Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1944
I dag fikk jeg vite hva mamma skal gi meg til jul, nemlig en ipad 2. Spørsmålet mitt er om det er vært å vente på ipad 3 som nå er under produksjon?. "Ipod1" antyder at den vil lanseres i aprli - mai, samme tid som forgjengeren. Hva mener dere?
Sist endret av appelsin1234; 29. november 2011 kl. 18:25.
Erklært blond
Du må tenke trenger jeg den nå? Eller kan jeg vente i noen mnd?

Skal man vente med å kjøpe leksikon til alt er komt med? :P
I ditt tilfelle har man Wikipedia, så du har ikke noe å beskymre deg for. Men det er kanskje for tidlig å vite hvor vidt det lønner seg eller ei.
iPad 3 er sikkert klar for distribusjon, men det kommer sikkert til å ta 2 år før den kommer, ettersom apple sitter og venter til iPad 2 salget avtar. Så bare kjøp nå, ettersom det vil ta lang tid før en iPad 3 kommer
Sitat av vikke123 Vis innlegg
iPad 3 er sikkert klar for distribusjon, men det kommer sikkert til å ta 2 år før den kommer, ettersom apple sitter og venter til iPad 2 salget avtar. Så bare kjøp nå, ettersom det vil ta lang tid før en iPad 3 kommer
Vis hele sitatet...
Hva er det du prater om? Tok jo ikke 2 år etter at ipad kom ut før ipad2 kom, selvom ipad fortsatt solgte som hakka møkk. Så hvor du tok at ipad 3 kommer om 2 år er for meg helt uforståelig. Apple sikter etter å ha en ipad lasering hvert år så vidt jeg vet. Til TS: tipper ipad 3 er en god del bedre enn 2'ern, jeg har selv bare 1'ern, planlegger å bytte den ut når 3'ern kommer, også ny når 5 kommer også 7 osv, bytte hver andre modell da kan man si jeg hadde ventet til 3'ern
Ok. Takk for svar. Jeg går for Ipad 2. Så kan heller mot ta over 2ern når ipad 3 kommer ut. Blir litt lenge å vente på ipad 3!
Sist endret av appelsin1234; 29. november 2011 kl. 19:35.
Jo ca 1 år, 2'ern er bra den og ipad brukes jo ikke på samme måte som en pc, så 2'ern er jo ikke "utdatert" på noen som helst måte
Har du jailbreaket din ipad?
Nei, den er helt orginal
▼ ... noen uker senere ... ▼
Kan jo alltids selge ipad2 når 3 kommer. Du vil uansett få en fin pris tilbake.
Vent heller på asus Eee Pad Transformer Prime kommer ut nettbrett som er superkjapp med 4-kjernesprosessor og docking-tastatur.. dette kommer til å bli nyårets nettbrett spør du meg

http://eee.asus.com/en/eeepad/transf...prime/features
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Sitat av KingFezz Vis innlegg
Vent heller på asus Eee Pad Transformer Prime kommer ut nettbrett som er superkjapp med 4-kjernesprosessor og docking-tastatur.. dette kommer til å bli nyårets nettbrett spør du meg

http://eee.asus.com/en/eeepad/transf...prime/features
Vis hele sitatet...
Vente? :P
http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=6314...FWlYmAod2GfomQ
Det vil alltid komme noe nyere og bedere, og man kan ikke vente i all evighet heller.
Jeg ville kjøpt den, hadde jeg vært deg.