Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 635
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leste en post her i sted hvor en nevnte hvor psykedelisk en stor store edibles blir... Noen som med vilje tar ekstra store doser for å oppnå en psykedelisk opplevelse?

Hva er deres største dose edibles? Ble det en skremmende, nøytral eller ren positiv opplevelse?

Personlig så bruker jeg ikke mer enn 0.2-0.3 i edibles, bruker jeg mer blir det tidlig i senga
Første gang jeg lagte brownies hadde jeg i 15gram med bønne. Vi var 3stk som aldri hadde prøvd edibles før men røykte litt i ny og ne. Det ble 4 stykker hver og vi heiv det innpå med engang de var klare. Kan trygt si at de funka ganske så bra, da jeg begynte og miste synet ca en halvtime etter at jeg kjente det begynte og kicke inn. De to andre hadde bare slokna helt, var ikke mulig og få kontakt. Etter og ha mista synet så får jeg helt paranoia og tror jeg er på vei til og dø. Ligger i fosterstilling på gulvet og det føles ut som jeg faller ned i helvete. Etter 2-3 timer med en brutal badtrip begynner ting og bli bedre, jeg får synet gradvis tilbake og når jeg kan se igjen får jeg fullstendig latterkick. Resten av turen var fantastisk.

Har lagt edibles fler ganger etterpå men aldri noensinne skal jeg ta så høy dose igjen
kokte ut 18 gram med stilker og blader i kakao. det ble til en kopp. drakk den på en mandag, ble nykter på fredag. annbefales ikkje.
store doser annabis har en tendens til å bli slitsomt