Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1829
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt GHB/GBL utallige ganger, og stemplet ut en god del ganger. Våkner som regel etter 1-2 timer etter dyp søvn hvor jeg gjerne drømmer.

Er stoffet så farlig som alle skal ha det til? De fleste dødsfall skjer vel i forbindelse med inntak av andre dempende stoffer (benzodiazepiner, heroin, alkohol og lignende) i tillegg til GHB.

Vil ikke påstå at stoffet er helt ufarlig heller - med tanke på at en ikke vet helt sikkert hva en får i seg som regel.

Noen som har litt mer peiling på dette området?
For mange kan det kan føre til kvalme/oppkast ved høye doser og om du slukner og spyr mens du ligger på ryggen eller hviler hodet bakover sittende kan du drukne i ditt eget oppkast. Det er den store risikoen når man tar GBL/GHB alene. Dette er langt mer vanlig med GBL enn GHB så hold deg til GHB og vær litt obs på hvordan du sitter/ligger.
Om man bare går drukket GHB, ikke tatt andre stoffer, og "stempler ut" fordi man har tatt litt for mye - ikke heroiske doser, så er det egentlig ikke spesielt farlig. Det er få rapporterte dødsfall av GHB alene, og flere historier av folk som hsr tatt heroiske doser og sovet hele helgen og våknet opp med hodepine. Det sistnevnte er selvfølgelig ikke trygg bruk.
Folk er fascinerende... Du har altså tatt GHB/GBL "utallige ganger" og stemplet ut "en god del ganger", men prøver først nå å finne ut om det kan være farlig..?
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Folk er fascinerende... Du har altså tatt GHB/GBL "utallige ganger" og stemplet ut "en god del ganger", men prøver først nå å finne ut om det kan være farlig..?
Vis hele sitatet...
Humret over det samme selv. Jeg verken har og ville aldri inntatt noe jeg ikke har gjort intensiv research på.
Jeg har aldri stemplet, men har likevel bestemt meg for å legge ghb og gbl bak meg, det er skummelt sterkt og uberegnelig. Syns jeg. Jeg ble helt ute av en kork ofte. Forlokkende billig rus, men for farlig. Hadde blitt livredd av å stemple.

s
Anonym bruker
"Løs Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Unnskyld, men "stemplet ut" betyr det å nodde, eller sovne?
GHB ble solgt som sovemedisin. Like vanlig at folk stemplet ut på ghb som at folk prater hull i hodet på deg når dem tar speed
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Unnskyld, men "stemplet ut" betyr det å nodde, eller sovne?
Vis hele sitatet...
Sovne, korke over
Etter et litt høyt inntak i 2-3 dager opplevde jeg hodeverk og tinnitus. Tinnitus har aldri forsvunnet og det er vel verre en den stemplingen synes jeg