Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2043
Hei

Jeg har den siste tiden hatt mye på tallerken og føler da som jeg alltid gjør i tider med mye stress, at det knytter seg i ryggmuskulaturen.

Jeg er først og fremst ute etter tips om flinke massører eller behandlere som ikke er redd for å ta i, i tillegg til å den helhetlige forståelsen for kroppen som en sammensatt konstruksjon. Jeg har prøvd en del massører nå, og ingen klarer å bruke den kraften jeg føler må til for å få løsnet skikkelig opp. Er det noen som vet om noen gode møssører eller behandlere av annet slag?

En diskusjon om hvorvidt kropp og sinn er mer sammensveiset enn man hittill i vestlig medisin har anerkjent er også velkommen.

Håper på tips og diskusjon.
Om du har lyst på god kvalitet så gå for noen som er utdannet ved Axelssons body work school. Du har mulighet til å få rabbatert time av elevene ved skolen. Ellers kan du finne massører/massajeterapeuter innmeld i norges massasjeforbund. Disse er registrerte alternative behandlere. http://www.massasjeforbundet.no/wsp/...PUBLISH&m=1013
Håper du finner en god terapeut/massør som funker for deg
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Det du trenger er en sportsmassasje og gjerne en sterk mann som gjør det. Da kan jeg love deg at du løsner opp og virkelig må drite like etterpå Jeg ble massert av en russer i utlandet. Det er litt smertefullt, men det funker. Jeg sov godt i 2 dager etterpå.
Sist endret av Chromatics; 7. februar 2017 kl. 11:32.