Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3480
Bruker imovane annenhver uke for søvn og uro. Begynte på antibiotika, og da jeg hadde tatt imovanen om kvelden fikk jeg ikke lagt meg med en gang. Jeg merket etterhvert at imovanen virket på en sterkere måte. Leste etterhvert på interaksjoner i felleskatalogen at antibiotikaen økte effekten drastisk så dosen burde minst halveres. Da vet jeg det😀Nå betyr ikke det at man bør fly til legen for antibiotika, men jeg får kose meg med økt effekt så lenge det varer.
Takk for opplysningen!
Har du prøvd grapefruktjuice også?
Trådstarter
Nei, har ikke det. Hjelper det på å forsterke virkningen av imovane også. Det var antibiotikaen Ery-Max jeg bruker og det er stor forskjell.
Litt usikker på det. Vet at det skal hjelpe på enkelte benzo, så det ville vært interessant å høre.
Trådstarter
Når jeg ser på interaksjoner i felleskatalogen så er det ikke mot imovane, men mye mot diazepam.