Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2186
Hei!

Var i kveld hos noen venner i Stavanger. Her røykte to av mine venner weed. De fyrte den opp inne, tok et par trekk og senere satt de seg på terassen. Jeg oppholdte meg en stund i nærheten av de.

Jeg har tidligere blitt tatt for å ha weed på meg, og jeg blir urintestet hjemme i morgen tidlig. Dette er en test hvor man legger 2 dråper urin i en "brønn", og hvis det dannes 2 streker er prøven negativ. En strek, og den er positiv.

Jeg tenkte tanken nå, at det kanskje ikke var så lurt å være i nærheten av mine venner mens de røykte. Vil jeg kunne teste positivt på THC i morgen? (16+ timer) Jeg søkte litt rundt, og leste flere nyhetsartikler/vitenskapelige tester etc.
Det var vanskelig å komme fram til en konklusjon.

Håper noen her kan hjelpe meg! På forhånd takk,

- Samu
Dette høres ut som en hurtigtest som er mer unøyaktig enn de vanlige lab-prøvene. Du kommer ikke til å få noe på urinprøven, såpass lite vil gå ut i løpet av noen timer hvis det i det hele tatt ble registrert.
Sitat av Kramer Vis innlegg
Dette høres ut som en hurtigtest som er mer unøyaktig enn de vanlige lab-prøvene. Du kommer ikke til å få noe på urinprøven, såpass lite vil gå ut i løpet av noen timer hvis det i det hele tatt ble registrert.
Vis hele sitatet...
Deilig å høre. Krysser fingrene, takk for svar!
Jeg fikk null problemer, var 4 kompiser som røykte rundt meg, null utslag på urinprøve :-)
Blodprøver på THC er nøyaktige i 3-7 dager. Urinprøver kan påvise resultater fra 4-30dager+, utifra hvor mye man har røyket og hyppighet. De urinprøvene man tar hos legen tar det ofte litt tid å finne resultatet på, derfor er de mer nøyaktige. Sånne hurtigtester er ikke veldig nøyaktige. Hvis man har vært i et rom der kompiser røyker cannabis vil det svært sannsynlig ikke få utslag. Prøvene måler nivået av virkestoffene i kroppen, og de synker med tiden.

Hvis man aldri har røyket før og prøver en joint, og tar en urinprøve to uker etter, da er det ikke sannsynlig at det vises noe. Hvis man innhalerer partikler vil det ikke ta lang tid før det er ute av kroppen/urinen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Kramer Vis innlegg
Blodprøver på THC er nøyaktige i 3-7 dager. Urinprøver kan påvise resultater fra 4-30dager+, utifra hvor mye man har røyket og hyppighet. De urinprøvene man tar hos legen tar det ofte litt tid å finne resultatet på, derfor er de mer nøyaktige. Sånne hurtigtester er ikke veldig nøyaktige. Hvis man har vært i et rom der kompiser røyker cannabis vil det svært sannsynlig ikke få utslag. Prøvene måler nivået av virkestoffene i kroppen, og de synker med tiden.

Hvis man aldri har røyket før og prøver en joint, og tar en urinprøve to uker etter, da er det ikke sannsynlig at det vises noe. Hvis man innhalerer partikler vil det ikke ta lang tid før det er ute av kroppen/urinen.
Vis hele sitatet...
Jeg røyket en tørrbong med to kompiser forrige lørdag, er nå 10 dager siden.. og foreldrene mine mistenker meg.. de har sagt at de har bestilt en pisseprøve på nettet og eller at jeg må ned på legesenteret.. tror du jeg vises noe på urinprøven? drakk 5 l vann og 3 appelsin juice idag.. er veldig desperat her! er to-tre dager til jeg skal ta den tror jeg
Sitat av cyklop Vis innlegg
Jeg røyket en tørrbong med to kompiser forrige lørdag, er nå 10 dager siden.. og foreldrene mine mistenker meg.. de har sagt at de har bestilt en pisseprøve på nettet og eller at jeg må ned på legesenteret.. tror du jeg vises noe på urinprøven? drakk 5 l vann og 3 appelsin juice idag.. er veldig desperat her! er to-tre dager til jeg skal ta den tror jeg
Vis hele sitatet...
Du er safe

EDIT:
Så sant du ikke røyker fast/ofte, da kan du være uheldig.
Sist endret av anonym70908; 21. august 2012 kl. 00:12.
Er det sånn at jeg kan pisse helt reint lism å gi meg en god f i juice og alt annet? tok to trekk fra den btw!
tusen takk!
Sitat av cyklop Vis innlegg
Er det sånn at jeg kan pisse helt reint lism å gi meg en god f i juice og alt annet? tok to trekk fra den btw!
tusen takk!
Vis hele sitatet...
Du kan nok gi en god f i juice osv ja.
Sitat av cyklop Vis innlegg
Er det sånn at jeg kan pisse helt reint lism å gi meg en god f i juice og alt annet? tok to trekk fra den btw!
tusen takk!
Vis hele sitatet...
Med mindre du har røyket daglig før den gangen har du ingenting å bekymre deg for.
jeg har ikke røyket siden! vis jeg kan stole på dere så er dere en gjeng guder! fyfaen!
Neineinei, putt i deg så mye appelsinjiuce du kan. Og viss du har en kompis som heter noe med eirik, gi han 200 kr.