Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 599
Anonym bruker
"Overrasket Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tatt xanor den siste tiden men ikke mye og ikke hver dag. Jeg kan ta type 2 mg to dager på rad og så har jeg 3-4 dager pause. Jeg tok 2 mg xanor i går da var det fire dager siden sist. Og i dag tok jeg 2 mg xanor og 2 mg rivotril.

Om en uke skal jeg ta utvidet blodprøve hos lege for å fornye helseattest av lappen. Jeg går på subutex er på nedtrapping. Hater nedtrappingen og jeg kjøper ofte mer. Men står på lav og stabil dose nå før blodprøven neste uke. De skulle sjekke alkohol og noe greier. Drikker ikke så det burde gå greit. Er bare redd de vil se at jeg har tatt xanor og rivo... om jeg ikke tar noe den neste uka er jeg da safe eller kan jeg bli tatt? Jeg kan eventuelt utsette legetimen... men jeg klarer fint å holde meg unna xanor rivotril og alkohol neste uka. Blodprøven er fredag om en uke

Noen som veit?

Er frisk og har ikke problemer med lever eller no slikt
Hva faen skal du kjøre bil etter om du eter på nøtter?

Vil ikke ha deg på veien sammen med meg om du eter bikkjebein og rivotriler. Regner med du er klar over halveringstiden på rivvo, så fortell meg gjerne hvor lenge du venter med å kjøre bil etter du har spist de.

Skjeldent jeg kommer med noe moralpreken, men rivvoknippsere bak rattet er noe av det værste jeg vet.

Gjør hva du vil med din kropp og ditt liv hjemme hos deg selv, men du har faen å holde deg unna veiene jeg kjører på.

Håper ingen svarer deg, så du kan sitte med nervene helt til svaret på blodprøven kommer og fylkesmannen tar fra deg førerkortet.
De sjekker slikt fordi vi andre skal være trygge på veien.

Vær så snill å ikke kjør bil rusa.