Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2622
Har tatt fleinsopp og muskatnøtt. Det er over 7 timer siden med sopp. Kanskje 10 timer siden muskatnøtt. Og føler trippen bare blir sterkere. Altså, hva om den aldr tar slutt?! Hvordan roer jeg den? Hvorfor varer den så lenge? Hvorfor blir den sterkere?
morkakespisende
Det er nok muskatten som fucker med deg, se på det som å være syk og at du har feber. Hydrer, dusj, hvil om du får til. Skru på noe rolig musikk om du tolererer det. Litt av en kombo, kamerat! Håper det ordner seg.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Muskatnøtt går over, men forvent å være fucked opp i 48 timer. Pulserende sjøsjuk.
Det går over. Drikk vann og ta det med ro. Muskatnøtt kan oppleves trasig
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har nå sovet. Og jeg er enda ikke edru, jeg tripper mer en når jeg skrev denne tråden. At det er mulig, altså, dette er sterkeste rusen jeg har følt.
Det går over når kroppen din har fått dytta det gjennom systemet. Bare å ta det rolig og finn på noe du liker så går det over etterhvert
Skjønner flein.. Men Muskatnøtt?? :/
Føler meg drit dårlig, hver gang jeg reiser meg blir jeg svimmel og tung, og får hjertebank, og må sitte meg ned.

Føler meg helt forjævlig slapp, og kald, feberfølelse, men har målt temp, er 36,7, jeg føler meg egt ok, bare jeg har brainfog og waves, men det er ikke irriterende, jeg er bare lei.


Jeg er kvalm, kommer å går, mest når jeg reiser meg.
morkakespisende
Kan jeg spørre--du inntok muskatnøtten først, fikk du noe rusfølelse ila de 3 første timene? Hvorfor akkurat denne komboen, hva fikk deg til å tenke at det gjorde en god basis for fleinsopptur?
Sopp er sterkt min venn Bare rolig, jeg tenker du ikke spiste 100g så den vil gå over.
Det er ikke farlig og prøv og slappe av med det, det vil gå over. Tro mig jeg var påvirket i et døgn engang efter lsd men med det samme jeg fikk roet meg ned efter jeg hadde våknet og tenket klart gikk det stille og harmonisk over

GOD TUR
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av RusmisbrukerNr1 Vis innlegg
Føler meg drit dårlig, hver gang jeg reiser meg blir jeg svimmel og tung, og får hjertebank, og må sitte meg ned.

Føler meg helt forjævlig slapp, og kald, feberfølelse, men har målt temp, er 36,7, jeg føler meg egt ok, bare jeg har brainfog og waves, men det er ikke irriterende, jeg er bare lei.


Jeg er kvalm, kommer å går, mest når jeg reiser meg.
Vis hele sitatet...
Det går over kompis. Muskatnøtt blir for de fleste noe som kun prøves én gang. Det går over.
Prøv og gå en tur vekk fra mennesker, hvis du har naturen tett på så gå deg en tur og glem verden omkring deg
morkakespisende
Sitat av puppetwar Vis innlegg
GOD TUR
Vis hele sitatet...
Har du lest tråden? Gutten er muskatforgiftet. Dette er nok en vesentlig mer ubehagelig tur enn de fleste har vært på før.
Muskatnøtt er slik at det tar 7-9 timer før det virker. Og det virker lenge.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skjønner ikke hvorfor du tok muskatnøtt sammen med flein. Utrolig dårlig combo og ødelegger nok trippen helt, hvis de treffer på samme tidspunkt da.
Jeg er så jævla dårlig. Pulsen er på 130 konstant, når jeg reiser meg kjenner jeg det dunke hardt som satan i 150+, og jeg blir tung som et fjell, kjenner vekten i brystet, det trykket er så hardt jeg sliter med å puste, synet mitt blir helt hvitt, jeg sliter med å stå, og må sitte meg ned.


Er sliten, er drit trøtt, men fullstendig våken, går inn og ut av waves, rusen varer 15 min, jeg våkner opp «endelig, rusen er over» så tar det 5 minutt og jeg forsvinner inn i rusen igjen, enda sterkere, nå er det 24 timer siden jeg tok muskattnøtt (tok 15:40 i går), tok flein 18 tiden i går. Jeg blir bare mer og mer ruset, og kroppen blir bare mer ubehagelig, det tar ikke slutt, det er opp og ned, har vært slik et døgn nå. Det er helt sykt, det er drit digg, men det kroppslige er forjævlig, men rusen er den beste og sterkeste jeg har hatt, aldri hatt en bedre trip, men greien er, JEG ER DRITT LEI.
Sitat av RusmisbrukerNr1 Vis innlegg
Jeg er så jævla dårlig. Pulsen er på 130 konstant, når jeg reiser meg kjenner jeg det dunke hardt som satan i 150+, og jeg blir tung som et fjell, kjenner vekten i brystet, det trykket er så hardt jeg sliter med å puste, synet mitt blir helt hvitt, jeg sliter med å stå, og må sitte meg ned.


Er sliten, er drit trøtt, men fullstendig våken, går inn og ut av waves, rusen varer 15 min, jeg våkner opp «endelig, rusen er over» så tar det 5 minutt og jeg forsvinner inn i rusen igjen, enda sterkere, nå er det 24 timer siden jeg tok muskattnøtt (tok 15:40 i går), tok flein 18 tiden i går. Jeg blir bare mer og mer ruset, og kroppen blir bare mer ubehagelig, det tar ikke slutt, det er opp og ned, har vært slik et døgn nå. Det er helt sykt, det er drit digg, men det kroppslige er forjævlig, men rusen er den beste og sterkeste jeg har hatt, aldri hatt en bedre trip, men greien er, JEG ER DRITT LEI.
Vis hele sitatet...
Det går nok over etterhvert, jeg tror alle har engang tatt for mye av et stoff og lovt Jesus å aldri ta det igjen og å få hjelp ut av rusen Kanskje legge seg ned med et pledd å sett på noe rolig musikk. Ikke prøv å kjemp i mot rusen, bare la den ta deg så går det over etterhvert.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mye muskatnøtt tok du? Gram eller antall nøtter fungerer fint.

Jeg tok 20g muskatnøtt for the lulz mens jeg var utplassert som datareperatør når jeg var 15 år. Om du kan, så ta det helt med ro og ta en sykemelding hvis du kan.

Ut ifra det du beskriver så er det helt slikt muskatnøtt rusen er. Garanterer deg at dette går over. Hold ut
Ta det rolig kompis, gå og gjør noen aktiviteter du kan gjøre fra sengekanten. Det er sånn det er å ruse seg på det du har tatt, men det vil gå over til slutt, det kan jeg love deg.

Jeg vet det er vanskelig, men prøv å få sove så mye som mulig hvis det er skikkelig ubehagelig.
Kanskje gå til anskaffelse av et par-tre beroligende tabletter, for å bare roe ned systemet - pulsen osv…?
Bedre nå?
Er du sikker på soppen du spiste?