Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3863
Hvis jeg spiser eller blander hasj med yoghurt eller lignende, får jeg røde øyne da også? Eller skjer det bare ved røyking?
Kanskje, kanskje ikke. Jeg røyker mest og får kun røde øyne når jeg har pils innabords, men når jeg spiser det så blir jeg rød uansett hvor lite jeg spiser.

Kan jo alltids reise på Helsekost og kjøpe pollendråper. En liten dråpe i hvert øye så blir du fin som før. Koster litt over 100 lappen, men verdt det
Trådstarter
9 1
Takk, det skal jeg gjøre
Spørs på hvor mye du røyker.
Om du med lav toleranse spiser hasj(til et punkt hvor du blir stein) vil du også få røde øyne. Som folk flest gjør ved cannabis inntak.
Stikk på "Life" butikken og spør etter øyedråper. Koster rundt 150kr for en flaske i Bergen. Vet ikke navnet på den men den har en dråpe stett som fordeler dråpene. Akkurat som forskere bruker :P (Beklager dårlig forklaring, men de i butikken vet helt sikkert hva du snakker om hvis du spør). Denne fungerer utrolig bra på meg. Får ofte røde øyner, men denne frisker de helt opp igjen. Har prøvd mange forskjellige, uten at de har hjulpet.
Det varierer sikkert fra person til person, og hvor hydrert man er osv, men i noen tilfeller har jeg faktisk blitt rødere enn jeg blir av å røyke.
Det var spesielt cannabis-tinktur og cannabis-muffins som ga røde øyne. anbefaler eupharsia øyedråper (har kjøpt på sunkost 130 kr eller noe).
Trådstarter
9 1
Har fått kjøpt den, takk for svar dere
Ja, du får røde øyne selv ved å spise.
Da jeg røkte daglig var det nesten umulig å se det på øyne mine for dem som ikke viste akkurat hva dem skulle se etter. Men nå når jeg heller spiser det daglig kan hvem som helst se at jeg er påvirket av noe. Man blir mest blank på øyne og får et heslig gjenskinn, litt røde og litt større pupiller når man spiser det. Kan godt være som dem over her sier at det er ganske individuelt, men min erfaring er at det er like lett å se det på alle etter inntak.
Sist endret av MikkelRæv; 6. mars 2017 kl. 03:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har ikke så mye å si tror jeg. Noen strains får man veldig røde øyner av. Har fått blodrøde øyner av å spise, har fått blodrøde øyner av å røyke. vice versa.
Sjaman, en ny vei.
Martypewz's Avatar
'Røde øyne' er en bivirkning som alle får, alt etter inntak.