Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3566
Anonym bruker
"Bred Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overskriften sier vel det meste. Har 0,5G hasj liggende, og ønsker så klart høyest mulig effekt. Noen metoder som funker bedre enn andre, som ikke innebærer å røyke?
Kjøp mer som du røyker, så mens du fyrer en J så baker du en muffin med 0.5 og spiser den. Fin i formen da
mekk den med en sigg og røyk på en bong, eventuellt røyk på bøtte hvis du ikke har bong. når du har kun ei halvbønne så ser jeg lite vits i å ha det i joghurt osv. kan bli waste.
Den beste måten å få det til å fenge sykt bra på er å ta en lang pause! klarer du en mnd bli det som første gangen.
Sitat av smetti Vis innlegg
Den beste måten å få det til å fenge sykt bra på er å ta en lang pause! klarer du en mnd bli det som første gangen.
Vis hele sitatet...
Det beste er vell egentlig å ha bra vare. Får selv Bedrocan med 22% THC på resept fra Nederland, og da trenger man ikke lengre en 12 times pause før den smeller helt sykt igjen. Og det på en allerede veldig innrøkt kropp som lett kan fordøye både 2-3 gram daglig.

Men klarer man ikke å få tak på skikkelig kvalitet, så er jo en pause også et godt alternativ.
Anonym bruker
"Bred Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har hatt en lang pause. Tror jeg går for yogurt senere i dag, kan evt. komme med en oppdatering om det var waste, eller bra.
Hva med å gjøre hasjen om til thc-olje og helle den i rævva?
Sitat av lyspære Vis innlegg
Hva med å gjøre hasjen om til thc-olje og helle den i rævva?
Vis hele sitatet...
Be my guest....

https://www.hellomd.com/health-welln...-many-patients
Med 0,5 vil jeg tro du får best utbytte i yoghurt eller skakkao.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mekk deg en heftig bøtte Smeller godt og får mest ut av det da mener jeg hvertfall..
Edibles er faktisk kraftigere enn å røyke.
Bøtte smeller det også, men rusen blir borte fortere enn hved oralt inntak.
Del klumpen i 2, edibles + bong
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
First you have to fill the bøtt, and then you lait it øpp
Anonym bruker
"Bred Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Laget meg en yogurt med hasj som jeg smeltet med rapsolje i en spiseskje. Etter 30 min kjente jeg effekt, som varte i noen timer. Ikke en høy rus, ble for det meste veldig trøtt, avslappet og tørr munn. Funket bedre enn å røyke, mener nå jeg.