Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1134
Hei!

Tenkte å bytte ut min LG W2363D, 23" 120hz.
Er ganske grønn, vet bare at jeg vil ha større skjerm, 144 hz og kanskje 1440p. Spiller bare CS akkurat nå, men iløpet av vinteren blir det garantert mer.
Ser på serier, filmer, tv på pc'en også etter at TV'en konka. Det var behaglig å ryddig i stua etter at tv'en gikk på dynga, så noen tommer ekstra pc skjerm trengs nå.

Tenkte å bruke 5ish tusen.

Noen som har annbefalinger?

Om noen fra Oslo er interessert i min gamle skjerm, send en pm. ( fire pol-øl? )
Asus rog swift
Pris
4 500,-


Tror det blir vanskelig å finne noe billigere, da disse skjermene er dyre selv brukt.
Hva med å selge på finn?
Takker for tips, har merkelig nok ikke tenkt på bruktmarkedet engang.
Jeg har AMD skjermkort, de støtter vist ikke G-sync hva enn det betyr.. Så burde kanskje ikke kjøpe akkurat denne.

Skjermen kommer på finn.no etterhvert. Tenkte bare brukere av freak.no kunne få kjøpe billig om det var noen interesserte
Trenger man mer enn 120hz?
Var en utuber som har en kanal. Ifølge han var ikke forskjellen mellom 12* og 15*hz så merkbar kontra 60 vs 120hz
Sist endret av sneipen; 12. desember 2016 kl. 14:17.
Sitat av sneipen Vis innlegg
Trenger man mer enn 120hz?
Var en utuber som har en kanal. Ifølge han var ikke forskjellen mellom 12* og 15*hz så merkbar kontra 60 vs 120hz
Vis hele sitatet...
Lages nesten ikke 120hz lenger.
Nei, trenger kanskje ikke mer enn 120hz, men det er størrelsen på skjermen som gjør at jeg vil bytte.

En youtuber jeg så, tok blindtest på 60, 120 og 144hz. Han hadde 100% rett på 10 forsøk eller hva det var..