Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 661
Noen som vet om en side på nettet hvor man kan spore opp mobiler? har akkurat blitt frastjålet mobilen min:/ så trenger litt hjelp til å finne en nettside hvor man kan gjøre dette gratis
Sitat av lilleida
Noen som vet om en side på nettet hvor man kan spore opp mobiler? har akkurat blitt frastjålet mobilen min:/ så trenger litt hjelp til å finne en nettside hvor man kan gjøre dette gratis
Vis hele sitatet...
Du finner nok ingen nettside som kan hjelpe deg med dette Det du kan gjøre er å anmelde tyveriet og håpe politet tar kontakt med telefonselskapet ditt så de sporer opp telefonen. Men jeg tviler på at de gidder og bruke tid på dette med mindre det er en telefon med diamanter.

Vi har foresten en fin søkefunksjon her på forumet, dette har blitt tatt opp endel ganger før.
Trådstarter
2 0
jeg har anmelt det.. men de skulle bare sende en fax til netcom og få telefonen sperret.. derfor jeg lurte på om noen her vet om en side
Sitat av lilleida
jeg har anmelt det.. men de skulle bare sende en fax til netcom og få telefonen sperret.. derfor jeg lurte på om noen her vet om en side
Vis hele sitatet...
Det finnes ingen slik side. Hadde det eksistert en slik kunne hvem som helst ha brukt den til overvåkning av andre personer, og til det er (og takk for det) personvernet i norge for sterkt til.