Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2669
Anonym bruker
"Sammen Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hei jeg sitter her nå med sirka 0.9g brunt og har kun en halv sigg til å mekke det med. Er det noen alternativ husholding's (varer) som er grei å bruke? tenke å røyke alt på bøtta
Vanlig svart te av typen Twinings/Earl Grey o.l. funker helt greit. Unngå fruktte og annen mer "eksotisk" te, da de kan være tilsatt ting som gjør at jointen blir problematisk å røyke på. Edit: På bøtte funker sikkert all te.
Sist endret av kallisti; 4. mars 2017 kl. 21:46.
Anonym bruker
"Sammen Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av kallisti Vis innlegg
Vanlig svart te av typen Twinings/Earl Grey o.l. funker helt greit. Unngå fruktte og annen mer "eksotisk" te, da de kan være tilsatt ting som gjør at jointen blir problematisk å røyke på. Edit: På bøtte funker sikkert all te.
Vis hele sitatet...
Er ikke te veldig vondt å hitte?
Nei, svakere enn tobakksrøyk etter min erfaring.

Ikke altfor ille i halsen, og med en svak smak av te.
Sist endret av kallisti; 4. mars 2017 kl. 22:40.
Te av kamille gjør jointen utrolig smooth for halsen, men ville gått for pipe/bong om det var meg
Anonym bruker
"Sammen Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk folkens Nå har jeg mekket det gledes til bøtte etterpå
Alternativt kan du røyked et rent.

https://www.youtube.com/results?sear...oke+hash+glass Lettere enn og skrive alt det der.
Anonym bruker
"Sammen Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Røykte med te funket fjell på bøtte ble kansje noen trekk for my :P