Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2957
Anonym bruker
"Irritert Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ghb vs Mdma

Først må jeg si at jeg har god erfaring med det meste av rusmidler. Men har vært veldig rolig i mange år.

Mandag skal meg og kameraten på båttur. Jeg vil ta Molly og han Ghb. Alternativet er at vi spiser vival og røyker litt.

Jeg er litt mer skeptisk til Ghb i og med vi skal ut på en øy. Sist jeg tok Ghb fikk jeg OD. Det var ikke planlagt og jeg var godt full når Goblyen dukket opp. Jeg tok først ett gram speed for å bli edru før jeg begynte å korke. Så lenge jeg var på festen gikk det helt fint og jeg var i kjempeform. Men jeg tok med meg resten av flasken hjem og ville oppnå samme form som tidligere på kvelden. Jeg korket innpå til jeg ikke husker mer og våknet etter OD. Dette satt selvfølgelig en støkk i meg. Men det var ikke rart at det ble OD så mange korker jeg tok etter hverandre.

En annen utfordring er at jeg er homofil og kan bli vell frimodig på enkelte rusmidler. Han som jeg skal på båt med tok jeg Molly med for noen måneder siden. Og da gikk det fint, det ble mye nærhet og Kos, men aldri noe seksuelt. Men er spent på hvordan jeg vil bli på kork, har erfaring med at jeg kan bli litt mer vill der.

Så det store spm er om vi skal gå for Molly, Ghb eller dem chille varianten?
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger vell ikke si det men de fleste hvertfall vet at GHB er både dumt og farlige greier, Ville heller gått for Molly eller røykings og chill
Hvis du leser hva du selv skriver tror jeg du har svaret.

Jeg har dog ikke prøvd ghb, men hvis jeg blir kåtere på det enn mdma holder jeg meg unna��
▼ ... noen uker senere ... ▼
ALDRI bland GHB/GBL med alkohol/downers! Likegylding om det er mange timer siden. Aldri kork ettersom hvordan du føler deg. SKRIV NED hvor mye og når du korker og når det er trygt å redosere.

Ellers får dere nok mest ut av opplevelsen om dere tar samme rusmiddel, uansett om det blir MDMA, GHB eller begge deler.