Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1786
Hei,

jeg var i Oslo i sommer og testa heroin for første gang, I.V.

Junka først en 0,3g klump, den var rosa i fargen og hard i konsistensen; som fra ei plate? Merka litt, fikk så tak i en 0,3g klump til som var brun i fargen-

Ble ganske stein og litt svett, men langt fra døden. Har lest tidligere at 30mg *rent* heroin kan være nok til å drepe en opiat naiv person.
Så har min erfaring sagt at 0,6g med "den heroinen" jeg fikk tak i, ikke gjorde meg steinere enn en 80mg dolcontin.


Hvor sterk er egentlig "oslo gate-heroin" egentlig, kan jeg regne med samme potens neste gang jeg handler/bruker,

håper noen forsto spørsmålet

-turist2000

navnet på tråden skulle heller vært "Overdose av Heroin I.V. - potensforskjeller i gateheroin"

Sist endret av turist2000; 8. september 2018 kl. 17:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Oftest veldig uren. Andre ganger veldig ren. Om du tok 0.6 vil jeg tro det du kjøpte sugde, eller så har du en veldig høy opiatoleranse.
Sitat av turist2000 Vis innlegg
Hei,
Hvor sterk er egentlig "oslo gate-heroin" egentlig, kan jeg regne med samme potens neste gang jeg handler/bruker,
Vis hele sitatet...
Har ingen erfaring med heroin, men du skal absolutt ikke regne med at det er like crappy neste gang. Det kan bli det siste du gjør.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den holdningen der kan få deg død.
Kan få alt fra søppel til super kvalitet.
Opplevd å se noen ta OD på 0.1

Har brukt heroin i noen år og aldri opplevd at smaken ikke har stemt overens med kvalitet, så bare smak på det først, ta en vurdering og er du usikker, så del det i to.
Sist endret av DrPerception; 15. september 2018 kl. 01:07.