Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3971
Jeg har kun to hdmi innganger på min tv og 3 enheter jeg ønsker å bruke. Derfor vil jeg kjøpe meg en hdmi switch. Har sett litt rundt og mange av de jeg har funnet har problemer og negative kommentarer. Noen som har ERFARING men en som fungerer bra? Pris betyr lite, vil ha noe som fungerer bra, men heller ikke noe grisedyrt. Minst 3 hdmi innganger. 4k trenger jeg ikke, men må takle 1080p og 60 Hz perfekt.
Dersom du skaffer deg et surroundanlegg så vil en surroundreciever ofte ha 4-5 hdmi innganger, bare et forslag :-)
Sitat av freebird Vis innlegg
Dersom du skaffer deg et surroundanlegg så vil en surroundreciever ofte ha 4-5 hdmi innganger, bare et forslag :-)
Vis hele sitatet...
Har tenkt tanken, men blir litt overkill for mitt behov. Men om det ikke finnes brukbare hdmi switcher er jo det en mulighet.
Er i samme situasjon selv, så gi lyd om du finner noe ålreit! Har sålangt sett på denne men klarer ikke finne noe reviews eller erfaringer på den.
kjøpte en 2-1 på biltema. funker fint.
Sitat av Stesolidhode Vis innlegg
Jeg har kun to hdmi innganger på min tv og 3 enheter jeg ønsker å bruke. Derfor vil jeg kjøpe meg en hdmi switch. Har sett litt rundt og mange av de jeg har funnet har problemer og negative kommentarer. Noen som har ERFARING men en som fungerer bra? Pris betyr lite, vil ha noe som fungerer bra, men heller ikke noe grisedyrt. Minst 3 hdmi innganger. 4k trenger jeg ikke, men må takle 1080p og 60 Hz perfekt.
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk en slik, fungerer helt fint. Jeg har en gammel Tv med bare en HDMI inngang, og nå har jeg, ved hjelp av en slik, to.
Med mindre noen kan gi noen god grunn til ikke å bruke billig dritt fra Kina til dette, anbefaler jeg å ta en titt på dx.com, og velge noe à la denne.
Sitat av icTus Vis innlegg
Med mindre noen kan gi noen god grunn til ikke å bruke billig dritt fra Kina til dette, anbefaler jeg å ta en titt på dx.com, og velge noe à la denne.
Vis hele sitatet...
Har prøvd denne og den fungerte dritdårlig. Den "refreshed" source hvert 30 sekund som resulterte i at bilde forsvant i et sekund hvert halve minutt. Kanskje jeg som var uheldig og fikk dårlig hardware, eller så er det et utrolig dårlig produkt.