Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3488
Sikkert mange her som kjenner til problemet med å feste/henge opp ting på veggene det helst ikke skal lages merker i Om en har laget noe stilig eller har høyttalere som skal være i høyden.

Så jeg lurer på om det er noen freaks som har erfaring med forskjellige løsninger for oppheng/montering av ting på vegg; | Som IKKE lager stygge hull/merker |

Har selv prøvd dobbelsidig teip, ja det sitter, men er en pain in the ass når du skal ha det bort.

Tenkte på vanlig veggpanel i mitt tilfelle
Du kan henge ting i wire fra taklist, f.eks.
Bruker knappenåler om det ikke veier så altfor mye ;P
Si hva du skal henge opp. Stor forskjell om en skal henge opp en gitar, i forhold til ett bilde...
Lærertyggis.
HeinzE's Avatar
Trådstarter
Hva jeg skal putte opp? Ja.. mye rart.. akkurat nå lurte jeg på å henge opp noen små surround høyttalere med en vekt på ca. 3-400 gram.
Tynn spiker og bare sparkle det bittelille hullet når man evt tar de vekk?
Dama kom hjem til meg mens jeg var på skolen og hang opp en pakkekalender til meg. Snilt gjort, bortsett fra at ho brukte 75-spiker.... :P

Men fant denne http://solutions.3m.no/wps/portal/3M...ducts/Hanging/
Vet ikke om det er noe du kunne ha kost deg med?
Sugekopp med hengefeste/knagg har en over doen hender at den mister grep så faller alt i do..