Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4306
Halla, har ikke brukt tinder, badoo, happn på lenge..men fikk trangen nu på fredag.. men sitter og tenker at verden går framover, nye ting kommer.. e helt ute av hva folk bruker den dag i dag.. er disse enda like populær? Eller hva har eventuelt kommet og tatt ''tronen'' innfør disse appene?
Jeg forstår det som at Tinder fortsatt er den største på det markedet.
Tinder og happen er de beste på appene på markedet synes jeg.
De funker meget godt, så lenge du har litt tålmodighet og ikke blir frustrert med alle de passivt kjedelige jentene som kun er der for oppmerksomhet. Jeg har ihvertfall 2-3 faste pulevenner og langvarige monogame forhold fra tinder/happn de siste 3 årene.
På Tinder har jeg opplevd å bare bli matchet med de som kun er ute etter å legge til folk på Snap, så de kan få flere oppmerksomhetspoeng når de snapper.

Ellers så ser jeg mange som bare reklamerer for Instaprofilen deres.
Sitat av Sorteloffen Vis innlegg
På Tinder har jeg opplevd å bare bli matchet med de som kun er ute etter å legge til folk på Snap, så de kan få flere oppmerksomhetspoeng når de snapper.

Ellers så ser jeg mange som bare reklamerer for Instaprofilen deres.
Vis hele sitatet...
Mange av dem ja. Jeg styrer unne alle jenter som har snapnavn i bio og insta linket til profilen.

Matcher jeg med en interessant jente gjør jeg det klart med en gang at jeg vil treffe henne. Er hun med avtaler jeg tidspunkt og sted på snap/sms/whatever og holder kjeft fram til dagen vi skal møtes, da sender en melding om at jeg er på vei og at vi møtes på xxx klokken yyy.

Ikke brukt tinder på flere måneder nå, men den oppskriften fungerte fint for meg.
Personlig synes jeg Møteplassen er hakket mer seriøs enn disse appene.
Jeg føler at bruk&kast-kulturen er mye sterkere på Tinder - si en feil ting og woops er man slettet.

Når det hele tiden jaktes på det "perfekte" vil ingen bli bra nok - og det er alltid noen som er "bedre.

Møteplassen derimot, der føler jeg det er lettere å bli bedre kjent. Pluss at man kan ta matching-tester med haugevis av spørsmål om samliv, kommunikasjon, fritid +++

Dette vises da når man ser på andre som har tatt testen - hvor like man er. Kompabilitet.

Jeg har ei der jeg matcha 80% med - og det lover godt.

Så ja, møteplassen er mitt tips =)
Om du tror jenter vet hva de leter etter, så har du allerede tapt.
Er vel enklere å få ligg med høyere kvalitet hvis man går ut enn å bruke dating-apper som tinder?
Tja, jo det har du nok rett i. Men om du regner på hvor mye tid og drit det er å få seg noe på byen, for å ikke snakke om at det ofte ender opp i et ons, så blir det ganske dårlig utbetaling. Målet for meg har ihvertfall å ha 2-3 bra jenter som ser bra ut og har noe mellom øra. Som jeg kan ha sex med og henge med 1 gang i uka hver.
Hvis du er ute etter ett raskt ligg, så stikker du heller ut på pub etc. Er du ute etter ett forhold, er Tinder siste appen du burde forholde deg til! Tinder er noe søppel :')
Som app er vel tinder og badoo/ hot or not og Happen.

Funker helt greit. En del useriøst og mye bare one night stand, men er mange som er interessert også.

Man må ha tålmodighet hvis man ønsker noe seriøst der. Lykke til.
Jeg møtte samboeren på Tinder.
Var ikke meningen at det skulle bli noe mer enn harmløs moro ut av det, så var ikke akkurat på utkikk etter den store kjærligheten.

Tinder er ekstremt irriterende, men ligg får du.
Sist endret av Svartbak; 12. januar 2019 kl. 22:14.
Sitat av IUB1HS Vis innlegg
Tinder er noe søppel :')
Vis hele sitatet...
Kan du utdype dette poenget?
For meg høres det egentlig ut som om du bare er dårlig på å bruke den.

Enig i at tinder gjør det så lett å møte noen nye at mange bare surrer rundt det, men om målet ditt er å møte noen fungerer det bra spør du meg.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Målet for meg har ihvertfall å ha 2-3 bra jenter som ser bra ut og har noe mellom øra. Som jeg kan ha sex med og henge med 1 gang i uka hver.
Vis hele sitatet...
Sukk, noen ganger er det flaut å være mann.
Sitat av Moondog7 Vis innlegg
Sukk, noen ganger er det flaut å være mann.
Vis hele sitatet...
Hvorfor? Hva er galt med å ha noen fuckfriends? Sålenge man er åpen om intensjonene er det ikke noe som helst problem. Jenter holder på med akuratt det samme, så hvorfor er det galt når menn gjør det?

Og hvordan kan det på noen som helst være flaut å være mann fordi en annen mann og en annen dame velger å ha uforpliktende sex en gang i blandt?
Sitat av Rezor Vis innlegg
Er vel enklere å få ligg med høyere kvalitet hvis man går ut enn å bruke dating-apper som tinder?
Vis hele sitatet...
Hvordan?? Jeg har ALDRI truffet (ledige) jenter på byen. Ikke på Tinder heller. Sukk.