Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5890
Fått meg ny telefon. Min andre telefon er ødelagt og ikke mulig å åpne. Jeg gikk fra iphone 5 til iphone 6.

Det er umulig å få tilbake den gamle basen min på clash of clans. Noen som vet hvordan det gjøres? På Game-Centeret mitt står det at Clash er et spill jeg har hatt, men jeg har 0 av 795 poeng. Dette er tull. Var level 61 på Clash.

Har noen peiling? Takk
Høres ut som at clash kontoen din ikke ble synket ordentlig. Kjenner en venn som hadde samme problem på sin iPhone, klarte dessverre ikke å finne en løsning på det. Du kunne prøvd å kontakte Supercell sin support, men hvis iPhone 5 din er ødelagt er det dessverre ikke mulig å få gjort noe..
Sist endret av niloy; 20. januar 2015 kl. 20:47.
Er Game Center og CoC up to date? Er du logget på Game Center via CoC-appen? Om det nevnte er gjort og stemmer, skal alt strengt tatt være i orden. -Men om det fortsatt ikke går, så vil jeg foreslå at du logger inn og ut av Game Center. Om dette heller ikke funker kan du prøve å logge ut av Game Center og CoC på den gamle telefonen din (samt den nye), og ta en sikkerhetskopi av CoC/GC-profilen din. Deretter forsøker du å laste det over til den nye telefonen din og logge på igjen.
CoC er up to date, game center updaters vel aldri? Jeg sendte melding til "support" ingame, kan holde dere oppdatert om hva som skjer