Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1816
Foretrekker dere å ta molly/knips i kombinasjon med alko eller tar dere det heller uten andre rusmidler?

Jeg syns Molly aleine gir en "renere" rus. Liker det best uten alko. (et glass eller to går bra, men ikke mer)
Jeg har tatt det noen ganger når jeg åpenbart har drukket for mye til å ta mdma og egentlig ta gode avgjørelser. Opplevelsen da har vært rotete.
Et par øl eller litt lett mat med litt vin til er helt Ok, men i hovedsak lite alkohol gir meg - meg - best opplevelse. Noen liker sikkert blanding og lignende.
Jeg tar den helst reint med litt juice eller noe ved siden av samt god musikk .
Alkohol sløver ned, mdma girer deg opp. Kombinerer du det sammen vil alkoholen gjøre at du ikke får utnyttet maksimalt av mdma. Du kjenner ikke på like mye eufori bl.a
Hold deg til maks 2-3 øl om du skal drikke alkohol.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 11. januar 2019 kl. 02:09.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Er altfor glad i alkohol til at jeg lar den stå mens jeg er på en roll og skal kose meg maksimalt. Har kun hatt 1 emma-tur uten alkohol (min første faktisk), og selv med det som sammenligning syns jeg ikke alkoholen ødelegger så mye, men greit å prøve å begrense seg. Ofte glemmer jeg helt å drikke selv om jeg sitter med øl i hånda. Kan være greit å bare ikke være helt shit-faced når man ta første droppet, men magien er der alltid. Skal riktignok sies at jeg pleier å starte med en dropp på 0,25 og fortsetter å rejuster utover kvelden til jeg vanlig har fått i meg 0,5g, som jeg vet er litt i overkant.
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg foretrekker uten. Må du drikke kan du ta 2-3 halvlitere.
Jeg liker best uten alkohol og med hasj=D

s
Mdma nytes helt klart best uten alkohol. Føler alkoholen demper euforien og gjør at hele trippen føles svak. Føler at man ikke når helt opp på en måte.
Sist endret av junkrat; 12. januar 2019 kl. 16:33.