Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1264
Sitter her påtent på vanlig gamletypen speed.
Problemet er at jeg har så lyst på ei pipe nå, men har store problemer ofte med å røyke på speed.
Gjør den kombinasjonen ofte, men akkurat i kveld, vil jeg ikke gjøre ett problem ut av det.
Tok en fin og grei 0,2 15:00 i i dag.

Spørsmålet: Har av de småe 25mg. Serouquel, de tåler jeg fint til vanlig når jeg er nyktern.
Ville det kunne ha blitt en bra kombo å lagt til litt Serouquel, også, fyre opp en blås? Evt. hvor mange 25mg. vil bli bra?
Man vil vel beholde det fine lydøret man får fra speeden og hasjen?

Ha en fin kveld alle her inne.
Sist endret av Hans Majested; 22. april 2018 kl. 01:16.
Seroquel motvirker effekten av amfetamin, og du vil bli daff av så lite som 25mg vil jeg tro. Mulig du greier å holde deg våken.

Eksen min tok amfetamin etter seroquelen. Men hun var ikke rett i hodet - hun heller.
Sist endret av TrippyKing; 22. april 2018 kl. 01:49.
Hadde det helt sånn egentlig på magefølelsen Mr

Hvordan, har kan Atarax ha en grei innvirkning på saken?
Har ikke prøvd kombinasjonen, men atarax er i alle fall ikke så sløvende at det kommer til å ødelegge noe. Tror atarax kan være funky med speed. Prøv!