Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 7291
Hei jeg har da noen spørsmål jeg er ganske newb innenfor hasj osv..

Jeg har røyket noen som jeg ble fortalt var Syntetisk hasj,

1) Den første typen lignet helt på vanlig tobakk bare veldig tørr noen som vet et navn på stoffet?

2) Et annet stoff som jeg også ble fortalt var syntetisk hasj var noe som var grønn-ish og det var også veldig tørt og lignet på tobakk noen som vet va det kan ha vært? (denne ga helt sinsyktripp)
Om det er tørt og tobbakslignende, eller litt grønnaktig kan jeg garantere at det ikke var hasj. Dette var nok syntetisk pot istedet. Uansett bør du ikke røyke alle disse syntetiske varene, jeg personlig avstår fra dem. Det er en del kjemiske stoffer i mange av disse og mange av dem er svært skadelig for helsa. Høres ut som K2.
Det er ganske farlig, og som BongRips så står jeg over.

Smoke the real deal heller.
Det er nok bare tobakk eller noen annen billig plante, med det faktiske rusmiddelet i pulverform infusert eller strødd oppå. Kanskje noe i JWH/AM serien, men det er umulig å vite sikkert. Spesielt ikke med en så intensigende beskrivelse som "helt sinsyktripp".
Det første du beskriver er syntetisk hasj, og ja det ser helt ut som tobakk og lukter svært kjemisk når det påtennes.

Malingsfortynner blir brukt for å spre det i tobakken, det anbefales ikke. Alle som selger syntetisk fremstiller det på sin egen måte, så det bør du holde deg langt borte fra.
Sist endret av Sincerati; 23. oktober 2013 kl. 01:36.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Sarathos Vis innlegg
Det første du beskriver er syntetisk hasj, og ja det ser helt ut som tobakk og lukter svært kjemisk når det påtennes.

Malingsfortynner blir brukt for å spre det i tobakken, det anbefales ikke. Alle som selger syntetisk fremstiller det på sin egen måte, så det bør du holde deg langt borte fra.
Vis hele sitatet...
nåja.

for det første: syntetiske cannabinoider heter det. det har lite med hasj å gjøre.
for det andre: det kan se ut som hva som helst. det er et hvitt pulver som regel. om du velger å blande det i roseblader ligner det ikke akkurat tobakk.
for det tredje: jeg har aldri opplevd at det lukter kjemisk.
for det fjerde: malingstynner? om det er aceton du tenker på så vil dette fordampe, så selv om det ikke høres helt bra ut så er det ingenting som tyder på at aceton etterlater seg kjemiske "rester" i blandingen.
Sitat av somnium Vis innlegg
nåja.

for det første: syntetiske cannabinoider heter det. det har lite med hasj å gjøre.
for det andre: det kan se ut som hva som helst. det er et hvitt pulver som regel. om du velger å blande det i roseblader ligner det ikke akkurat tobakk.
for det tredje: jeg har aldri opplevd at det lukter kjemisk.
for det fjerde: malingstynner? om det er aceton du tenker på så vil dette fordampe, så selv om det ikke høres helt bra ut så er det ingenting som tyder på at aceton etterlater seg kjemiske "rester" i blandingen.
Vis hele sitatet...
Hvorfor heter det syntetiske cannabinoider? Kan du henvise til en vitenskapelig artikkel? Selv om jeg ikke tviler på at du har rett når det gjelder akkuratt den påstanden så får den tredje påstanden meg til å lure på om du i det hele tatt har opplevd det first-hand, for det kan ikke benektes at det lukter kjemisk, isåfall så er det ikke samme greie vi snakker om her; det lukter jævlig kjemisk. Har bare sett syntetisk (forholder meg til det jeg vet og har erfart uten noe høyere lære) i tobakk og vet av erfaring at det ikke er noe man bør drive på med.

Og ja, mente aceton.
Sist endret av Sincerati; 23. oktober 2013 kl. 02:00.
Sitat av Sarathos Vis innlegg
Hvorfor heter det syntetiske cannabinoider? Kan du henvise til en vitenskapelig artikkel? Selv om jeg ikke tviler på at du har rett når det gjelder akkuratt den påstanden så får den tredje påstanden meg til å lure på om du i det hele tatt har opplevd det first-hand, for det kan ikke benektes at det lukter kjemisk, isåfall så er det ikke samme greie vi snakker om her; det lukter jævlig kjemisk. Har bare sett syntetisk (forholder meg til det jeg vet og har erfart uten noe høyere lære) i tobakk og vet av erfaring at det ikke er noe man bør drive på med.

Og ja, mente aceton.
Vis hele sitatet...
Lurer på hvordan syntetiske greier du har vært borti,for syntetiske cannaboider i rein form lukter ikke spesielt kjemisk i det hele tatt.Er nesten ingen lukt.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Lurer på hvordan syntetiske greier du har vært borti,for syntetiske cannaboider i rein form lukter ikke spesielt kjemisk i det hele tatt.Er nesten ingen lukt.
Vis hele sitatet...
Merk at jeg først skrev påtennes, altså når du fyrer det opp. Men ja, lukter nesten ingenting før det, men det er en ganske distinkt og kjemisk lukt når du tenner det. Jeg har ikke erfart syntetisk i noe annen form en tobakk.
Sitat av Sarathos Vis innlegg
Merk at jeg først skrev påtennes, altså når du fyrer det opp. Men ja, lukter nesten ingenting før det, men det er en ganske distinkt og kjemisk lukt når du tenner det. Jeg har ikke erfart syntetisk i noe annen form en tobakk.
Vis hele sitatet...
Aha,ser det nå.I rein form så er det ikke noe spesielt sterk lukt når man tenner det på,men det smaker spesielt.Noen typer smaker "plastikk".
Tror uansett vi kan nå en enighetet at rent helsemessig så er det ikke å foretrekke en hasj eller cannabis. Føler forøvrig at man kan få samme effekt av et godt bøttetrekk. Varer lengre også.
jwh-018 fin å røyke og am-2201 er super heavy, det er de typene jeg har kommet over her tillands.
Ellers er det veldig mange andre typer syntetisk hasj så det er umulig å si hvilken type du røyka.

Men jeg har røyka noen gram med syntetisk cannabis og vil ikke anbefale noen det vis du har mulighet for og få tak i hasj eller weed.

Det er veldig lett å blande syntetisk ut i vanlig tobakk å få det til å se ut som bare tobakk!
Sist endret av Trollanon; 23. oktober 2013 kl. 10:22.
kansje noe jeg fikk for en del år siden, luktet karamell, å var i små sølv klumper
Blir rett lei meg, det heter syntetiske cannabioder for det første, og du bør heller ikke røyke dritten der når du er en unge, ikke voksen heller, vær så snill ikke sammenlign dette med cannabis igjen noen, btw om du røyker dette fast kommer du til og klikke helt
Sitat av Supperman Vis innlegg
tw om du røyker dette fast kommer du til og klikke helt
Vis hele sitatet...
Det stemmer ikke. Har to kompiser som har røykt dette fast i jevnt ett år og det er ingenting som antyder at de er 'på kanten'. Nåvel, de er litt sære folk fra før, men overbruk av synt gir omtrent samme resultat som overbruk av cannabis, kanskje en smule mer men ikke noe spesielt merkbart.
Sitat av Sarathos Vis innlegg
Hvorfor heter det syntetiske cannabinoider? Kan du henvise til en vitenskapelig artikkel? Selv om jeg ikke tviler på at du har rett når det gjelder akkuratt den påstanden så får den tredje påstanden meg til å lure på om du i det hele tatt har opplevd det first-hand, for det kan ikke benektes at det lukter kjemisk, isåfall så er det ikke samme greie vi snakker om her; det lukter jævlig kjemisk. Har bare sett syntetisk (forholder meg til det jeg vet og har erfart uten noe høyere lære) i tobakk og vet av erfaring at det ikke er noe man bør drive på med.

Og ja, mente aceton.
Vis hele sitatet...
Hva forbinder du med "kjemisk" lukt?
Mange som skriker og hyler når de hører ordet kjemikalie, uten at det er grunn til det. Vann er ett kjemikalie, så og si alt er kjemikalier. Definisjonen på en kjemikalie er en forbindelse mellom to eller flere grunnstoffer. Vann er en kjemisk forbindelse mellom hydrogen og oksygen. Så for å summere, ikke alt som er kjemisk er farlig.

http://www.youtube.com/watch?v=w6ZsYCnlvPs
Sitat av Sarathos Vis innlegg
Det stemmer ikke. Har to kompiser som har røykt dette fast i jevnt ett år og det er ingenting som antyder at de er 'på kanten'. Nåvel, de er litt sære folk fra før, men overbruk av synt gir omtrent samme resultat som overbruk av cannabis, kanskje en smule mer men ikke noe spesielt merkbart.
Vis hele sitatet...
Det vet du absolutt ingenting om. Hva dine venners reaksjoner er på syntetisk hasj, er absolutt ikke det samme til alle og enhver.

Du har absolutt ingen aning om skadevirkninger på syntetisk. Du har ingen aning på hvor det kommer/stammer fra. Du har ingen aning på langtidsskader. Tør ikke tenke på misbruk på syntetisk etter alle negative erfaringer med kamerater som blitt skikkelig dårlig etter inntak.

-"Gir omtrent samme resultat som overbruk av cannbis, kanskje en smule mer men ikke noe spesielt merkbart"

Det du sier der er direkte farlig for uvitende personer. -

Syntetisk hasj er absolutt noe man bør behandle med respekt. Røyker man det hver dag er man ute og kjører. Samme med cannabis, men syntetisk hasj er skumle saker.
Sitat av shittrønder Vis innlegg
Det vet du absolutt ingenting om. Hva dine venners reaksjoner er på syntetisk hasj, er absolutt ikke det samme til alle og enhver.

Du har absolutt ingen aning om skadevirkninger på syntetisk. Du har ingen aning på hvor det kommer/stammer fra. Du har ingen aning på langtidsskader. Tør ikke tenke på misbruk på syntetisk etter alle negative erfaringer med kamerater som blitt skikkelig dårlig etter inntak.

-"Gir omtrent samme resultat som overbruk av cannbis, kanskje en smule mer men ikke noe spesielt merkbart"

Det du sier der er direkte farlig for uvitende personer. -

Syntetisk hasj er absolutt noe man bør behandle med respekt. Røyker man det hver dag er man ute og kjører. Samme med cannabis, men syntetisk hasj er skumle saker.
Vis hele sitatet...
Ja, mine venner må være genetisk modifiserte og ha en særegen blodtype som utgjør at de ikke blir påvirket av syntetisk på lik linje som alt annet . Jeg kjenner til flere som røyker det hver dag, som har erstattet det med cannabis pga urinprøver o.l. Det du sier er bare tull. Har du kompiser som har blitt dårlige etter inntak så har de blitt servert noe ganske annet, og burde gi avsenderen av dette tullet en ordentlig pungsmekk.
Hvor trangsynt går det an å bli? Du sidestiller ikke syntetiske cannabinoider med ekte vare bare fordi du kjenner noen som ikke har fått noen negative skadevirkninger som de velger å fortelle om.
Sitat av Sarathos Vis innlegg
Ja, mine venner må være genetisk modifiserte og ha en særegen blodtype som utgjør at de ikke blir påvirket av syntetisk på lik linje som alt annet . Jeg kjenner til flere som røyker det hver dag, som har erstattet det med cannabis pga urinprøver o.l. Det du sier er bare tull. Har du kompiser som har blitt dårlige etter inntak så har de blitt servert noe ganske annet, og burde gi avsenderen av dette tullet en ordentlig pungsmekk.
Vis hele sitatet...

Du aner ikke hva du snakker om. Du formelerer deg veldig bra, men det du sier er piss.
Ja ikke kom her og si det ikke er farlig, kompisene dine sier vell ikke om bivirkningene de får av driten. Mange har faktiskt dødd av det, mistet synet, blitt halveis hjernedau osv. Så det er garantert skadelig, spes når du ikke vet om hvordan produktet blei "blandt ut" osv, aceton er veldig vanlig når du lager "fake shit" og viss den ikke fordamper eller du bruker dårlige acetone vet jo ingen hva slags skader du kan få.


Anbefaler alle nok en gang til og kjøpe dette settet så du kan teste all hasjen du kjøper(eller grønt) om det er tilsatt syntetiske cannabinoider. :
http://www.eztest.com/product/ez-tes...bal-incense-2/

Det finnes massevis av fake brunt som er blandet med syntetisk i Norge for tiden, lukter faktiskt noe sterkt lignende weed, og plata er veldig seig, bobler gjør den også. men rusen er noe kjemisk greier, du merker det nesten med en gang.
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Ja ikke kom her og si det ikke er farlig, kompisene dine sier vell ikke om bivirkningene de får av driten. Mange har faktiskt dødd av det, mistet synet, blitt halveis hjernedau osv. Så det er garantert skadelig, spes når du ikke vet om hvordan produktet blei "blandt ut" osv, aceton er veldig vanlig når du lager "fake shit" og viss den ikke fordamper eller du bruker dårlige acetone vet jo ingen hva slags skader du kan få.


Anbefaler alle nok en gang til og kjøpe dette settet så du kan teste all hasjen du kjøper(eller grønt) om det er tilsatt syntetiske cannabinoider. :
http://www.eztest.com/product/ez-tes...bal-incense-2/

Det finnes massevis av fake brunt som er blandet med syntetisk i Norge for tiden, lukter faktiskt noe sterkt lignende weed, og plata er veldig seig, bobler gjør den også. men rusen er noe kjemisk greier, du merker det nesten med en gang.
Vis hele sitatet...
Hør, kompisene har ikke noe grunn til å tilbakeholde informasjon for de tar ikke på seg noe ansvar for å spare meg noe, vi diskuterer det realistisk. Har forøvrig erfaring med det selv over ca 2 måneder med tungt bruk. Ingenting av de bivirkingene du beskriver har noen av oss opplevd, ikke i det fjerneste engang. Aceton er veldig vanlig når du lager fake shit? I dette tilfellet så blir det brukt for å spre stoffet inn i tobakken. Det ligner ikke på hasj om det er det du mener, eller om fake brunt er din måte å si syntetisk cannabinoid på. Det lukter ikke weed en plass, det lukter svært kjemisk når du setter fyr på det. Rusen er også ganske spesiell ja og det kjennes med en gang.

Det kan jo være alt ovenfor har ikke du opplevd da for at det syntetiske du ble servert var betydelig annerledes fremstilt.

Ikke feilinformer folk på den måten, det er enklere og si at folk fremstiller det på forskjellige måter å at man må undersøke for å være mer sikker. Det er farlig; med slik usikkerhet.


PS: Ikke tenkt syntetisk pot.
Sist endret av Sincerati; 28. oktober 2013 kl. 04:23.
Det her var flaut og provoserende å lese.

Jeg "gleder" meg til du eller en av vennene dine går på en god smell slik at du/dere lærer litt. Syntetisk er ikke ufarlig, man veit utrolig lite om skadevirkningene på både kort, og spesielt lang sikt, det er fare for å overdosere, og om du bare har lest litt av rapporter her, så står syntetisk bak en mengde psykoser. Bare fordi DU ikke har noen negativ erfaring og en liten HÅNDFULL med vennene dine hevder å ikke ha noen negative erfaringer med det, betyr det faen ikke at det er ufarlig, og at du burde svirre rundt på Internett å hevde dette.
Sist endret av Snilepisk; 28. oktober 2013 kl. 08:57.