Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1617
Hei,
er mye på jobbreiser for tiden - og kjeder meg dønn ihjel på hotellene.

Har nå tatt med meg PS3 med BF3, i håp om å slå ihjel litt tid.

Jeg får dessverre ikke valgt input på hotell-tven her på rica, og resepsjonen sier de ikke kan hjelpe meg da systemet er låst.

Tven på rommet er en hvit Philips 32" LCD, med klokke nederst.

Har nå prøvd å koble antennekabelen ut i håp om at manglende signal fra rica-systemet skulle åpne opp tven - men den gang ei.

Er det noen guruer som vet hvordan jeg får satt input på hotell-tv?
Vet ikke om dette er helt hva du leter etter, men du kan bruke en laptop som skjerm til PS3.
SkyMarshal, må man ikke ha tv-tuner e.l innebygget på laptopen? Eller i det minst en HDMI-inngang? Er vel bare utganger på standard laptoper ?
http://www.fixya.com/support/t924956...tv_21ht3302_41
Kan dette hjelpe deg? er sikkert ikke samme tv, men kanskje de har samme funksjoner?
Hmmm, godt spørsmål. Jeg skulle tro at du kunne bruke en HDMI>vga mellom PS3 og laptopen, for å kunne bruke laptopen som skjerm, men jeg er absolutt ikke sikker på dette.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Hmmm, godt spørsmål. Jeg skulle tro at du kunne bruke en HDMI>vga mellom PS3 og laptopen, for å kunne bruke laptopen som skjerm, men jeg er absolutt ikke sikker på dette.
Vis hele sitatet...
en normal laptop har da ingen skjermINNGANGER?
shit was so cash
Anda22's Avatar
Vist du ikke får til tv'ene burde du kanskje vurdere og
innvestere i denne http://hothardware.com/newsimages/It...ile-Gaming.jpg
Sist endret av Anda22; 16. november 2011 kl. 00:36.
Oppdatering, fant også den FixYa lenken (med juksekode til philips hotell tv).

Det fungerte, og jeg opprettet en ny kanal (nr 99) med HDMI1 som definert inngang. Den fungerte i 5 sekund, så ble skjermen svart.. Er fortsatt ikke koblet til nettet med tven, så er nok tven selv som gjør noe lok.
Sitat av x1co Vis innlegg
en normal laptop har da ingen skjermINNGANGER?
Vis hele sitatet...
Da har jeg tatt helt feil,
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Da har jeg tatt helt feil,
Vis hele sitatet...
Nyere laptoper kommer da gjerne med HDMI-inngang, som fint kan kobles til andre skjermer.
Løsning:

Måtte disable tunerkortet under "Communication" i tv-menyen. Da kunne jeg definere inngang på kanaler, slik at det holdt seg
Kos deg med BF3. Jeg ble drit glad på dine vegne nå!
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Nyere laptoper kommer da gjerne med HDMI-inngang, som fint kan kobles til andre skjermer.
Vis hele sitatet...
Har tilgode å se laptoper med hdmi inngang jeg da...
Sikker på du ikke mener utgang? Da du beskriver den som en utgang(kobles til andre skjermer)
Har gjerne lyst å se riggen til dere som sier at man kan bruke laptoper som eksterne skjermer...
Sitat av ostogskinke Vis innlegg
Kos deg med BF3. Jeg ble drit glad på dine vegne nå!
Vis hele sitatet...
Det skal jeg! Takk!