Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  316 114141
Gratulerer
Men Haugesund streamen er tatt ned inntill videre. Ingen som hørte på uansett, det er jo ikke akkurat full kjør hos politiet her
skjer ikke noe i trondheim uansett .. Helt stille for tia
hehe.. når kommer haugesund streamen opp igjen? hadde vert kult og hørt på når jeg kjeder meg :P
samme her. satt å hørte på haugesunds streamen vær dag jeg! var ikke så mye liv men d var jo noe.
Noen som vet om det er noen som streamer over Øvre Romerike????
Ingen som vet om det finnes slik for Storbyen Bodø?
Inspire's Avatar
Trådstarter
38 4
Hør på i dag. Det er 6.06.06 vettu
▼ ... over en uke senere ... ▼
Inspire's Avatar
Trådstarter
38 4
Gå på www.kjeltring.no så finner du noen frekvenser
Sitter å hører på at det skal være gjengslagsmål i Oslo

Men er det noen som veit om politiet skifter til en sperret kanal når de skal gå til aksjoner, slik som å storme et sted??
Noen som vet om det går ann og høre på politiet i hamar ?

så gi meg stream
Noen som har adressen til tønsberg? Har googla det men fant ingen ting
codemaster. Kan du slenge opp politiradioen til haugesund Kjekt å høre hva som skjer der
Noen som har Kristiansand ?
1) Start opp Winamp
2) Trykk CTRL + L
3) Fyll inn: http://oslo.servebeer.com:8000

eventuelt

1) Start opp Windows mediaplayer
2) Trykk CTRL + U
3) Fyll inn: http://oslo.servebeer.com:8000

sikkert sagt! men men
Stavanger?
kjedelig å høre om andre plasser.. hehe.
dette er 100%lovlig.. snuten snakker ikke om sensetiv info på radio'n lenger.. det gjorde de før med navn,adresse osv
codemaster: Hadde du satt opp streaming fra stavanger? For jeg finner den ikke, ingen av linkene dine fungerer...
Fins det streaming i bergen??
Hva googler du på???
Sist endret av korneliussen497; 22. juni 2006 kl. 12:07.
drQ
Egendefinert
Nå er neste hver post på denne siden bare "finnes [bynavn]?" Tror kanskje vi skal satse på at folk kommer med det hvis de vet noe. Tviler på at noen sitter med link til feks Gjøvik men ikke kommer med den fordi ingen spørr spesifikt etter det...
Sitat av Dj:MaKaVeLi
dette er 100%lovlig.. snuten snakker ikke om sensetiv info på radio'n lenger.. det gjorde de før med navn,adresse osv
Vis hele sitatet...
Sikker?

Jeg har hørt masse navn, personnummer, registreringsnummer,++
For ikke å snakke om mobilnummer, det er jo kjempeengelt å finne hvem det er da!

Edit: og der sa de et navn og gitt.
Sist endret av Ashaman; 22. juni 2006 kl. 16:21.
Sitat av Dj:MaKaVeLi
dette er 100%lovlig.. snuten snakker ikke om sensetiv info på radio'n lenger.. det gjorde de før med navn,adresse osv
Vis hele sitatet...
Der tar du nok litt feil;P Hørte nettopp navnet på en person som de hadde funnet liggende full utenfor en butikk. Fikk med meg fullt navn og fødselsnummer. Hørte også rullebladet hans i grove trekk.

Edit: Har også hørt flere adresser, spesielt til steder hvor det er ville fester
Sist endret av Dolf; 22. juni 2006 kl. 20:29.
Stadig vekk patruljer som ber om å få sjekket opp "11" (personnummer) og annet om folk. Regnr, rulleblad, adresser, telefonnummer og lignende hører man hele tiden.
Haugesund streamen er oppe igjen grunnet alle som PM'er meg
http://hgsd.mine.nu:8000/listen.pls
Flottings, og jeg som trodde at nrk skulle få lov til å underholde meg i kveld, etter at de fikk til å kreve tv lisensen.
hei. kan noen fikse en Asker stream? kadde vert kjekt å få vite hva som skjer i nærområdet

går det an å hacke seg inn på politi radioen så man kan snakke?
Hvis du skal "hacke" deg inn må du vel strengt talt ha en politiradio selv da.. Internet streamene du finner er jo kun enveis.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som har streamen til skien?? finner ikke en drit
eller fredrikstad?
drQ
Egendefinert
Sitat av drQ
Nå er neste hver post på denne siden bare "finnes [bynavn]?" Tror kanskje vi skal satse på at folk kommer med det hvis de vet noe. Tviler på at noen sitter med link til feks Gjøvik men ikke kommer med den fordi ingen spørr spesifikt etter det...
Vis hele sitatet...
så var vi igang igjen...
Hva skal jeg søke på? Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva det står om at publikum kan lytte? Hva skal jeg søke på lovdata.no?
Noen som har fungerende stream til politi radio i bergen?
Har søkt på google men finner ingen som fungerer...
Er det noen som har Oppland?plz
Er det noen som har Toten?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen som har streamen til JESSHEIM?
Eller en på ROMERIKET?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har du streamen til tromsø?
Meg = N00b
Hvordan setter du opp en stream??
det er bare den fra olso dom fungere ville hatt fra stavanger og trondheim o.s.v
ingen som har noe fra haugesund?
finnes det noen streem over østfold distriktet? sann rundt omkring i sarpsborg og fredriksatad traktene?
jeg fikk nettop høre fødsels nummer på politi radio
Tusen takk. Endelig funker det..!

noen har stream til trondheim?
Sitat av black_eagle89
noen har stream til trondheim?
Vis hele sitatet...
Her : http://jrt.serveftp.org:17000/
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av Dj:MaKaVeLi
dette er 100%lovlig.. snuten snakker ikke om sensetiv info på radio'n lenger.. det gjorde de før med navn,adresse osv
Vis hele sitatet...
Nå har jeg hørt både Adresser og Registreringsnummere samt navn
Hvis ikke det er sensitivt vet nå ikke jeg...
Hvilken kanal hører dere på, jeg har prøvd både oslo og trondheim, men her er det lite liv:P hvilken stream bruker du mesna?

fikk inn oslo nå... og her ble det opplest person nr også:P
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Sitat av vajper
Hvilken kanal hører dere på, jeg har prøvd både oslo og trondheim, men her er det lite liv:P hvilken stream bruker du mesna?

fikk inn oslo nå... og her ble det opplest person nr også:P
Vis hele sitatet...
Jeg hører på: http://youmemp3.com/politiet.m3u
Hørt om bråk på holmlia, en fyr som hadde blitt trua i sinsengata, en fyr som lå bak børsen
Er egentlig en del morro man kan høre om ;D Tipper det er mer action i helga da
Noen som vet va de forsjellige kodene di bruker betyr, altså jeg tenker ikke på navnet på de som snakker, men på gjerninger.. altså 221 osv.. ?
noen som har stream til levanger?
hei.. trenger å høre på politi radio fra drammen på nettet nå?? noen som veit hvor ejg kan høre på det.. viktig..
Sitat av tha_lassis
hei.. trenger å høre på politi radio fra drammen på nettet nå?? noen som veit hvor ejg kan høre på det.. viktig..
Vis hele sitatet...
Hvorfor er det så viktig å høre det på nettet da?

BTW: Kanskje google eller "søk" der øverst på nFF siden kunne hjelpe deg?