Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1889
Er på utkikk etter en billig tv for og ha på soverommet,skal brukes til film mest og kanskje litt tv titting.

Har så langt sett på billige modeller,(prisklasse: 1000 kr markede,helst ikke over 1400)..

Modell 1: Samsung SyncMaster B2230HD.

Modell 2: Samsung SyncMaster B1930HD.

Modell 3: Samsung LE19D450.

Modell:4: Andersson LED194DC.

Trenger ikke være med dagens tekonolig osv osv,vist noen vet om noe bedre i samme prisklasse så hyl ut.

[quote=magnusjo87;2280852]Er på utkikk etter en billig tv for og ha på soverommet,skal brukes til film mest og kanskje litt tv titting.

Har så langt sett på billige modeller,(prisklasse: 1000 kr markede,helst ikke over 1400)..

32 tommer helst.

[quote=magnusjo87;2280852]Er på utkikk etter en billig tv for og ha på soverommet,skal brukes til film mest og kanskje litt tv titting.

Har så langt sett på billige modeller,(prisklasse: 1000 kr markede,helst ikke over 1400)..

Modell 1: Samsung SyncMaster B2230HD.

Modell 2: Samsung SyncMaster B1930HD.

Modell 3: Samsung LE19D450.

Modell:4: Andersson LED194DC.

Trenger ikke være med dagens tekonolig osv osv,vist noen vet om noe bedre i samme prisklasse så hyl ut.

Sitat av magnusjo87 Vis innlegg
Er på utkikk etter en billig tv for og ha på soverommet,skal brukes til film mest og kanskje litt tv titting.

Har så langt sett på billige modeller,(prisklasse: 1000 kr markede,helst ikke over 1400)..

32 tommer helst.
Vis hele sitatet...

Ser jeg har posta feil størrelse på tv'n så jeg er på utkikk etter 32 tommer.
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
I følge hardware.no sin prisguide får du ikkje et TV på 32" for mindre en 1800.

Videre kan du bruke den prisguiden for å finne det beste alternativet. Søk litt rundt der så finner du nok noe.
Sitat av tep0sen Vis innlegg
I følge hardware.no sin prisguide får du ikkje et TV på 32" for mindre en 1800.

Videre kan du bruke den prisguiden for å finne det beste alternativet. Søk litt rundt der så finner du nok noe.
Vis hele sitatet...
Oki takk, er denne noe og satse på da http://prisguide.hardware.no/produkt...n-a322d-149589 ?
Ikke forvent bra bildet i det hele tatt, og du kan forvente at tven har masse lysblødning etc Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en rimeligere men bedre tv
Sitat av Srbija Vis innlegg
Ikke forvent bra bildet i det hele tatt, og du kan forvente at tven har masse lysblødning etc Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg en rimeligere men bedre tv
Vis hele sitatet...
Kom med noe mindre og billigere da,vilst helst ikke ha noe under 24 tommer isåffal.

Samsung SyncMaster B2430HD noe og satse på?
Jeg ville aldri kjøpt en TV til under 4-5k. Hvis du abosulutt skal bruke under 2k kjøper du en god pc skjerm istede så får du mye bedre skjerm for pengene.
Sist endret av iMoan; 3. oktober 2011 kl. 02:54.
Om det kun er til soverommet er det vel ikke noe grunn til å være kresen, hadde bare finni meg en billig en på nett eller noe, brukt for den saks skyld, men whatever floats your boat
Sitat av selvmord Vis innlegg
Om det kun er til soverommet er det vel ikke noe grunn til å være kresen, hadde bare finni meg en billig en på nett eller noe, brukt for den saks skyld, men whatever floats your boat
Vis hele sitatet...
Det jeg også tenker,skriver jo det i posten min også, da,ingen fancy super TV til flere 1000.

Skal kun brukes på soveromme når man vil slappe av og se en film før man tar kveld.
Sitat av magnusjo87 Vis innlegg
Det jeg også tenker,skriver jo det i posten min også, da,ingen fancy super TV til flere 1000.

Skal kun brukes på soveromme når man vil slappe av og se en film før man tar kveld.
Vis hele sitatet...
Da finner du sikkert et billig og brukt på finn.no
Hadde jeg lest denne tråden for 2 uker siden kunne du fått min 32" til en 500 lapp. Men den ga jeg altså bort til lillesøstera mi.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Da finner du sikkert et billig og brukt på finn.no
Hadde jeg lest denne tråden for 2 uker siden kunne du fått min 32" til en 500 lapp. Men den ga jeg altså bort til lillesøstera mi.
Vis hele sitatet...
Sjekket der tidliger ikveld,men var faktisk bare større versjoner til en litt dyrere pris.

Sitat av Liverbird Vis innlegg
Da finner du sikkert et billig og brukt på finn.no
Hadde jeg lest denne tråden for 2 uker siden kunne du fått min 32" til en 500 lapp. Men den ga jeg altså bort til lillesøstera mi.
Vis hele sitatet...
Bor i tromsø også så hadde kanskje blitt litt dyrere en 500 kr.:P
www.finn.no/torget
Søkeord: Loewe.

Regn med å punge ut mellom 500 og 1000 kroner for en tv som kostet 20-25 000 før flatskjermene slo an for fullt. Bildekvaliteten er su_ve_ren, ulempen er at det ikke er flatskjerm. Diverse innganger kan fikses med innstikksmoduler, tilgjengelig på f.eks. ebay.de