Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1612
Trenger å få slettet blåtannenhetene mine på telefonen, men merkelig nok så klarer jeg ikke å finne ut hvordan man gjør det.

Noen med samme telefon som kan hjelpe?
Er ikke helt slik, en helt egen måte på Mate 9 Pro. Men fant det ut nå! Så tråden kan fjernes
Sitat av Kamma Vis innlegg
Er ikke helt slik, en helt egen måte på Mate 9 Pro. Men fant det ut nå! Så tråden kan fjernes
Vis hele sitatet...
Hva med å heller forklare hvordan du gjorde det i tilfelle andre har samme problem?
Sitat av Cybergasm Vis innlegg
Hva med å heller forklare hvordan du gjorde det i tilfelle andre har samme problem?
Vis hele sitatet...


Innstillinger -> Apper ->



Vis systemprosesser -> Bluetoothdeling -> Tvungen avslutning

Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 19. januar 2017 kl. 00:09.
Øhhh å tvinge ett program til å skru av medfølgende prosess er da ikke definert som unpair i min verden.

When you see no warning or an app appears to be unduly obstinate, you can shut 'er down the manual way, by following these steps:
Open the Settings app.
Choose Apps. ...
Touch the Running tab to view only active or running apps. ...
Choose the app that's causing you distress. ...
Touch the Stop or Force Stop button.
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Øhhh å tvinge ett program til å skru av medfølgende prosess er da ikke definert som unpair i min verden.

When you see no warning or an app appears to be unduly obstinate, you can shut 'er down the manual way, by following these steps:
Open the Settings app.
Choose Apps. ...
Touch the Running tab to view only active or running apps. ...
Choose the app that's causing you distress. ...
Touch the Stop or Force Stop button.
Vis hele sitatet...
Nei, men dette fungerer. Det du skriver, og det man finner som løsning på tidligere Huaweimodeller på Google, er ikke noe alternativ på for blåtann-appen på denne telefonen.

Case closed.
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 19. januar 2017 kl. 10:40.