Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 17391
tittelen sier en god del.

en ting jeg må si først:
jeg er ikke en av de som er opphengt i og døgne eller dobbel døgne! det jeg lurer på er hvordan man kan holde seg våken lengst mulig uten og gå rundt som en zombie med rabies.

hva er best mat/drikke for og holde seg våken en god stund? jeg lurer på dette fordi jeg vill ikke sove 50% av TG

energidrikk funker til en viss grad, men det kan bli litt skummelt med tanke på høyt kofein innhold. f.eks på forige lan jeg var på drakk jeg nesten et brett med x-ray(vet ikke om det er skadelig men) i løpet av 2 dager

kan så fint nevnes at melk er det beste jeg har prøvd for og holde meg våken! kjøpte en gang inn 2 liter melk til og blande o'boy og drakk dette i løpet av 3 timer. det endte med dassgåing i sikkert 5 timer...(hvert 15. minutt!)

så det jeg er ute etter er noe mat/drikke som ikke virker avførende eller gjør meg til en zombie
*insert tittel her*
Snus funker for meg, nå vet jeg ikke om du snuser.
Thunder gjør susen! Var våken i ca 69 timer ved hjelp av: 4 bokser snus 2liter med cola og 4 store burn!
Spis mat med lite sukker. Havregryn er full av kcal. Metter godt, men du blir lei om du skal spise mye av det. Knask stekt kylling. Drikk heller vann og fun light istedenfor brus/saft med sukker. Sukker gjør deg lite godt om du skal holde deg våken i lengden.

Er ikke hele poenget med Tg at du skal gå rundt som en Zombie til slutt? Amfetamin er det sikkert flere smartinger som vil anbefale her, men regner med du ikke er naiv.
Sist endret av stagg; 6. november 2011 kl. 04:45.
Du kan jo bare kjøre på med koffein og ting med mye sukker i, og finne på noe underholdende og gjøre. Men det vil ikke være bra for kroppen din, så ville kanskje prøvd å få i deg god mat, samt ta deg en kopp kaffe en gang i blant.
*insert tittel her*
Er en kompis av meg som er så dum å tyr til Amfetamin, ikke gjør det sier han, han holder seg våken lenge, men får en hælvetes nedtur!
Kaffe gjør susen :P, Vil ikke anbefale Amfetamin!
general,kaffe,vann,mat og underholdning funker greit
bare husk å alltid ha noe å gjøre
Ikke bruk narkotiske stoffer. Det ødelegger ikke bare deg/livet ditt, men hvis du blir tatt med det eller mens du er påvirket av det, så blir du kastet på huet ut av TG. I tillegg havner du i trøbbel med politi.

Det du kan gjøre er å venne deg til å holde deg våken lenger før tg. Går nattevakt nå og er oppe i 12-14t hvert døgn.
Ellers unngå sukker, kvikkner til i en halv time, men etter det går blodsukkeret i bånn og du blir trøtt.
ot: Strategisk godt tidspunkt på trådopprettelse

Men mitt tips: Hold deg i "aktivitet", på TG er vel dette gaming, sosialisering etc..
Power naps! Selv bruker jeg Siesta'en.

Den passer best med hverdagen min.

Bare bruk øreplugger og få noen til og vekke deg/alarm med vibrasjon i lomma, etc.
Nei nei nei gutt.
TG består av kos og ha det artig, ikke sitte halv dau i hodet med forsinkelse i aim bare fordi du er trøtt.
Ta og sov, spill sov, spill.
Ha det artig, hold deg unna rusmidler som Amf, koffein er okei, kaffe er det beste, anbefaler deg og luft dere, gå gjerne ut og hold et helvete for nabolaget ditt, også går dere inn og spiller å har det artig.

Har dere mulighet til og ta øl? gjerne ta 1 øl, but be ready for coca cola! glem aldri cola, da har du ødelagt lan stemmingen, IKKE møt opp med pepsi...
Sist endret av justastonedhuman; 6. november 2011 kl. 10:19.
For meg funker vann best, drikker du energidrikk føler man seg bare fin en stund før blodsukkeret ditt stuper og du føler deg enda trøttere
Sitat av russerinnen44 Vis innlegg
Amfetamin
Vis hele sitatet...
Så smart!

Skal du på TG kanskje? Bruker du samme nick på billettsystemet der kanskje? Lykke til på TG.
Skal du på TG kanskje?
Vis hele sitatet...
Ja

Bruker du samme nick på billettsystemet der kanskje?
Vis hele sitatet...
Nei

Lykke til på TG.
Vis hele sitatet...
Takk
Ett triks jeg ofte har brukt er å ikke spise (og ikke drikke noe annet enn vann). Man merker sjeldent at man er trøtt når man er skikkelig sulten. Men det er fullt mulig at dette bare gjelder for meg siden jeg ikke har hørt om noen andre med tilsvarende erfaringer.
Sist endret av Akinakes; 6. november 2011 kl. 12:29.
Speed er det beste, du kan være våken i 2 uker som du ønsker det. Perfekt å benytte seg av dette når det blant annet er TG.
Ser ikke at posten er på noe rusforum, så dere narkomane(lol, jk) kan komme med relevante forslag da jeg tviler TS tar seg friheten til å ruse seg for å holde seg våken på et RUSFRITT arrangement.
Helvete for en lang setning...

Nytt forslag:
Iskaffe. det er godt.
Innestengt
StålSkuff's Avatar
Trådstarter
Sitat av ZarXon Vis innlegg
Ser ikke at posten er på noe rusforum, så dere narkomane(lol, jk) kan komme med relevante forslag da jeg tviler TS tar seg friheten til å ruse seg for å holde seg våken på et RUSFRITT arrangement.
Helvete for en lang setning...

Nytt forslag:
Iskaffe. det er godt.
Vis hele sitatet...
du har helt rett der! det eneste rusmiddelet som er lov på TG er koffein. og jeg tror det at det er smartest og ikke bruke narkotiske stoffer på TG

men bortsett fra alle postene som anbefaler amf, så var det mange gode tips skal prøve ut de fleste av dem før TG. og finne ut hva som funker best
Koffeinpiller. Kaffe osv er helt idiotisk. Må bare på do.
Hvis du vil være våken lenge i tillegg til å være frisk i hodet, så må du rett og slett spise/drikke sunt. Hvis du f.eks. ser på hovedandelen av de proffe CS-gamer: Spiser salat/kylling og drikker vann/kaffe.

Så vil ikke anbefale sukkerholdig drikke og mat, da energinivået i kroppen varer i kun en stund, for så å gå ned igjen. Vil likevel si du burde ta deg en blund hver dag, blir i så mye bedre form av det.


Konklusjon: Sunn mat + kaffe/vann.



EDIT: Hvis du ikke er glad i kaffe, så lær deg å like det nå. Du kommer ikke til å angre på det.
Sist endret av Isbjørn; 6. november 2011 kl. 14:43.
Lett! bare kjøp cola og ha litt kaffe klar du trenger ikke noe annet en og ha kaffe cola og noe og gjøre Spille og ha det gøy hjelper veldig på og ikke sovne
Amfetamin kan holde deg våken lenge, men absolutt ikke noe å anbefale, sats heller på koffein, sukker, hold deg aktiv osv, så slipper du at søvnen kryper for mye innpå :P
hvis man skal holde seg våken & gæren lengst mulig er det ingenting som Slår crystal Meth! det funka for Kamikazepiloter & SS soldater! da bør det funke innen gaming!
Sitat av ZarXon Vis innlegg
Ser ikke at posten er på noe rusforum, så dere narkomane(lol, jk) kan komme med relevante forslag da jeg tviler TS tar seg friheten til å ruse seg for å holde seg våken på et RUSFRITT arrangement.
Helvete for en lang setning...

Nytt forslag:
Iskaffe. det er godt.
Vis hele sitatet...
Ikke for å flisespikke rota lenger ned i stammen, men.
sukker og koffein går under rusmidler.
Legalt eller ikke legalt må ts få sjynse selv
ts:
Å holde seg hydrert er den beste medisin for effektiv søvnmangel.
Kaffe smaker jo hæggel, at folk orker å drikke det. Og hvorfor drikke noe bare for å få i seg koffein, når det smaker hæggel? Nei takk.

For søren, kongstenshallen har jo svømmehall, trenger bare å ta med shorts og håndkle så kan man svømme en tur, kvikner til som rakkern da!
Vil egentlig anbefale å ta 10-20 mg ritalin (kanskje mer) hver 4 time. Da klarer du å holde deg våken ihvertfall