Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 10175
Hei, jeg må ha røyk nå, men problemet er at jeg ikke har rullepaper og er det noen andre måter å røyke på? Er blakk og må bruke siste spenna på mat.
Bibelen funker, kjør på med vanlig skolelim, jeg gjør dette ofte
Sitat av T.J Vis innlegg
Bibelen funker, kjør på med vanlig skolelim, jeg gjør dette ofte
Vis hele sitatet...
Bibelen funker, men vil ikke anbefale å bruke skolelim. Vær heller litt liberal med papir og spytt.
Lag en bong av en flaske?
125 2T
Tokis's Avatar
Trådstarter
Tror jeg satser på et kvittering og litt spytt. Går på en kristen folkehøgskole og skal ta med en bibel en gang og penger spart.

Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Lag en bong av en flaske?
Vis hele sitatet...
Kan ikke pga går på fhs og hvor skal jeg røyke bong hen? Folk ringer til politiet med en gang for de tror jeg bruker "hasjflaske".
Sist endret av Tokis; 11. september 2011 kl. 16:12.
Sitat av Bmariuz Vis innlegg
Lag en bong av en flaske?
Vis hele sitatet...
Ikke noe digg med tobakk akkurat
Sitat av Tokis Vis innlegg
Tror jeg satser på et kvittering og litt spytt. Går på en kristen folkehøgskole og skal ta med en bibel en gang og penger spart.



Tenkte på det, men siden jeg går på FHS hvor de er nazi på pisseprøve av cannabis:/
Vis hele sitatet...
Bibeltyveri sender deg rett til helvete ...

OnTopic: vil fortsatt anbefale deg å bruke en eller annen form for lim, så slipper du rage når rullingsen går opp å sømmene
Sitat av Tokis Vis innlegg
Tror jeg satser på et kvittering og litt spytt. Går på en kristen folkehøgskole og skal ta med en bibel en gang og penger spart.



Tenkte på det, men siden jeg går på FHS hvor de er nazi på pisseprøve av cannabis:/
Vis hele sitatet...
Trodde ikke tobakk slo ut som THC på pisseprøvene jeg
Sitat av Razputin Vis innlegg
Trodde ikke tobakk slo ut som THC på pisseprøvene jeg
Vis hele sitatet...
Hva brukes flaskebonger (bonger generellt) normalt til? Ikke tobakk hvertfall
Ring en kompis også spør du om du kan låne 12 kr til rizzla. Så kjøper du det når som du skal handle mat. Så slepper du røyke kvitteringer og bibler
Sist endret av Rallo Tubbs; 11. september 2011 kl. 16:26.
125 2T
Tokis's Avatar
Trådstarter
Utstyr: Kvittering, tobakk, spytt og lighter

Fremgangsmåten: Tobakk oppå kvitteringen og rulla som en rulling, og spytt på "limet til rullings" skal være og tok vekk et bit papir som er ikke tobakk på.

Røykingen: Tente på "kvitrullings" og tok et forsiktig trekk og da smakte det heslig. Smakte blanding av papirbrann og tobakk, men gikk fort over og da smakte rullingsen som det skal være. Etter en stund slukket det selv og trekte desperat, og det var halveis igjen, da fyrte jeg på igjen og da kom papirbrannsmaken igjen og måtte hoste litt og fortsette røyke til den var tom for tobakk.

Konklusjon: Greit nok, men det var ikke samme som en vanlig rullepapir og kan brukes til nødstilfelle, men ville ikke anbefale til røyking hverdag. Så jeg gir det en 3 på skala fra 0 til 10.

Litt vanskelig forklart, men håper at dere forstår
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Litt for seint, men du kunne lagd eplepipe?
Sitat av thallium Vis innlegg
Ikke bruk kassalapper, de kan være fulle av BPA: http://www.dailyfinance.com/2010/07/...pa-says-green/
Vis hele sitatet...
enig der, direkte printer blekk kan umulig være bra for lungene
Ta et random metalrør og klyp isammen den ene enden. Improvisert pipe.
Om du ikke har ett metalrør, så kan du ta en bit med sølvpapir, rulle den rundt en kulepenn til du har ett fint rør, så bøyer du bare enden til du får noe som ligner:
http://www.ratemypipe.com/images/img42d730a4ab134.jpg
Sist endret av Aaatcho; 11. september 2011 kl. 17:54.
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Om du ikke har ett metalrør, så kan du ta en bit med sølvpapir, rulle den rundt en kulepenn til du har ett fint rør, så bøyer du bare enden til du får noe som ligner:
http://www.ratemypipe.com/images/img42d730a4ab134.jpg
Vis hele sitatet...
Blir vel fort sett på som noe "muffins" det der også.

Må da være noen der du er som du kan bomme av??
Det funker med klistrelapper
Sitat av CharlesKakebake Vis innlegg
Det funker med klistrelapper
Vis hele sitatet...
Det er vel noe av det siste du gjør i rekken av dumme ting å røyke fra.. Tenk på alle de giftstoffene som fins i klistremerker da... >.< Kan da umulig være så vanskelig å låne en mynt fra en kompis, eller finne 10 tomflasker på gata for å investere i ekte rullingspapir?
kan bruke bussbilett ellerno, selv om det smaker hor i faen å røyke da....
(eller matpapir kansje)
Ta litt avispapir uten noe blekk på da ?
klister lapper å kviteringer hørtes direkte jævlig ut ass hva med å bare bruke et a4 ark om du er heltt uten allternativer?

ellers burde silkepapir funke eller rispapir toaletpapir allt uten blekk burde være bedre ass
spis noe tobakk så har du ikke lyst på den røyken etterpå.
jeg sier som min gode venn frank; "det er jo ikkeno stress å snoorte det da"

edit: gz me innlegg 900
Sist endret av Hater_mordin; 12. september 2011 kl. 01:21.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Om du ikke har ett metalrør, så kan du ta en bit med sølvpapir, rulle den rundt en kulepenn til du har ett fint rør, så bøyer du bare enden til du får noe som ligner:
http://www.ratemypipe.com/images/img42d730a4ab134.jpg
Vis hele sitatet...
Prøvde denne i helga, funket ganske så dårlig... var ikke noe trekk, og de trekka som kom var ALT for sterke. pluss; var vanskelig å lage, og ble fort varm.

and even worse: min fostermor fant pipa, og jeg ble straks kjørt for å ta pisseprøve ...
Du kan jo bruke vanlige ark eller avispapir, for faen. Men hvor godt tror du det er for deg da? Om du må, så må du. Men jeg synes at dette er en lusen måte å gjøre det på. Rullepapir koster 14kr på 7/11, ikke spesielt dyrt. Jeg forstår meg på å være økonomisk, men 14 kr for en rull med papir er ikke mye. Men jeg ser sammenhengen om du må ha deg en johnny, men har ikke rullings i nærheten.

Som tidligere nevnt av andre, så ville jeg også brukt så tynt papir som mulig. Eks. Bibel. Det er tynt som bare juling, og vil nok funke bra. En kvittering er litt tykkere, men funker nok sikkert i nød. Men slik som du beskriver det "er blakk og må bruke resten av pengene på mat" , er litt tynt. For om du skal gjøre dette i lengre perioder, i motsetning til en gang i blant, hvor du mangler rullings, så er nok dette mye mer helsefarlig enn det burde være. Uansett, lykke til får du no ha

- Serenity
Du kan lage en eplepipe. Ta et vanlig eple og finn en sånn epleskreller. Lag et rundt hull på størrelse med fingeren din gjennom stilken men ikke helt gjennom eplet. Lag så et vannrett hull på siden som skal treffe det loddrette hullet som går nedover. Blås gjennom det vannrette hullet og hør om du har trekk. Legg så folie på hullet oppå (det loddrette) og lag små prikker med en nål/binders. Legg en klype med tobakk oppi folien og tenn på!

edit: litt dårlig forklart men du kan jo søke på youtube for en visuell demonstrasjon.
Sist endret av trollsame; 30. september 2011 kl. 06:09.
gamle hudflak fungerer ganske greit.
Sitat av T.J Vis innlegg
Bibelen funker, kjør på med vanlig skolelim, jeg gjør dette ofte
Vis hele sitatet...
Holy smokes
Sitat av Thawatskeburt Vis innlegg
Holy smokes
Vis hele sitatet...
Like hellig som vievann i bongen
Sitat av T.J Vis innlegg
Like hellig som vievann i bongen
Vis hele sitatet...
WORD! (titegn)
Ja til pipe! Men, jokes aside; hvis du dytter tobakken i rumpa, vil nikotinet tas opp i slimhinnene.
Funker helt konge. Kommer aldri til å bli "busta".
Er vel ikke snakk om å bli busta for noe heller om det så hadde vært tilfelle. Men rullepapir koster uansett under 10 spenn på butikken, selvom TS sikkert har fått seg en røyk nå
Glad jeg ikke har noe trang til å røyke rullings laget av kvitteringer, klistremerker osv Høres ganske kjipt ut.