Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 682
Her om dagen kjørte jeg i meg ca 1,5g med potent cubensis sopp. Det var ca klokka 21. Etter en times tid begynnte det å virke og jeg tok derfor å fyrte opp en for å få fart på sakene. Jeg la meg ned i senga mi og bretta dyna over meg. Lukket igjen øynene for å se på det visuelle. Var ikke spesielt trøtt med tanke på at klokka bare var 22 og jeg legger meg til vanlig i 00-01 tia. Alikevell klarer jeg å sovne!? Leste at det kunne være vanskligere å sove på shrooms..

Da er spørsmålet mitt: Hvordan klarte jeg å sovne på shrooms? Trodde ikke dette var fysisk mulig.
Anonym bruker
"Hylende Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker det som sovemiddel så fult mulig. Blir steintrøtt, sitter bare å gjesper og kan sovne momentant.
Det var jo heller ikke en spesielt heftig dose du tok, og er du komfortabel med effektene, er det fort gjort å slappe såpass av at du rett og slett sovner. Det pleier gjerne å medføre rare drømmer, da, men cannabis både undertrykker REM-søvn og gjør drømmer vanskeligere å huske, så jeg er ikke overrasket dersom du plutselig våkna noen timer senere uten å ha merket noe spesielt.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av kallisti Vis innlegg
Det var jo heller ikke en spesielt heftig dose du tok, og er du komfortabel med effektene, er det fort gjort å slappe såpass av at du rett og slett sovner. Det pleier gjerne å medføre rare drømmer, da, men cannabis både undertrykker REM-søvn og gjør drømmer vanskeligere å huske, så jeg er ikke overrasket dersom du plutselig våkna noen timer senere uten å ha merket noe spesielt.
Vis hele sitatet...
Våkna dagen etterpå helt fin. Sovna bort trippen. Vet jeg ikke tok en spesielt stor dose, men har bare konsumert lsd før. Shrooms er helt nytt for meg så ville være på den sikre siden

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg bruker det som sovemiddel så fult mulig. Blir steintrøtt, sitter bare å gjesper og kan sovne momentant.
Vis hele sitatet...
Leste på nettet at det var motsatt. Leste at man kunne ha problemer med å sove i 2-6 timer etter effektene er borte. Vet du noe om det er selektivt eller?
Sist endret av Admin221; 7. desember 2018 kl. 09:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
For 2 uker siden tok jeg 4g cubensis og tok en "darkroom" trip. I første bølgetopp så sovna jeg en liten stund og våknet noen minutter senere med en følelse av at jeg hadde sovet i maange timer.

Utifra de turene jeg har hatt til nå på sopp så virker det litt som om man fokuserer på en spesifikk oppgave så skjer det. Legger man seg i en sovende setting så kan jeg se for meg at det er fort gjort å sovne. Er dosen vag som din så er det ikke sikkert euforien er sterk nok til å vekke deg igjen.

Kan hende var du sliten både mentalt og psykisk så soppen ville at du skulle hvile ut :P
Sist endret av Toreokjeks; 7. desember 2018 kl. 11:31.
xxxxx221
Admin221's Avatar
Trådstarter
Sitat av Toreokjeks Vis innlegg
For 2 uker siden tok jeg 4g cubensis og tok en "darkroom" trip. I første bølgetopp så sovna jeg en liten stund og våknet noen minutter senere med en følelse av at jeg hadde sovet i maange timer.

Utifra de turene jeg har hatt til nå på sopp så virker det litt som om man fokuserer på en spesifikk oppgave så skjer det. Legger man seg i en sovende setting så kan jeg se for meg at det er fort gjort å sovne. Er dosen vag som din så er det ikke sikkert euforien er sterk nok til å vekke deg igjen.

Kan hende var du sliten både mentalt og psykisk så soppen ville at du skulle hvile ut :P
Vis hele sitatet...
Ja reelt sett er det en mulighet. Veldig mentalt sliten om dagen så gir mening.