Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3863
Hei. Lurer litt på hva en stikkprøve er i forhold til en ruskontrakt(tisseprøver)? Den kom helt plutselig, og bamsen min tok en mini linje med cola på lørdagen. Bamsen min tok også et par trekk på torsdagen som var.

Hvor lenge syntes rusmidler på en stikkprøve? Er det noe annerledes enn å tisse bortsett fra at man eventuelt kan se om man har inntatt syntetisk cannabis og lignende rusmidler, altså du kan se om en har inntatt mer enn på en vanlig 8-panel test?

Prøvd å google litt, men fant relativt lite info, så takker for alle svar!

EDIT: Snakket med en kamerat og fikk litt gode svar. Stikkprøve betyr en helt tilfeldig prøve, men det er fremdeles tisseprøve som vanlig? Kom bare helt uforberedt
Sist endret av Vitenskap; 27. februar 2017 kl. 11:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Opplevde aldri stikkprøve når jeg var der.
Det er nok samme type prøve Bamsen din leverer til vanlig, bare at den er uanmeldt.
Er vell samme som normale urinprøver, jeg fikk beskjed at vist jeg skulle begynne med stikkprøver fikk jeg beskjed kvelden før.