Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1319
Jeg leser stadig om folk her som tar opptil 1g mdma, og mer. Skal man først dø av mdma så er det fordi det er i såpass store doser. Det er ekstreme doser. En optimal brukerdose er fra 75mg til 150mg.

Jeg leser også om hyppig bruk, opptil flere ganger i måneden. Optimal pause mellom hver gang er minst 1 måned, helst 2-3.

Det er tydelig at bruken øker, og at folk ikke vet hvordan det brukes. Er det en idè å gjøre skadereduserende informasjon mer tilgjengelig på sida her? Da tenker jeg at man ikke skal behøve å søke seg frem, men gi det en egen plass på forsida.

*Hadde vært kult med et samarbeid mellom Freak og Rusopplysningen.*
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Støtter forslaget om en festet tråd med skadereduserende informasjon ved inntak av alle forskjellige rusmidler!
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du snakker om optimal dose, og vente tid på 2-3 mnd. Hvor opptimal er en fyr som ruser seg? Og hvor mange av de tror du bryr seg. Molly er bare gøy i starten, fucker deg opp med tiden uansett. Det optimale er og ikke ta noe som helst av det.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter mange års bruk av mdma så merker jeg hvor lite det gir meg hvis jeg tar nevnte doser. Dog, hvis jeg jekker nedpå en 3-400 mg så er det så vidt jeg begynner å svette litt. Jeg mener nå at hvis folk vil ta et gram og daue er det deres sak?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du snakker om optimal dose, og vente tid på 2-3 mnd. Hvor opptimal er en fyr som ruser seg? Og hvor mange av de tror du bryr seg. Molly er bare gøy i starten, fucker deg opp med tiden uansett. Det optimale er og ikke ta noe som helst av det.
Vis hele sitatet...
Tro det eller ei, vi er mange som ønsker å kose oss og minimere de helseskadelige effektene. Det er til og med mulig.
Tviler på at du lever et optimalt liv så hvorfor denne holdningen til rus? Finnes mye vi gjør i hverdagen som har større helseskadelige effekter enn å ta mdma en gang i blandt om man tar forholdsregler.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tar mdma en gang hvert skuddår nå, det er tydelig at jeg trenger trippel dose av de kameratene jeg har nå, som aldri var med å spise 20-50knips om dagen hver dag i 3uker, for og få samme formen som de
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du snakker om optimal dose, og vente tid på 2-3 mnd. Hvor opptimal er en fyr som ruser seg? Og hvor mange av de tror du bryr seg. Molly er bare gøy i starten, fucker deg opp med tiden uansett. Det optimale er og ikke ta noe som helst av det.
Vis hele sitatet...
Muligens det dummeste jeg har lest på lang tid. Det finnes faktisk relativt "trygge" måter å ruse seg på og det finnes skadelig måter å gjøre det på. Ren MDMA er faktisk en av de mindre skadelige rusmidlene vi har om man tar forholdsregler og bruker det riktig (sånn ts beskriver blant annet).

Og hva skal liksom "Hvor opptimal er en fyr som ruser seg" Bety? De fleste folk her i verden bruker en eller annen form for rusmidler en gang i blant uten at det gjør dem til mindre oppegående mennesker (måtte det være alkohol, cannabis, mdma eller what not...) Innlegget ditt er så feil og nedlatende at det er helt latterlig.

At det beste for helsa er å ikke ruse seg i det heletatt? Joda, sant det, men på lik linje med at det beste for helsa hadde vært å aldri kose seg med litt godteri eller fet mat en gang i blant heller, men hvem ønsker det? Vil tørre å påstå at de fleste folk er enige i at det er greit å kose seg en gang i blant, ihvertfall om det kan gjøres uten å ta spesielt skade av det. Alt med måte
Sist endret av Alge; 16. februar 2020 kl. 10:03.