Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1887
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
i forrige uke tok jeg en stillnoct før jeg skulle sove. Jeg fulgte rådet som sto i pakningsvedlegget ved å legge meg ned i senga og lukke øynene så fort tabletten var tatt. Dette funka som fjell . Jeg sovna etter ca 20 min. Men, dagen etter våkner jeg på gulvet. rundt meg ligger klærne mine sortert i forskjellige hauer. topper i en hau, kjoler i en hau, undertøy i en annen. I tillegg ligger jeg rundt en stor dam, som jeg fort finner ut er urin. Altså? hva har jeg holdt på med ? Jeg husker ingenting av dette. Jeg går aldri i søvne.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sannsynligvis slått helt av hode med stilnoct. Gått i zoombiemode også vært up for grabs for tilfeldige hvileløse ånder.
Sannsynligvis ei gammel tante med ruddemani og inkontinens som hadde det gøy i kroppen din, inntil stilnoct tok over og du igjen kan soulfille egen kropp. Dette vil typisk etterlate komplett amnesi fra du og den gamle tanten med ryddemani soulshifta.
Sannsynligvis var du i en state og limbo mens dette foregikk.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er nok mer sannsynlig at du har fått en blackout enn at du har "soulshifta med en gammel tante"
Yep, det er ikke uvanlig at folk får blackout av Zolpidem og gjør masse rare ting de ikke husker.
Sist endret av Opteryx; 6. desember 2018 kl. 01:33.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig festlig at stilnoct/zolpidem kan skape delirium ved terapautiske doser. Kvinner reagerer visstnok kraftigere på dette enn menn.
Hadde du tatt kun en? Telte du tabletter på brettet dagen etter?
Annbefaler heller imovane om du skal bruke det for søvn.
Sist jeg prøvde stilnoct så tok jeg en tablett og la meg. Det jeg husker er at jeg lå og irriterte meg over at jeg ikke fikk sove. I virkeligheten hadde jeg gått over til naboen og skjellt vedkommende ut kun ikledd ei badekåpe... Så på brettet, og da hadde jeg tatt alle 10 tablettene uten å huske en dritt.
Aldri mer
Anonym bruker
"Orange Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk stillnoct for inn sovnig og slutta pga alle de rare tinga jeg gjøre.
Obersten ringte 20 min etter inntak og da så jeg til hun at hun mått vente til jeg hadde kommet ned fra fjellet.
En kveld drakk jeg noen øl og så tokk stillnoct men ble sittende oppe litt lenge. Da fant bestefaren min meg rundt en mil hjemme fra. Og jeg husker godt jeg skulle gå til en kompis som ikke bodde der lenge.
Slutta på de.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg fikk stillnoct for inn sovnig og slutta pga alle de rare tinga jeg gjøre.
Obersten ringte 20 min etter inntak og da så jeg til hun at hun mått vente til jeg hadde kommet ned fra fjellet.
En kveld drakk jeg noen øl og så tokk stillnoct men ble sittende oppe litt lenge. Da fant bestefaren min meg rundt en mil hjemme fra. Og jeg husker godt jeg skulle gå til en kompis som ikke bodde der lenge.
Slutta på de.
Vis hele sitatet...
At bestefaren din fant deg rundt en mil hjemmefra på benzo å alkohol kombinasjon er ikke så rart. Er også veldig vanlig å dra til en person som du tror bor der men har flytta, gjorde det sist for 2 dager sia.
Hvem er obersten forresten-?