Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 697
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,
Bestilte tidligere i uka Kanyler fra Apoteket, disse her: https://www.apotek1.no/produkter/bd-...100stk-936688p

Skulle bruke den, men når jeg ser at på eska så er det 0,60x25mm jeg hadde fått fra mannen bak kassa og ikke 0,60x30mm som jeg bestilte. Brukte nettopp en for injeksjon men tenkte litt i ettertid. Er 25mm bra nok til å komme inn i muskelen? Eller blir det for kort? Hvordan vet jeg om jeg fikk den faktisk inn i muskelen?
God når det gjelder
Carmex's Avatar
De grønne største brukte jeg i skinka, når jeg bare hadde blå som de du lenker til satte jeg i lår og skuldre isteden. Du kjenner at du treffer muskelen
Jeg bruker 25mm I rompa, brukt 20mm også.

Du kjenner jo at det blir litt mer motstand og smerte når du treffer muskelen.

Treffer du ikke muskelen får du også fort en kul på huden
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg bruker 25mm i låret, 30mm i skinka. Fettprosenten min er lav dog.
Om du uheldigvis injiserer i fettvevet(gitt at du er sykelig overvektig) er det værste som skjer at det bare tar lengre tid før det blir tatt opp.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Darkbull Vis innlegg
Jeg bruker 25mm I rompa, brukt 20mm også.

Du kjenner jo at det blir litt mer motstand og smerte når du treffer muskelen.

Treffer du ikke muskelen får du også fort en kul på huden
Vis hele sitatet...
Strammer du muskelen, siden du får vondt når du treffer den? Jeg har sjeldent opplevd dette.