. Og alle under 16 år må ha med samtykkeskjema fra foreldre eller foresatte.

Jeg vil anbefale dere å ta en titt på http://www.gathering.org/tg12/en/faq/, der får dere svar på veldig mye av det som blir spurt om her i tråden.
Fis så mye du vil, jeg tar med gassmaske til alle!
Sitat av sali Vis innlegg
Hmm, da har jeg tilgang til å kjøpe billett. Så er spørsmålet om jeg skal dra eller ikke!
Vis hele sitatet...
ey, du må jo bli med! hvem ellers skal jeg stå å røyke med?!
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
ey, du må jo bli med! hvem ellers skal jeg stå å røyke med?!
Vis hele sitatet...

Jeg kan røyke med deg


Blir vel en svenske-tur på meg om noen måneder. Må få handle inn det nødvendige aka brus og snus!
Sist endret av Erlnd; 19. desember 2011 kl. 19:02.
Har aldri kjøpt matbillett før, siden maten jeg har smakt i kantina der oppe er ikke jævlig god, for å si det mildt.

Hvordan er maten bak matbilletten? Burde jeg kjøpe den?
Sitat av ostogskinke Vis innlegg
Har aldri kjøpt matbillett før, siden maten jeg har smakt i kantina der oppe er ikke jævlig god, for å si det mildt.

Hvordan er maten bak matbilletten? Burde jeg kjøpe den?
Vis hele sitatet...

Jeg har gjort det i år. Du får 3 middager og 3 frokoster under hele oppholdet på TG12. De fleste tenker at det er dumt ettersom at du må komme til spesielle tider, men det er jo egentlig ganske smart, for da får du reise deg opp og gi kroppen litt tid til å komme i gang igjen.

Er første gang jeg gjør det selv, men mamma spanderte, så da kan jeg like så godt teste det ut.
Sist endret av Erlnd; 19. desember 2011 kl. 19:46.
Sitat av 70%sweet Vis innlegg
ey, du må jo bli med! hvem ellers skal jeg stå å røyke med?!
Vis hele sitatet...
Haha, glemte helt å kjøpe billett, så tiden gikk ut :P
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av sali Vis innlegg
Haha, glemte helt å kjøpe billett, så tiden gikk ut :P
Vis hele sitatet...
Neineinei, da steller du deg i kø igjen! Du skal med
Sitat av echuz Vis innlegg
Neineinei, da steller du deg i kø igjen! Du skal med
Vis hele sitatet...
Helt riktig, inn i køen med seg!
Sitat av Huztle Vis innlegg
Helt riktig, inn i køen med seg!
Vis hele sitatet...
Done men er nesten avhengig av å sitte på med noen hvis jeg skal dra, er litt treg med å ta lappen.. :P
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av sali Vis innlegg
Done men er nesten avhengig av å sitte på med noen hvis jeg skal dra, er litt treg med å ta lappen.. :P
Vis hele sitatet...
Hvor bor du?

Og sier du nå at du joiner?
Sist endret av Echuz; 19. desember 2011 kl. 21:25.
Sitat av echuz Vis innlegg
Hvor bor du?

Og sier du nå at du joiner?
Vis hele sitatet...
Østfold. Kommer kanskje ja Uvant å skulle dra uten å kjenne noen bare..
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av sali Vis innlegg
Østfold. Kommer kanskje ja Uvant å skulle dra uten å kjenne noen bare..
Vis hele sitatet...
Bor 45min feil vei gitt. But hey! Mange som drar uten å kjenne noen. Kan ihverfall garantere at du drar derifra med kjennskap til en haug med nye folk!
Hvor lang tid har man på seg til å betale når man er fremst i køa?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av FOX Vis innlegg
Hvor lang tid har man på seg til å betale når man er fremst i køa?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde tilgang i 4 dager, 15-18dec. Det skal stå når fristen utløper i mailen du får.
Sitat av echuz Vis innlegg
Jeg hadde tilgang i 4 dager, 15-18dec. Det skal stå når fristen utløper i mailen du får.
Vis hele sitatet...
Det er 60 timer fra man får tilgang.
Sitat av sali Vis innlegg
Østfold. Kommer kanskje ja Uvant å skulle dra uten å kjenne noen bare..
Vis hele sitatet...
Join rekka vår (a) 16 folk fra østfold her også Skjønner at det kanskje ikke er så kult da :P
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
Join rekka vår (a) 16 folk fra østfold her også Skjønner at det kanskje ikke er så kult da :P
Vis hele sitatet...
Sali skal på nFF-rekka!
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Sali skal på nFF-rekka!
Vis hele sitatet...
:c hvor lang blir den i år? (:
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
:c hvor lang blir den i år? (:
Vis hele sitatet...
Vanskeli å si, sålangt er det bare 2 stykker som har satt meg som seater (6 totalt)

Før dere setter meg som seater ville jeg satt pris på at dere sendte meg en pm og spørr om mailen min, får så å sende meg mail som heter "TG12 [freaknick] og skrive hvor mange og hva hver og en av dere heter på TG/geekevents så jeg får en oversikt.
Sitat av echuz Vis innlegg
Vanskeli å si, sålangt er det bare 2 stykker som har satt meg som seater (6 totalt)

Før dere setter meg som seater ville jeg satt pris på at dere sendte meg en pm og spørr om mailen min, får så å sende meg mail som heter "TG12 [freaknick] og skrive hvor mange og hva hver og en av dere heter på TG/geekevents så jeg får en oversikt.
Vis hele sitatet...
bare 2 så langt? o: Hvor lang pleier den å være/ hvor lang var den i fjord?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det virker som om echuz er litt godtroende og forventer at folk leser ting som ikke er i førstepost, i stedet for t.d. å lage en poll der nick vises, eller gå gjennom tråden for å finne de som viser interesse, og kontakte dem (:
Echuz har sendt mail til alle som har vist seg i 'seatingtråden' nå
Hei!

Nå ser jeg at det er rundt 1282 billetter igjen, og jeg er nr 2177 i køen. Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg får billetter?

sorry for dobbelpost men ''edit tiden'' gikk ut. Er det mulig å gå inn og ut av køen for å komme lenger fram?
Sitat av haardi Vis innlegg
Hei!

Nå ser jeg at det er rundt 1282 billetter igjen, og jeg er nr 2177 i køen. Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg får billetter?

sorry for dobbelpost men ''edit tiden'' gikk ut. Er det mulig å gå inn og ut av køen for å komme lenger fram?
Vis hele sitatet...
hvis du går ut av køen for og så komme inn igjen i håp om å komme lenger fram tror jeg du kan drømme om, da havner du mest sannsynlig lenger bak.
1282 billeter og du er 2177 i køa, 5 billeter pr person. om ca 250 folk før deg kjøper 5 billeter hver så er det ikke nokk nei, men er ikke alle som kjøper 5 hver.
Men om du virkelig vil på tg, så kan du få tak i billett på en eller annen magisk måte.
Et lite spørsmål ang. kø: Må man være innlogget på siden for at man skal stå i køen? Dumt spørsmål men greit å vite.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Et lite spørsmål ang. kø: Må man være innlogget på siden for at man skal stå i køen? Dumt spørsmål men greit å vite.
Vis hele sitatet...
Nop, så lenge det står at du er i køen så kan du logge ut, du får mail og sms hvis du kryssa av på det når du kan kjøpe bilett.

Og du skal på nFF-rekka?
Sitat av echuz Vis innlegg
Nop, så lenge det står at du er i køen så kan du logge ut, du får mail og sms hvis du kryssa av på det når du kan kjøpe bilett.

Og du skal på nFF-rekka?
Vis hele sitatet...
Er litt usikker ettersom jeg skal med en kompis som ikke er medlem på freak. Og helt ærlig er jeg litt flau over å være en såpass newb-bruker i forhold til folk med 1000 KP. Men hvis jeg får tak i billetter så hadde igrunn Freak-rekka vært en mulighet.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Er litt usikker ettersom jeg skal med en kompis som ikke er medlem på freak. Og helt ærlig er jeg litt flau over å være en såpass newb-bruker i forhold til folk med 1000 KP. Men hvis jeg får tak i billetter så hadde igrunn Freak-rekka vært en mulighet.
Vis hele sitatet...
Akkuratt derfor freak-rekka aldri blir noe stor, folk tror at den kun er for respekterte og store freak-personligheter med x-tusen posts. ALLE som vil kan få være med å sitte på freak-rekka, jo fler jo bedre! Anbefaler deg så absolutt å være med, skaper gode relasjoner og du kommer til å ha det konge!
Sitat av Huztle Vis innlegg
Akkuratt derfor freak-rekka aldri blir noe stor, folk tror at den kun er for respekterte og store freak-personligheter med x-tusen posts. ALLE som vil kan få være med å sitte på freak-rekka, jo fler jo bedre! Anbefaler deg så absolutt å være med, skaper gode relasjoner og du kommer til å ha det konge!
Vis hele sitatet...

Hehe, følte jeg ble litt sikrere nå! Tar en prat med kompisen min i morgen! Hvordan har rekka vært før?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Hehe, følte jeg ble litt sikrere nå! Tar en prat med kompisen min i morgen! Hvordan har rekka vært før?
Vis hele sitatet...
I fjor så tok jeg initiativet litt for seint til at det ble noe store saker, men i år er det maaaange flere som er med. Av det jeg vet så var det ikke noe freak-rekke på en del år, men du kan lese deg opp på det på TG delen av forummet her.

Og til alle som tror de ikke er "gode" nok til å joine, bull. Alle får joine, se på meg f.eks, nesten lattlig lite kp/inlegg ratio i forhold til den vanlige aktive brukeren her, så mas om ikke nok kp kan vi holde oss gode for Og kompisen din er velkommen han også, så lenge han ikke har noe imot folk som ikke er redde for hasj-narkotika-sprøyter
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Hehe, følte jeg ble litt sikrere nå! Tar en prat med kompisen min i morgen! Hvordan har rekka vært før?
Vis hele sitatet...
Var mitt første TG i år, og jeg og kompisene mine (forøvrig en som er ikke-freak) valgte å sitte på freak-rekka. Kan ikke akkuratt skryte av oppmøte, men det var veldig koselig og kan faktisk si at jeg prater/møter noen av dem nå og da fortsatt. Alt i alt en fin opplevelse, og høres jo ut som om det blir enda bedre neste år
Sitat av Huztle Vis innlegg
Var mitt første TG i år, og jeg og kompisene mine (forøvrig en som er ikke-freak) valgte å sitte på freak-rekka. Kan ikke akkuratt skryte av oppmøte, men det var veldig koselig og kan faktisk si at jeg prater/møter noen av dem nå og da fortsatt. Alt i alt en fin opplevelse, og høres jo ut som om det blir enda bedre neste år
Vis hele sitatet...
Hvordan er alderen der? Har dere noen som helst minimum alder? Er 15 år begge vi 2.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Hvordan er alderen der? Har dere noen som helst minimum alder? Er 15 år begge vi 2.
Vis hele sitatet...
Ingen minimumsalder nei Er 16 selv, og alt gikk veldig bra.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Er litt usikker ettersom jeg skal med en kompis som ikke er medlem på freak. Og helt ærlig er jeg litt flau over å være en såpass newb-bruker i forhold til folk med 1000 KP. Men hvis jeg får tak i billetter så hadde igrunn Freak-rekka vært en mulighet.
Vis hele sitatet...
Selv kommer jeg til å dra med kompiser som alle har under 30 innlegg (hvis de får kjøpt seg billett snart) og vi kommer nok til å sitte på freakrekka. Ta med deg kompisen din og se frem til et trivelig TG!

Og btw, ga deg et kp så du er nærmere 1000
Sitat av Huztle Vis innlegg
Ingen minimumsalder nei Er 16 selv, og alt gikk veldig bra.
Vis hele sitatet...
Daså, og det med harsj-narkotika svarte han: Det gir jeg faen i!:titegn:

Sitat av Skateward Vis innlegg
Selv kommer jeg til å dra med kompiser som alle har under 30 innlegg (hvis de får kjøpt seg billett snart) og vi kommer nok til å sitte på freakrekka. Ta med deg kompisen din og se frem til et trivelig TG!

Og btw, ga deg et kp så du er nærmere 1000
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Mangler ikke så mange KP nå!

Vil bare si velkommen til kompisen min som nettopp ble medlem; Zollin !

Håper bare så inderlig på å få tak i billetter! Wish me luck! (plass 2139 i køen)
Sist endret av Bl1zzarD; 23. desember 2011 kl. 00:07.
Sitat av haardi Vis innlegg
Hei!

Nå ser jeg at det er rundt 1282 billetter igjen, og jeg er nr 2177 i køen. Hvor stor sannsynlighet er det for at jeg får billetter?

sorry for dobbelpost men ''edit tiden'' gikk ut. Er det mulig å gå inn og ut av køen for å komme lenger fram?
Vis hele sitatet...
Du er ikke fortapt
det pleier å være noen billetter som blir levert tilbake, også mange "gjenger" med venner som står "sammen" så når en blir valgt går alle ut

Woho!

Du har bedt om en plass i denne køen
Du er nummer 184 i køen.
Sitat av TobNor Vis innlegg
Du er ikke fortapt
det pleier å være noen billetter som blir levert tilbake, også mange "gjenger" med venner som står "sammen" så når en blir valgt går alle ut

Woho!

Du har bedt om en plass i denne køen
Du er nummer 184 i køen.
Vis hele sitatet...

*Misunnelse*! Lucky bastard! Muligens ikke bastard men heldig er du!
Men stiller freak rekken med noen arrangamenter dere stiller med, turneringer musik f.eks?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Zollin Vis innlegg
Men stiller freak rekken med noen arrangamenter dere stiller med, turneringer musik f.eks?
Vis hele sitatet...
Ikke som jeg vet om. Vi har jo nFF-babben og div andre morsomheter internt i rekka. Men TG har jo compoer du kan delta på
Sitat av echuz Vis innlegg
Ikke som jeg vet om. Vi har jo nFF-babben og div andre morsomheter internt i rekka. Men TG har jo compoer du kan delta på
Vis hele sitatet...
Nerdswim'en?
Sitat av echuz Vis innlegg
Ikke som jeg vet om. Vi har jo nFF-babben og div andre morsomheter internt i rekka. Men TG har jo compoer du kan delta på
Vis hele sitatet...
Hva skjer med rasterbation, blir det no?
Sitat av Skateward Vis innlegg
Nerdswim'en?
Vis hele sitatet...
Vil du være så vennlig å utdype?
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Vil du være så vennlig å utdype?
Vis hele sitatet...
Ther'ya go Basicly gratis bading med tur/retur med buss.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Vil du være så vennlig å utdype?
Vis hele sitatet...
I følge en kompis som var der i år så dro mange av deltakerne på den såkalte "nerdswimen". Da tok de buss til nærmeste svømmehall og chillan i bassenget noen timer.

Edit: Raped by NinjaEchuz
Sist endret av Daybreak; 23. desember 2011 kl. 00:43.
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Vil du være så vennlig å utdype?
Vis hele sitatet...
Det arrangeres åpent og gratis badeland for deltakerene av The Gathering, ink. gratis buss frem og tilbake! Anbefales varmt
Takker alle 3! Det hørtes jo artig ut


Edit: Uforventet svar :O
Sist endret av Bl1zzarD; 23. desember 2011 kl. 00:44.
Gøy med babb i fjor, selv om jeg og kameraten min ikke satt på nFF rekka
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Dere må nå hvertfall få til syrebrilleløp imo. Selv om jeg ikke vil presse på dere ting uten å være med selv. Søk på forumet gir resultater på det underlige begrepet (:
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Dere må nå hvertfall få til syrebrilleløp imo. Selv om jeg ikke vil presse på dere ting uten å være med selv. Søk på forumet gir resultater på det underlige begrepet (:
Vis hele sitatet...
Og for de som ikke gidder å søke: nFF@TG07 Syrebrilleløp

Høres utrolig artig ut! Men hvor skal vi få tak i nok lcd skjerm til alle?